هماکسی لند دوربین مدار بسته | binacctv

به عنوان مثال مجله خبری دوربین مداربسته بینا مداربسته‌ای که برای محیط بیرونی و صنعتی استفاده می‌شود با دوربینی که در محیط داخلی اتاق یک شرکت یا پارکینگ مسکونی قرار گرفته است، باید با هم فرق داشته باشند زیرا هر محیطی ابعاد و نوع دوربین خاصی را می‌طلبد. لذا پیشنهاد کیانام ارتباط این است که اگر نمی‌دانید چه دوربینی برای شما مناسب است حتما با کارشناسان ما برای مشاوره رایگان تماس بگیرید. در انتخاب دوربین مداربسته برای آسانسور سعی کنید دوربین مدار بسته با حداقل کیفیت 2 مگاپیکسل و لنز 2.8 میلی متر استفاده نمایید. که این فرمت فشرده سازی در سیستم دوربین مداربسته گوناگون بوده و می تواند در فضای ذخیره سازی سیستم دوربین مدار بسته موثر باشد.

دوربین دام 2 مگاپیکسل PTZ هایک ویژن مدل DS-2DE4225IW-DE

بسته به اینکه چقدر سیم واقعاً در معرض نور مستقیم خورشید و رطوبت قرار می گیرد، باید انتخاب کنید که آیا محافظت از کابل با یک محافظ مقرون به صرفه تر است یا خرید یک کابل مقاوم در برابر آب و هوا. کابل کشی دوربین کواکسی دوربین های امنیتی HD فناوری جایگزینی برای دوربین های مداربسته قدیمی هستند که از کابل کواکس برای ارسال سیگنال ویدیویی استفاده می کنند. دوربین‌های مداربسته از دهه 1970 مورد استفاده قرار گرفته‌اند و خانه‌ها و مشاغل زیادی وجود دارند که دارای کابل کواکسی هستند. برای کاهش هزینه ارتقاء به یک سیستم امنیتی HD، صنعت دوربین‌های نظارتی HD را روی دوربین‌های کواکسی توسعه داد تا امکان انتقال وضوح تصویر تا 4K را در زیرساخت‌های کابل کواکسی موجود فراهم کند. مقایسه لنز ثابت و متغیر دوربین مداربستهدوربین های مداربسته لنز ثابت نمی توانند زوم اپتیکال انجام دهند زیرا لنز قابل جابجایی نیست. دوربین های مداربسته دارای زوم اپتیکال معمولا به عنوان دوربین های وریفوکال شناخته می شوند.

http://dekorasiyon.ir

اما اگر بخواهید برای مکان هایی که بیشتر در معرض آب هستند استفاده کنید باید از استاندارد های بالاتر مانند ip67 و ip68 استفاده کنید. برند های داهوا ، هایک ویژن ، دی لینک ، پاناسونیک جزو بهترین برند های دوربین مداربسته در سطح جهانی هستند . در حالی که دوربین مداربسته تحت شبکه ip مزایای فناوری PoE را دارند که کابل کشی و برق رسانی به دوربین ها را ساده می کند و از وضوح تقریباً نامحدودی در آینده پشتیبانی می کند، اما یک محدودیت دارند. در تصویر زیر مقایسه وضوح دوربین مداربسته برای نشان دادن درجه تفاوت ارائه شده است این نکته مهم است که دوربین‌های مداربسته ارزان قیمت موجود در بازار که از سنسورهای با کیفیت پایین برای ارائه تصاویر استفاده می‌کنند،وضوح تصویر پایین تری را نسبت به تصویر زیر دارند. بعضی از آنها قابلیت‌های هوشمندی مانند تشخیص چهره، تعقیب سوژه، شمارش افراد و… دارند که وجود هر یک از این امکانات باعث بالا رفتن قیمت دوربین مداربسته می‌شود.

دستگاه ضبط دی وی آر

سرقت، خسارت های مالی و پرونده های ناعادلانه، همگی می‌توانند میلیون ها یا میلیاردها تومان هزینه به بار آورند و باعث اختلافات عمده ای شوند. بنابراین با توجه به نوع کسب و کار شما همه این عوامل در هنگام تعیین بودجه جهت انتخاب سیستم نظارت تصویری و امنیتی بسیار مهم است. دوربین های دید در شب با استفاده از فناوری مادون قرمز برای مناطقی که نور ضعیف دارند و برای ضبط فیلم در شب مناسب می‌‌باشند، ضمن اینکه برد دید در شب در دوربینهای مداربسته مختلف متفاوت است. عملکرد این دوربین بدین صورت است که نور منعکس شده از اجسام مختلف را دریافت و سپس از محیط تصویربرداری می کند. بعلاوه نوع دیگری از دستگاه تحت عنوان دستگاه هیبریدی یا xvr در بازار موجود است که توان پشتیبانی از انواع دوربین مداربسته را دارد. سیستم های نظارت تصویری برای اینکه به بهترین نحو راه اندازی شده و مورد استفاده قرار بگیرند، علاوه بر دوربین مداربسته به لوازم جانبی دوربین نیازمندند.

  • دوربین های مداربسته صدا دار و بی صدادر سیستم دوربین مداربسته و با توجه به ویژگی هایی که در دستگاه دی وی آر DVRوجود دارد این امکان برای کاربر فراهم شده است که از یا چند میکروفون به صورت خارجی استفاده نماید.
  • در این زمان دستگاه‌های DVR می‌توانند ویدیوهای 4K را از طریق کواکس پشتیبانی کنند.
  • کیفیت تصویر 1080N در واقع کیفیت تصویر کمتر از 2 مگاپیکسل و تقریباً 1.3 مگاپیکسل می باشد.
  • یک دوربین امنیتی هوشمند بر‌اساس ویژگی‌ هایی که دارد قیمت آن نیز متغیر خواهد بود.

دوربین های صنعتی بهتر است از قابلیت دید در شب، کنترل از راه دور و همچنین مقاومت بالا برخوردار باشند. برای ضبط تصاویر ویدئویی ارسالی از دوربین مداربسته hd می توانید از دستگاه nvr و دستگاه dvr استفاده کنید، ضمن اینکه مانند مورد قبلی از کابل کواکسیال هنگام نصب استفاده می شود. از جمله مزایای آن نیز می توان به قیمت پایین با توجه به کیفیت مناسب آن اشاره کرد.

دوربین مداربسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE76D3T-ITPF