دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته دوربین وایرلس | binacctv

در 90 درصد مواقع، زمانی که مجله خبری دوربین مداربسته بینای که به تازگی نصب شده به درستی کار نمی کند، پایانه های کابل ضعیف مقصر هستند. اگر به دوربینی نگاه می‌کنید که می‌تواند پلاک‌های خودرو را در روز و شب ببیند، توجه داشته باشید که این دوربین دارای الزامات سخت‌گیرانه‌ای در مورد قرارگیری است. وسایل نقلیه باید از مسیری عبور کنند که بیش از 15 درجه از لنز دوربین امنیتی پلاک فاصله نداشته باشد.

  • به یاد داشته باشید که جزئیات صورت در طول شب 5 تا 10 فوت کمتر خواهد بود.
  • دوربین مدار بسته بی سیم در دو نوع وای فای و تحت شبکه (آی پی) وجود دارد.
  • ضمن اینکه اگر سرقت از خانه شما رخ دهد، با بازبینی تصاویر دوربین به راحتی می توانید مراجع قانونی را در جریان بگذارید.
  • نقاطی که برای نصب دوربین مداربسته مشخص کرده‌اید را مجدداً چک کرده تا مطمئن شوید مانعی در دید دوربین مدار بسته وجود نداشته باشد و همچنین دوربین بهترین زاویه دید را داشته باشد.
  • از آنجایی که ما دوربین های خود را مستقیماً از شرکت هایک ویژن خریداری کرده ایم، همه آنها دارای ضمانت دو ساله بوداند.
  • یکی از قابلیت های کاربردی که در دستگاه دی وی آر وجود دارد قابلیت انتقال تصویر سیستم مدار بسته می باشد که در ادامه بدان خواهیم پرداخت.

یعنی برای هر مکانی یک دوربین خاص و مناسب آن مکان وجود دارد، در انتهای همین صفحه درباره انواع دوربین توضیحاتی داده ایم. دوربین دام نوعی از دوربین های مداربسته است که معمولا به شکل نیم کره ای و به صورت سقفی و در محیط های داخلی نصب و راه اندازی می‌شوند. اصطلاح دام به معنای گنبد است که شکل ظاهری این دوربین‌ها به روشنی بیانگر آن است.

دوربین بالت آی تی آر مدل ITR-R215F

این قابلیت، توجه بسیاری از خریداران دوربین مَداربسته را به خود جلب کرده است. فروشگاه ها، موزه ها، فرودگاه ها و بسیاری از اماکن بزرگ، اکثرا از این نوع دوربین ها استفاده می کنند.دوربینِ مداربسته اسپیددام یا گردان، این قابلیت را هم دارد که از طریق اپراتور قابل دسترسی باشد. این نکته هم حائز اهمیت است که کیفیت پایین و محدود بودن کارایی های این دوربین ها، از ضعف های دوربین های آنالوگ هستند. البته این را هم باید بگوییم که با پیشرفت تکنولوژی، نسل جدیدی از دوربین های مَداربسته آنالوگ ساخته و وارد بازار شد. دوربین هایی که کیفیت بسیار بالایی دارند و استفاده از آن ها در جهان امروزی بسیار زیاد شده است.

قیمت دوربین مداربسته

این دوربین ها دارای پایه می باشد و اکثرا بر روی دیوار نصب می شوند اما می توان آن ها را بر روی سقف نیز نصب کرد. بودجه شما چقدر است؟ طبیعتا هرچقدر بودجه شما بیشتر باشد تعداد دوربین ها و همچنین کیفیت آن ها نیز بالا می رود. کیانام ارتباط مشاور، طراح و مجری در زمینه‌ی سیستم‌های نظارت تصویری است و به صورت حضوری و آنلاین فعالیت می کند.

در حقیقت، برخی از دوربین ها و سیستم های امنیتی می توانند در دماهای بسیار بالاتر و یا بسیار پایین تر از درجه حرارت اعلام شده نیز عملکرد خوبی داشته باشند. دوربین بولت به دلیل ساختار و ظاهر استوانه ای شکلشان که شبیه به گلوله است، به BULLET نام گذاری شده اند. دوربین های بولت یکی از پرکاربردترین دوربین های مداربسته در محیط های بیرونی هستند و اغلب جنس بدنه آنها فلزی می باشد. سیم کشی که می خواهید در محل قرار دهید بستگی به این دارد که آیا یک سیستم دوربین مداربسته دارید یا نوع دوربین هایی که می خواهید انتخاب کنید.

http://dekorasiyon.ir