لیست قیمت دوربین و دستگاه Ahd سیماران | binacctv

انواع دوربین مداربسته بر اساس قابلیت هایی که دارند در کاربری ها و سطوح مختلف جامعه مورد استفاده قرار می گیرند. از مکان هایی مانند خانه گرفته تا مکان های عمومی همگی برای ارتقا سطح ایمنی محیط به دوربین مداربسته و سایر تجهیزات امنیتی نیازمندند. بعضی دوربین های مدار بسته تنها وقتی حرکتی را در محیط تشخیص دهند شروع به ضبط تصویر می‌کنند. ضبط تصویر تنها زمانی که شخصی در محیط نصب دوربین مداربسته وجود دارد، باعث صرفه‌جویی فراوان در فضای ذخیره‌سازی و انرژی می‌شود.

  • اگر دنبال بهترین مدل هستید در فروشگاه کارپیما انواع سیستم های امنیتی وجود دارد .
  • از جمله موارد دیگر موثر در قیمت دوربین هایک ویژن می توان به نوع لنز، استاندارهای IP , IK، جنس بدنه و… اشاره نمود.
  • مجهز به ویژگی Motion Detector است که سبب می شود دوربین زمانی روشن شود که حرکتی را تشخیص می دهد.
  • یکی از قابلیت هایی که در سیستم هوشمند دورین­های IP پشتیبانی می­شود، تشخیص نفوذ یا همان Intrusion detection است.
  • با استفاده از دوربین مدار بسته تحت شبکه شما می توانید جزئیات بالاتری را مشاهده کرده و به طبع سیم کشی پر هزینه تر و قیمت بالاتری نسبت به دوربین های دیگر دارد.
  • همچنین دوربین هایی که بیسیم هستند نیز نسب به دوربین های باسیم دارای قیمت نسبتا بالایی هستند که دوربین های مداربسته وای فای از قابلیت های بیشتری هم برخوردار هستند.

مجله خبری دوربین مداربسته بینا مداربسته اسپید دام معمولا در فضاهای وسیع و بیرونی مانند چهارراه‌ها، میادین شهرها، پارکینگ‌ها، سالن‌های ورزشی، استادیوم‌ها و… نصب می‌شود و دارای تکنولوژی‌های خاصی مانند ردگیری، دنبال کردن سوژه، تشخیص حرکت و… می‌باشد. شما به راحتی و با داشتن یک شبکه اینترنت (وای فای یا دیتای موبایل) در هر جایی که باشید می توانید تصاویر دوربین های مدار بسته را از طریق نرم افزار نصب شده روی گوشی خود مشاهده کنید. تکنولوژی HD مخفف High Definition است و دوربین های hd نسبت به دوربین های آنالوگ از رزولوشن و وضوح بالاتری برخوردارند.

انتقال تصویر p2p دوربین مدار بسته

بعلاوه دوربین مینی بولت نیز یک دوربین حرفه ای به حساب می آید و به دلیل شکل ظاهری کوچکش می تواند به طور نامحسوس در فضای داخلی و خارجی نصب شود و کمتر در معرض دید باشد. این برق توسط یک منبع تغذیه با تبدیل برق AC شهری به 12 ولت DC برای سیستم مدار بسته تامین می شود. دوربین های نظارتی و امنیتی از لحاظ شکل ظاهری می تواند دسته بندی های فرعی دیگر نیز داشته باشد که در این جا به آن ها اشاره می کنیم.

http://dekorasiyon.ir

شرکت هایک ویژن همواره برای شرکای خود ارزش قائل شده و هدف آن همواره توسعه و تحکیم روابط خود به منظور گسترش محصولات و راه کارهای امنیتی نوآورانه است. در صورتی که برند شما دارای محصولات HD و تحت شبکه باشد قیمت هر دو گروه محصولات در یک فایل قرار دارد. این كمپانی به خوبی توانسته نیازهای كاربران خود را با تولید با كیفیت دوربین‌ها برآورده كند. هایك ویژن از این نظر نیز موفق به جلب اعتماد افراد در سرتاسر دنیا شده است. در فرایند انتخاب محصول و خدمات مورد نیاز انسان همیشه چندین عامل مهم وجود دارند که تعیین کننده و تاثیر گذار بر تصمیم نهایی هستند. نرخ، کیفیت، سرعت در ارائه خدمات و برخورد و پاسخگویی مناسب و… مسلما از مهمترین عوامل برای تصمیم گیری و اقدام به تهیه برای مشتریان است.

نکات مهم در لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن

البته انواع دیگری دوربین نیز از نظر ظاهری وجود دارد که شامل دوربین کودک (بیبی کم)، دوربین خودرو، دوربین لامپی و … نکته دوم اینکه حتما به گارانتی دوربین مدار بسته بیسیم خود توجه کنید و بهتر است هنگام خرید گارانتی معتبری داشته باشد. دوربین مداربسته بیسیم ارزان از برند های معتبر به راحتی یافت نمی شود، مگر اینکه تقلبی از این برندها باشد. دوربین های بی سیم آنالوگ در کنار سادگی و ارزان تر بودن قیمت دوربین وای فای، اشکالات زیادی دارند که کاربرد آن ها را محدود می کند. سیگنال این دوربین ها به شدت به شرایط محیطی و نویزهای الکترومغناطیسی حساس است؛ در واقع در صورتی که موانع موجود در راه زیاد باشند یا شرایط جوی مرطوبی در محل وجود داشته باشد، سیگنال دوربین بیسیم به شدت افت خواهد کرد. امروزه کاربرد این نوع از دوربین وایرلس به دلیل محدودیت های موجود منسوخ شده است.

دستگاه دی وی آر 8 کانال هایک ویژن