معرفی صرافی کوکوین و راهنمای کامل معامله در آن نیک پرداخت

صرافی کوکوین نسخه پرتفوی دمو نیز در اختیار کاربران قرار داده است. برای تمرین کار کردن با بخش‌های مختلف آن، می‌توانید از نسخه دمو استفاده کنید. هنگامی که تأییدیه‌های کافی در بلاک چین وجود دارد، سیستم کوکوین اجرای سپرده شما را شروع می‌کند. یکی از دلایل واریز نشدن ارز دیجیتال به صرافی کوکوین، می‌تواند پردازش نشدن بودجه مورد نیاز این تراکنش باشد. نکته مهم این است که در این صرافی امکان واریز به حساب از طریق ارزهای فیات وجود ندارد و فقط می‌توانید حساب خود را با استفاده از ارزهای دیجیتال شارژ کنید. بهترین راه برای این منظور، آن است که از طریق صرافی‌های ایرانی، تتر با نماد USDT بخرید و حساب خود را شارژ کنید.

  • در صفحه جدید، بخش Trading Password را پیدا کنید و گزینه Set در مقابل آن را انتخاب کنید.
  • در مجموع تا الان 200 میلیون توکن این شرکت صادر شده که بین بنیانگذاران، سرمایه‌گذاران خصوصی و سرمایه‌گذاران عادی توزیع شده است.
  • این صرافی چندین ارز مهم فیات جهانی را نیز پشتیبانی می کند.
  • کوکوین به عنوان یکی از صرافی های معتبر از زمانی که فعالیت خود را آغاز کرده است تاکنون، با هیچ مشکل خاصی مواجه نشده است.
  • در کنار صرافی‌های خارجی، صرافی‌های ایرانی زیادی وجود دارد که خدمات خوبی در زمینه خرید و فروش رمزارزها ارائه می‌دهند.
معرفی صرافی کوکوین و راهنمای کامل معامله در آن نیک پرداخت

چون در دو مثال قبل خرید را مثال زدیم در این بخش فروش را مثال خواهیم زد. بعنوان مثال میخواهیم اگر تتر به 4000 رسید 100 درصد از دارایی اتریوم مان را به فروش برسانیم. زمانی این سفارش شما به سرانجام خواهد نشست که قیمت اتریوم به 2100 تتر برسد. قسمت فروش هم در بخش اسپات به همینگونه است و نیاز به توضیح اضافی ندارد. به عنوان پلتفرمی برای تمامی مردم و اقشار جامعه با هر نوع درجه و سطح زندگی، صرافی کوکوین در حال توسعه جامعه ای است که در آن همه می توانند از رشد بهره ببرند و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

صرافی کوکوین چگونه کار می کند؟

همچنین اگر فردی بتواند عضو دیگری را به استفاده از پلتفرم کوکوین و انجام معاملات و سرمایه‌گذاری تشویق کند، امتیاز وفاداری بیشتری دریافت می‌کند. گرفتن زیرمجموعه در این پلتفرم کاملاً قانونی است و هر چه فرد افراد بیشتری را معرفی کند، امتیاز وفاداری افزایش می‌یابد. همینطور که میبینید افراد مختلف سفارشات خرید و فروششون رو قرار دادن و شما میتونید موارد مد نظرتون رو انتخاب کنید و وارد معامله با طرف مقابلتون به صورت مستقیم هستید.

امنیت در صرافی کوکوین

اما با این وجود، بهتر است برای ورود به سایت، ثبت نام و استفاده از کلیه خدمات سایت، از vpn آی پی ثابت و یا vps استفاده کنید. زیرا، به هر حال اگر روزی، این صرافی نیز از ارائه خدمات به کاربران ایرانی سر باز زند، مشکلی برای حساب و دارایی های تحت پوشش شما پیش نخواهد آمد. در طول مقاله درباره سادگی کار با صرافی کوکوین بسیار صحبت کردیم به آموزش ثبت نام، احراز هویت، خرید با آن پرداختیم. همانطور که گفته شد این بستر هم برای مبتدیان و هم برای معامله‌گران حرفه‌ای رابط کاربری عالی را دارا است.

  • همچنین پلتفرم کوکوین یه صرافی شناخته شده در صنعت ارزهای دیجیتال هست، چون موفق شده تا خودش رو به عنوان یه فروشگاه منحصر به فرد برای انجام انواع فرایندهای رمزنگاری به همه کاربران این حوزه معرفی بکنه.
  • به عبارتی شما می تونین در داخل این صرافی بیت کوین رو به اتریوم تبدیل کنین و برعکس.
  • کلیه مقالات این وبسایت، متعلق به ایتسکا بوده و هرگونه کپی برداری از آن منع قانونی دارد. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد Kucoin Exchange لطفا از سایت ما دیدن کنید.
  • به پنل ترید صرافی Kucoin رفته و در کادر مربوط به خرید فروش گزینه Stop Market را انتخاب کنید.
اولین سطح کمیسیون از افیلیت برای ثبت نام‌های جدید ۳۰ درصد هزینه‌های معاملات کاربران ارجاع شده است. اگر تعداد کاربران ارجاع شده از ۵۰ نفر بیشتر شود، سطح بعدی ۴۰٪ است. ارز ار از کیف پول سخت‌افزاری شخصی خود به آدرس کوکوین منتقل کنید.