دکوراسیون داخلی منزل لوکس با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت در کوتاهترین زمان

اگر تا به اینجای مقاله ما را همراهی کردهاید نشاندهنده این است که شما علاقهمند به این رشته هستید؛ اما برای اینکه دانشتان در این زمینه کامل شود بایستی تمامی مؤلفههای لازم و سبک های دکوراسیون داخلی را بشناسید. از شما در خواست میکنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا درباره انواع شرکت دکوراسیون داخلی در تهران صحبت کنیم و شما را با لیست 5تایی بهترین این شرکتها که در حوزه دکوراسیون داخلی فعالیت دارند، آشنا کنیم. برخی از فضاهای شرکت به مهربانی کلیدی به فعالیت بردن شیشههای سرتاسری از نور طبیعی بهره می برند البته در برخی از فضاها مثل اتاق جلسات و کارهای گروهی که سازه به اقتضای نیازها و سیاستهای شرکت در بخشهای درونی پلان قرار گرفتهاند از نور طبیعی بیبهرهاند. دکوبوم یکی از بهترین شرکت های دکوراسیون داخلی در تهران است که فعالیت های خود را در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی از سال 1394 آغاز کرد و در این سال ها توانسته پروژه های موفقی با کاربری مسکونی، تجاری، فرهنگی و اداری و .. طراحی و اجرا نماید. بهعنوانمثال در طراحی دکوراسیون منزل قرارگیری پنجره و روشنایی، دیوارها و فرمها نسبت به مبلمان، رنگها و … در سبک شبی شیک چوبهای طبیعی و تیره به چشم نمیخورند.

برخلاف تصور برخی که فکر میکنند سبک مدرن، سرد و ساده است، پیاده سازی اصولی این سبک در طراحی داخلی ساختمان باعث ایجاد سادگی و احساس آرامش در فضای خانه شما می شود. ساده گرایی سبکی است که اساس آثار آن بر پایه سادگی بیانشده است. پایه و اساس این معماری، آفرینش فضایی است که علاوه بر زیبایی از کارایی لازم برخوردار باشد. در “خدمت از ما” هر متخصص دارای پروفایل کاری است که اطلاعات موردنیاز در آن وجود دارد. سبک مینیمال در عین سادگی تلاش بر این دارد که فضا را کاربردی تر و آرامش را بیشتر کند. این چیدمان باید با هدف و کاربردی که هر فضا دارد متناسب باشد. همچنین باید به رفاه، آرامش و راحتی کاربران توجه ویژه ای داشته باشید. اگر به دنبال طراحی در دکوراسیون معماری ، زیبا سازی محیط زندگی یا محل کارتان همچنین تغییر و بازسازی در آن هستید با شرکت طراحان دکور هنرمند همراه باشید. معمولاً شکل ها یا طبیعی هستند یا غیرقابل مشاهده یا هندسی.

تمام آنچه گفته شد نشان می دهد طراحی دکوراسیون منزل نه تنها به زیبایی خانه ما مربوط می شود بلکه ابعاد وسیع تری از جمله آرامش و آسایش را در برمی گیرد و می تواند بر کیفیت زندگی و خلق و خوی خانواده نیز تاثیرات مثبت داشته باشد. المانهایی پر از انرژی در تمام جنبههای سبک آرت دکو نمایان است. در گذشته در مناطق بیابانی و نیمه بیابانی به دلیل اختلاف دمای شب و روز، برای جلوگیری از ورود گرما در طول روز و ورود سرما در طول شب به داخل خانه از سقف هایی به شکل خرپشته و طاق و گنبد و دیوارهایی از جنس خشت و آجر استفاده می شده است اما امروز دیگر طرفدار این مدل ساخت و ساز ها کمتر شده است اما روش های مختلفی برای شرکت طراحی داخلی در اصفهان وجود دارد که می توان توسط آن محیط خانه را با روش های جدید به خانه ای متناسب با هوای نیمه بیابانی تبدیل کرد.

در انتخاب رنگهای آرت دکو برای دیوارها، مبلمان، پوشش کف و… سبک هنر دکو نمونهای دیگر از سبک های دکوراسیون داخلی، بارنگهای غنی، هندسه جسورانه، جزئیات دقیق الگوهای هندسی تیز میباشد. این نوع سبک از سبک های دکوراسیون داخلی نهایت صحت و دقت است و هیچچیز بیشازحد گزاف و مجلل نیست. در این سبک از مبلمان و میز های فلزی و یا سنگی استفاده می شود و اکثرا رنگ المان ها خاکستری، سیاه و سفید یا رنگ های بسیار تیره می باشد. در سبک دکوراسیون کانتمپورری یا معاصر، فضاهای منفی درست بهاندازه فضاهای پوشیده شده از اشیا، اهمیت دارد. در چیدمان ویترین مغازه ای که شلوغ و از ترکیب رنگ های بسیاری استفاده شده است به گونه ای که به خوبی قابل دیدن نباشد، مشتری را نیز جذب نخواهد کرد و نتیجه منفی خواهد داشت.

سبک شبی شیک از انگلیس شروع شد که یکشکل از طراحی داخلی با حس زنانه است. وسایلی از چوب طبیعی درختانی همچون ساج، کاج و چنار در این نوع طراحی جای دارند. در واقع یکی از مدرنترین سبکهای طراحی داخلی سبک مینیمال است. تکرار یک عنصر مانند شکل، رنگ، الگو و بافت ساده ترین روش برای ایجاد ریتم در طراحی داخلی است. چارلز رنی مکینتاش بهویژه برای طراحیهای هنریاش در این دوره شناختهشده است. یکی از مفاهیمی که در زندگی امروزی بسیار به آن توجه می شود طراحی داخلی می باشد. انتخاب سبک طراحی داخلی به نوعی سبب نمایان شدن، شخصیت و روحیه ی شما است. البته در این مرحله شما از فاکتور دیگری به نام تکرار نیز بهره برده اید. این بدان معناست که هنر و خلاقیت از درون جوشش مییابد و صرفاً آموزشی نیست؛ اما کسانی که این ویژگی را ندارند میتوانند با کوشش و آموزش خلاقیت خود را پرورش دهند. از ویژگی های این سبک می توان رنگ های خنثی، کاناپه های ساده و انتقال حس دو عنصر آب و باد را نام برد. استاندارد بودن تجهیزات اداری و استفاده از ترکیب درست در چینش دکوراسیون محیط اداری، مواردی هستند که توسط مشاوران و طراحان داخلی رعایت میشوند.

هدف از طراحی دکوراسیون داخلی ارایه کردن راه حل هایی سهولت و استفاده بهتر ساکنان تا با توجه به نوع کاربری ساختمان فضایی مناسب به وجود بیاید . اینیکی از ارکان اصلی طراحی دکوراسیون مدرن است. اگر بخواهیم به شکل دقیق به معنای طراحی دکوراسیون داخلی بپردازیم باید گفت طبق تعریفی که در آکسفورد برای این عبارت آمده است به معنای ” هماهنگسازی از پیش طراحی شده برای زیباتر دیده شدن رنگها، اثاثیه و سایر اشیاء موجود در یک اتاق یا ساختمان به شکل هنرمندانه ” است. بهطور عمده ، گرانیت سرامیکی براق و یا سنگ طبیعی، پارکت به رنگ روشن و یا بافتهای چوبی، در سبک فرانسوی به کار میروند. در عوض استفاده از اشیاء کمرنگ و روشن و نقاشیها اهمیت دارند.

طراحی داخلی هنر و دانشی است که بهمنظور بهبود فضای داخلی ساختمان، با استفاده از سبک های دکوراسیون مختلف، به کار میرود. درواقع طراحی داخلی یک حرفه چندمنظوره است که شامل توسعه مفهومی، برنامهریزی فضایی، بازرسی سایت، ارتباط با ذینفعان یک پروژه، مدیریت ساختوساز و اجرای طرح است. رنگها در این سبک شامل سفید به رنگ عاج، کرم و زرد کمرنگ، صورتی، آبی روشن و سبز روشن است. رنگهای مورداستفاده در سبک آمریکایی شامل قرمز، سفید، آبی، سبز و همچنین رنگهای صورتی و بنفش میباشد. همچنین یکراه دیگر برای طراحی دکوراسیون منزل خود با سبک شبی شیک، استفاده از دکور کهنه و درب قدیمی است. وقتی یکی از سبکهای دکوراسیون داخلی را انتخاب می کنید تمام وسایل و المانهایی که برای منزل تهیه میکنید باید با این سبک همخوانی داشته باشد، حتی انتخاب طرح و رنگ وسایل نیز بدون توجه به سبک دکوراسیون انتخابی باعث بر هم خوردن نظم دکوراسیون داخلی خواهد شد.

برای مثال شما با قرار دادن یک آباژور بر روی میز عسلی در یک سمت کاناپه، می توانید یک یا چند تابلوی کوچک از اعضای خانواده خود را بر روی میز عسلی سمت دیگر کاناپه قرار دهید تا بدین شکل تعادل بصری بین تابلو و آباژور در این فضا به طور یکنواخت تقسیم شود. یکی اینکه یا یک تم احساس سنتی، روستایی و یا یک تم احساس شادتر که در خانههای بزرگ عصر استعمار دیده میشد را باید انتخاب کنید. خانههای سبک ایتالیایی نهتنها لوکس هستند، بلکه به معنای واقعی کلمه از کف تا سقف لوکس میباشند. مقصود اصلی این نوع طراحی ایجاد حس آرامش برای افراد بوده و معمولا نیز در طراحی خانههای ساحلی استفاده میشود. برای اینکه بتوانید در منزل خود سبک مشخصی داشته باشید باید از سبکهای مختلف آگاهی داشته باشید. سعی کنید که دکوراسیون خود را با رنگ و شکلهای مختلف تزئین نمایید و با کمک کنتراست نقطه کانونی جذابی را در اتاقتان را تشکیل دهید و از ایجاد فضاهای یکدست و کسلکننده جلوگیری کنید. آشنایی با وسایل و جنس های مناسب هر یک از آنها برای چیدمان و به کار بردن آنها در محیط های مختلف از دیگر مواردی می باشد که یک دکوراتیو باید همراه داشته باشد.

رنگها اغلب روشن هستند. اغلب استفاده از تک رنگ در طراحی داخلی مدرن ، بسیار رایج است . تفاوت طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی؛ دکوراسیون داخلی اغلب با طراحی داخلی اشتباه گرفته می شود و این دو عبارت به جای هم بکار گرفته می شوند. استفاده از روان شناسی رنگ در دفاتر اداری اکنون به یکی از محبوب ترین روندها در طراحی دکوراسیون داخلی اداری تبدیل شده است. استفاده از پارچههای پنبهای نیز معمول است. البته سایههایی از رنگهای شاد و غلیظ نیز در ترکیب رنگی سبک مدرن دیده میشود که باید هوشمندانه و دقیق استفاده شود. در این سبک دکوراسیون از مبلمان و اثاثیهای که ظاهری کهنه و قدیمی دارند استفاده میشود تا به ظاهری قدیمی در فضا برسند. رنگهای کرم، قهوهای و طلایی در این نوع طراحی، فضایی با حس و حالی قدیمی به وجود میآورد. نقاشیهای باستانی و گچبریها در چهارچوب دکوراسیون غالب هستند. این سبک دکوراسیون نیز مانند سبک دکوراسیون ایران باستان، از عناصری مانند حکاکیها و تندیسهای مرمرین باستانی بهره میگیرد.

کفها با چوبهای براق یا سنگ مرمر پوشیده شدهاند که دارای راحتی شرکت ساختمانی و طراحی داخلی بیشتری هستند. استفاده از طیف رنگهای مات و یا نیمه مات، پتینه و قابهای طلایی، از دکورهای زیبای فرانسوی میباشد. رنگهای مختلف بر فضا ، زیبایی آن و همچنین روح و روان انسان تأثیر بسیار زیادی می گذارند برای مثال با استفاده از رنگ ها میتوان فضای آرامش بخش خلق کرد و با رنگ های دیگر فضایی به وجود آورد که احساس ناامنی و استرس را به افراد وارد کند . طراح داخلی معمولا افرادی را برای انجام کارها در ساختمان ها استخدام کرده و خود بر آنها نظارت دارد. او باید به خوبی بتواند با دیگران ارتباط برقرار کرده و توان عالی ای در سازماندهی کارها داشته باشد. بهطور کل سبک دکوراسیون مدرن که خود نیز شاخههای متعددی دارد، پس از پایان جنگ جهانی دوم و به اقتضای نیاز جامعه جهانی برای تحولی نوین و رویکردی متفاوت شکل گرفت و تا به امروز سیر تکامل خود را طی کرده است. پیدا کردن مکان مناسب برای هر وسیله نیز مهمترین اصل در طراحی داخلی ژاپنی میباشد. رنگ، یکی از مهمترین جنبههای هر طراحی است. در طراحی دکوراسیون داخلی سبک شیکر از عنصر چوب بسیار استفاده میشود و رنگهای خنثی، مانند خاکستری، بژ و در کل رنگهای مات کاربرد دارد.