بایگانی‌های قیمت دوربین مداربسته ارزان شرکت یوتا الکترونیک | binacctv

عملکرد این دوربین بدین صورت است که نور منعکس شده از اجسام مختلف را دریافت و سپس از محیط تصویربرداری می کند. سیستم های نظارت تصویری برای اینکه به بهترین نحو راه اندازی شده و مورد استفاده قرار بگیرند، علاوه بر دوربین مداربسته به لوازم جانبی دوربین نیازمندند. در هنگام انتخاب هارد برای سیستم مدار بسته باید به این موضوع دقت داشته باشید که در یک سیستم دوربین مداربسته هارد در یک زمان واحد هم باید اطلاعات را پاک کند و در همان لحظه باید اطلاعات را روی قسمت دیگری از هارد ذخیره نماید.

پکیج دوربین AHD

امروزه هایك ویژن در دو دسته كلی پرفروش دوربین‌های خود را در اختیار می‌گذارد. دوربین‌ مدار بسته توربو HD سازگار با سیستم آنالوگ و دستگاه‌های DVR كه قیمت بسیار مناسبی در نسبت با خدماتی كه ارائه می‌دهد، برخوردار است. دوربین‌ های امنیتی در قیمت­‌های متفاوت، کارایی‌ متفاوتی ارائه می دهند. یک دوربین امنیتی هوشمند بر‌اساس ویژگی‌ هایی که دارد قیمت آن نیز متغیر خواهد بود. بهتر است در ابتدا بودجه خود را مشخص کنید تا بتوانید بلافاصله گزینه‌های اضافی را کنار گذاشته و دامنه جستجوی خود را محدودتر کنید.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD1027G0-L

دوربین مداربسته بی سیم دارای چندین مزیت نسبت به سیستم های امنیتی سیمی سنتی است. نصب آن‌ها آسان‌تر است، نیاز به نگهداری کمتری دارند و ظاهری دقیق‌تر و مرتب‌تر ارائه می‌دهند. علاوه بر این، آنها می توانند فیلم را از طریق اینترنت برای دسترسی آسان از هر نقطه منتقل کنند. در نتیجه، آن‌ها در شب، زیر نور مستقیم خورشید یا حتی در بازتاب‌های روشن که دیگر دستگاه‌ها قادر به تنظیم نیستند، ویدیوهای واضح ضبط می‌کنند.

  • فیلم های جمع آوری شده از نظر قانونی نمی توانند برای هیچ هدف دیگری استفاده شوند.
  • قبل از آنکه دوربین مداربسته خود را انتخاب کنید شرایط آب و هوایی و میزان دمای منطقه مورد نظر را بسنجید.
  • نسبت به انواع دیجیتال کیفیت تصویر پایینی دارند و رزولوشن تصاویر آنها بر اساس تی وی لاین سنجیده می شود.

به طور کلی آشنا کرده و یک دید کلی برای خرید دوربین مداربسته داشته باشید. دوربین مداربسته در طول روند فشرده سازی و برای کاهش bitrate بخشی از اطلاعات تصویر را از دست می دهد. در واقع بخش های مختلفی از تصویر ممکن است براثر فشرده سازی جزئیات از بین برود. ROI این امکان را به شما می دهد که منطقه ای که برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است را انتخاب کنید تا این منطقه را کمتر فشرده کند و کیفیت تصویر در این بخش حفظ شود.

http://dekorasiyon.irدر اماکنی خاص مجله خبری دوربین مداربسته بینا دوربین های مداربسته حرارتی کمک شایانی به شناسایی نفوذ غیر مجاز و افراد خرابکار و سارقین می‌کند. دوربین های مدار بسته اسپید دام یا ptz قابلیت زوم بالا، چرخش افقی 360 درجه و چرخش عمودی 180 درجه دارند. عبارت PTZ مخفف Pan (چرخش افقی)، Tilt (چرخش عمودی) و Zoom (بزرگنمایی) می‌باشد.

دوربین مدار بسته لامپی هیترون Hitron