طرح فروش نقد و اقساط مدیران خودرو فروردین 1403 + جدول و شرایط پایگاه خبری جماران | kamapress

طرح فروش نقد و اقساط مدیران خودرو فروردین 1403 + جدول و شرایط پایگاه خبری جماران | kamapress

خودروی ساینا s را می­توان مدل فیس لیفت شده ساینا دانست که 4 سال پس از عرضه این مدل، روانه بازار شد. این خودرو نیز تفاوت چشمگیری از نظر فنی در مقایسه با مدل معمولی این خودرو ندارد. تنها عامل قابل تحسین، تعبیه دریچه گاز از نوع برقی است که توانسته استاندارد آلایندگی موتور سطح یورو 5 را برای این خودرو به دنبال داشته­ باشد. در نهایت اگر هدف شما خرید یک خودروی معمولی با قیمت مناسب می­باشد، سایپا با فروش اقساطی ساینا s این امکان را در اختیار شما قرار داده­است.

تیبا، حاصل زحمت ایرانی

در جدول زیر، جدیدترین قیمت محصولات سایپا در سال 1399 را براساس دعوتنامه های صادر شده برای مشتریان این شرکت، مشاهده می کنید. کیان خودرو یکی از هلدینگ های معتبر کشور در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو می باشد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه، شاهین را به صورت قسطی خریداری نمایید. فقط کافی است فردی را به عنوان ضامن معرفی کرده و مهلت بازپرداخت اقساط را خودتان از 1 سال تا 5 سال تعیین نمایید. شاهین یکی از جدیدترین محصولات ایرانی است که از امکانات و قابلیت های به روز بسیاری برخوردار می باشد.

هرچند امنیت تیبا نسبت به پراید بهتر است اما متاسفانه نمیتوان از این خودرو انتظار بالایی در مقاومت بدنه داشت. در آخر میتوان گفت با توجه به رنج قیمتی تیبا، خرید اقساطی تیبا بسیار خرید معقولی به نظر میرسد. متقاضیان از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۶ اسفند تا تکمیل ظرفیت می‌توانند از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا برای ثبت نام و انتخاب این خودرو اقدام کنند. این روش فروش به شرکت ها کمک می کند تا قبل از تولید خودرو، مشتریان را جذب کنند و متقاضیان را به خرید خودرو جدید خود ترغیب کنند.

فراخوان سایپا برای ثبت نام شاهین

این شرکت تلاش کرد تا با همکاری با شرکت‌های خودروسازی بزرگ جهان، خودروهای متنوع و با کیفیت را برای بازار داخلی تولید کند. طی سال‌های گذشته، ایران خودرو به عنوان یکی از پیشگامان صنعت خودرو در منطقه خاورمیانه شناخته شده است. این شرکت به تولید خودروهای مسافربری، خودروهای سبک و سنگین می‌پردازد. جدیدترین محصولات ایران خودرو   نظیر دنا و تارا نیز با استقبال بسیار خوبی از سوی مشتریان ایرانی همراه شد. تاریخچه ایران خودرو نشان‌گر رشد و پیشرفت پیوسته آن در صنعت خودروسازی ایران است.

بمب افکن H-20 ؛ نگاهی دقیق به مرموزترین پرنده تاریخ چین

متقاضی ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی باید طی 48 ماه گذشته نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو و طی 24 ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد. حداقل سن متقاضیان برای ثبت نام فروش فوق العاده سایپا ۱۸ سال است و شخص ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می باشند. شرکت مدیران خودرو در نظر دارد از عصر امروز دوشنبه 23 بهمن ماه 1403، فروش 5 محصول خود را به صورت اقساطی و با مدل 1403 آغاز نماید. شرایط فروش شماره ۱ و ۲ این بخشنامه از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سایپا سود مشارکت و انصراف صفر خواهد فروش اقساطی سایپا تحویل فوری بود. جی پلاس، مدیران خودرو در نظر دارد از ساعت 15 امروز شنبه 18 فروردین ماه 1403 فروش نقد و اقساطی برخی از محصولات خود را آغاز نماید.

  • ظاهر کوچک و چراغ جلوهای متفاوت آن عواملی هستند که آن را به یک ماشین زیبا و مناسب برای سطح شهر تبدیل میکند.
  • تنها عامل قابل تحسین، تعبیه دریچه گاز از نوع برقی است که توانسته استاندارد آلایندگی موتور سطح یورو 5 را برای این خودرو به دنبال داشته­ باشد.
  • بنابراین دانستیم که این ماشین از چه ویژگی های فنی برخوردار است، مشخصات ظاهری و نمای داخلی آن به چه صورت می باشند، مزایا و معایب آن چیست و دیگر مواردی که خود مطالعه کردید.
  • ما در سایاخودرو، پیش شرط فروش اقساطی سایپا تحویل فوری 1403 را به همین منظور گنجانده‌ایم.
  • قیمت و شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات فونیکس شرکت مدیران خودرو با مدل 1403 مطابق جدول ذیل اعلام میگردد.