خرید، قیمت و مشخصات انواع دوربین های مداربسته️ AHD، IP و وای فای️ پک آماده نصب | binacctv

امروزه با توسعه و رشد جمعیت نیاز به نظارت بر روی کارمندان، کسب و کارها، مراکز نظامی، بانک ها و غیره روز به روز بیشتر شده است. در حال حاضر سیستم های مدار بسته آفلاین یا آنلاین کار چندین نفر را به خودی خود انجام می دهد که به کاهش هزینه و نیروی انسانی منجر شده است. ظهور دوربین های مداربسته باعث کاهش چشمگیر آمار جرم و جنایت گردیده و با ایجاد حس امنیت در جامعه، آرامش را به زندگی مردم هدیه داده است. دوربین های مدار بسته مدرن امروزی با بهره گیری از هوش مصنوعی و مجهز بودن به سنسورهای هوشمند قادر به ثبت پلاک خودرو، تشخیص چهره، ضبط صدا، ثبت ورود و خروج و غیره هستند. بنابراین شما می توانید به راحتی به دوربین های مداربسته خود مانند یک نگهبان هوشیار اعتماد نمائید که به صورت 24 ساعته و بدون خستگی از محیط کار یا محل زندگی شما حراست می نماید.

  • این دوربین‌ها تنها باید توسط یک آداپتور که به همراه آن ارائه می‌شود، به برق متصل شده و توسط اپلیکیشن که داخل گوشی نصب می‌شود می‌توانید تصاویر ضبط شده آن را داخل گوشی مشاهده کنید.
  • بسیاری از افراد تمایل دارند برای حفظ امنیت خانه و محل کار خود از دوربین مدار بسته استفاده کنند البته نظارت با دوربین در امکان عمومی نیز یک اصل مهم است.
  • از مزایای دوربین مداربسته بی سیم می توان به هزینه ی نصب پایین تر و راه اندازی آسان تر اشاره کرد.
  • یکی از انواع کاربرد های این مدل دوربین مداربسته، استفاده آن در مغازه ها، رستوران ها، فروشگاه ها، هتل ها و سایر مشاغل است زیرا زاویه دید شما را بیشتر می کند.

از جمله دوربین های ایندورمی توان به دوربین های مدار بسته بولت، اسپید دام یا PTZ و از نمونه های اوتدور نیز می توان به دوربین های چشم ماهی، دوربین مدار بسته دام و غیره اشاره نمود. این دوربین ها مجهز به LED مادون قرمز هستند و به همین دلیل در زمره بهترین انواع دوربین مدار بسته برای فضاهای باز و کم نور می باشند. این نوع از دوربین ها به دو شیوه آشکارسازی و تصویربرداری حرارتی کار می کنند در نتیجه با این تکنولوژی ها و این دوربین ها می توان یک شخص را از فاصله حدود 18 متری تشخیص داد. یکی از مهم ترین موضوعات مورد نیاز برای ورود به شغل دوربین مدار بسته همچنین خرید و نصب آن آشنایی با انواع دوربین مدار بسته به لحاظ ظاهری است. تمامی تقسیم بندی هایی که در بالا مطرح شد از عوامل موثر بر قیمت دوربین مداربسته هستند.

همان‌طور که از نام آن پیداست، این دوربین‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که عملکرد مطلوبی در شرایط تاریک داشته باشند. اگر یک نگهبان دارید که پخش زنده ویدیویی را در تلویزیون نظارت می‌کند، این یک انتخاب ایده آلی است. این دوربین عالی برای نظارت بر خیابان و جاده در هنگام نزدیک شدن به ساختمان خود است.

دوربین مداربسته AHD چیست؟

در بسیاری از دوربین ها احتیاجی به تهیه دستگاه ضبط تصاویر DVR یا NVR وجود ندارد. تجربه ثابت کرده است که نصب این دوربین ها در اماکن مختلف تا حد زیادی میزان سرقت های موجود در جامعه را کاهش داده است. استفاده از دوربین های مداربسته باعث می شود تا در صورت وقوع سرقت، امکان پیگیری و شناسایی سارق توسط پلیس امکان پذیر بوده و به دستگیری آنها کمک بسیاری خواهد کرد. علاوه بر آن از نظر ظاهری و نحوه نصب آنها نیز انواع مختلفی از دوربین ها شامل دوربین های دام، اسپید دام، دوربین های صنعتی، مینیاتوری، مادون قرمز، پین هول، وایرلس، زوم و … وجود دارد که در ادامه به معرفی هر یک پرداخته شده است.

http://dekorasiyon.ir

به علت مجله خبری دوربین مداربسته بینا در محیط های بیرونی و قرار گرفتن در معرض گردوغبار و باران دارای مقاومت بدنه بیشتری است. براساس انواع مختلفی که در دوربین بولت وجود دارد میزان مقاومت آنها در برابر رطوبت و گردوغبار متفاوت خواهد بود. وجود پایه در این نوع دوربین نقطه ضعفی در مقابل دزدیده شدن آن است که برای پیشگیری بهتر است در ارتفاع و دور از دسترس نصب شود.

دوربین‌های Box (جعبه‌ای)