طراحی اتاق فرار از ایده پردازی تا پیاده سازی تاج اسکیپ روم | allescape

طراحی اتاق فرار از ایده پردازی تا پیاده سازی تاج اسکیپ روم | allescape هزینه ثابت دیگری که بعد از آماده شدن محیط اسکیپ روم با آن روبه‌رو خواهید شد، دستمزد و حقوق پرسنل است. میزان دستمزد به عوامل مختلفی بستگی دارد که سیاست هر مجموعه آن را تعیین می‌کند و نمی‌توان یک نرخ ثابت اعلام کرد. سیم‌کشی برای برق، سیستم صدا، دوربین‌ها، میکروفون‌ها و … علاوه بر هزینه متریال، هزینه اجرا هم دارد. البته در این مرحله اگر خودتان این کار را انجام دهید (البته اگر بلد باشید)، کمی هزینه‌ها را کاهش خواهید داد. در اتاق فرار با یافتن هر سرنخ هیجانی غیر قابل وصف برای بازیکنان پدید می آید، باز شدن هر قفل شبیه به باز شدن دریچه ای به دنیای ناشناخته هاست، در پشت هر قفل اتفاقی است که پیش از آن بازیکنان هیچ اطلاعی از آن نداشته اند. ایرانادکور، ضمن اهمیت دادن به تمام نیاز های شما برای طراحی فضاهای مختلف ، تلاش در ارائه خدمات با کیفیت در کمترین زمان با صرف حداقل هزینه را دارد .

  • معمولاً بازیکنان در ارتباط با یکدیگر در هنگام حل معما، برخی از احساسات خود را مبنی بر علاقه یا عدم علاقه خود به آن معما ابراز می‌کنند.
  • امکان راهنمایی همراه با جذاب‌تر کردن این روند نیز وجود دارد؛ به این ترتیب که اولین حرفِ پاسخ را در یکی از سه خانه‌ی خالی بنویسید.
  • از جنبه مثبت، می‌تواند او را با انواع معماها و سناریوهای مختلف آشنا کند اما از طرف دیگر ممکن است ذهن فرد را محدود کرده و خلاقیت او را تا حد زیادی از بین ببرد و فرد، دیگر نتواند به معماهای جدید و سناریوهای تازه فکر کند که جنبه منفی ماجراست.
  • در ساخت دکور اتاق‌های بازی همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، ایمنی مهم‌ترین مسئله است.
  • مانند هزینه تولید ایده و طراحی سناریو، آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای اجرای ایده‌ها، طراحی دکور، روشنایی، هوش و نوع تجهیزات مورد استفاده و تعداد تجهیزات مورد نیاز!
اما در هنگام طراحی معما تلاش کنید که معما خلق کنید و نه هر چیز مشابه ای که بتوان از آن برداشت های متفاوت داشت، طرح معما در واقع یعنی نگاه واحد به یک چالش که با استفاده از سرنخ‌هایی که بازی می‌توان به پاسخ رسید. روشن و واضح بودن اهداف در هر مرحله به بازیکن کمک می کنه تا سر در گم نشه و بازی رو مرحله به مرحله مطابق جریان پیش ببره؛ که این کار هم به بازی نشاط و هیجان میده و هم مسیر بازی رو جذابتر می سازه. درانتخاب لوکیشن انتخاب منطقه یا محله، نزدیک بودن به وسایل نقلیه عمومی، نزدیکی به رستوران ها، مغازه ها و سایر مراکز تجاری و تفریحی و حتی پارکینگ خیلی مهمه چون هر کدومشون به تنهایی می تونن یک دلیل اصلی برای کسادی کسب وکار شما باشن. در نهایت سناریویی رو انتخاب کنین که تکراری و خسته کننده نباشه، واقعی باشه و با بهره مندی از المان های زیبایی شناسی گیرا و جذاب باشه. بعد از نوشتن سناریو، اونو برای دوستان و آشنایان بفرستین و از نظراتشون استفاده کنین.

برخی از تجهیزات اتاق فرار

گاهی ممکن است یک سناریو بازی بسیار جذاب و خلاقانه به ذهن شما برسد، اما باید به نکته‌ دیگری هم توجه کنید که آیا سناریوی که انتخاب کردید در بازه زمانی اتاق فرار شما می‌گنجد یا خیر. قبل از هرچیز باید بدونین که معما در نوع خودش یه بازیه وذاتا با بازیکن همراهی می کنه تا حل بشه. پس اول از همه به دنبال طرح معما باشین نه مساله، بعد هم تلاش کنین تا معمای شما خوب از آب در بیاد.

مجموعه اتاق فرار گریت اسکیپ

فضاسازی قدیمی یک مدرسه با تمامی جزئیات و بخش‌های مدرسه از ویژگی‌های این اتاق فرار است. اتاق فرار رویا تجربه‌ای جدید در انگیما است که با ۶۰ درصد فعالیت بدنی، یک روز هیجان‌انگیز برای شما خواهد ساخت. اتاق فرار رویا قوانین خاص خود را دارد و برای خارج شدن از آن باید محدودیت‌ها را کنار بگذارید.

همچنین به دلیل هوشمندسازی انجام شده در این تجهیزات، قابلیت کنترل و بهره‌برداری تنها با یک یا دو اپراتور را دارد که این مورد هم سبب کم‌تر شدن هزینه‌های جاری خواهد خدمات کارخانه اتاق فرار شد. بعد از این مرحله، اتاق فرار شما قبل از راه اندازی نیاز به تست و آزمایش با گروه ازمایشی داره که اهمیتش از بقیه قسمتها بیشتره. چون تو این مرحله نقاط قوت و ضعف کار شما به صورت عینی خودشو نشون میده.

هزینه ساخت اتاق فرار یا اسکیپ روم تقریبا چقدر است؟