قیمت دوربین مداربسته ⭐️ خرید دوربین مدار بسته ⭐️ دیدنگار | binacctv

تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و … نظارت بر تمام نقاط ساختمان، شرکت یا دفتر کار و سایر مکان ها علاوه بر اینکه هزینه‌بر است، ضروری هم نیست. پس شما باید ابتدا اماکن را اولویت‌بندی کرده و نقاطی که اهمیت بیشتری دارند را مشخص کنید. دوربین های فلزی معمولا دارای جنس بدنه آلومینیوم می باشند و استفاده از این فلز مقاومت خاصی به آن می بخشد. پروتکل های متعددی برای هر یک از کاربردهای فوق وجود دارد که مزایا و معایب خودشان را دارند.

http://dekorasiyon.ir

علاوه بر این، نصب آنها آسان است و میدان دید وسیع تری نسبت به اکثر مدل های گلوله سیمی دارند. آنها را برای برنامه های امنیتی که می خواهید سیم کشی های زیادی را نادیده بگیرید مناسب می بینید. دوربین‌های امنیتی داخلی برای خانه یا محل کار طراحی شده‌اند و می‌توانند برای نظارت بر ورودی‌ها، مانند درها و پنجره‌ها، و همچنین برای نظارت عمومی مناطق نشیمن، راهروها، راه پله‌ها و زیرزمین‌ها استفاده شوند.

  • با نصب دوربین های آی پی می توانید تصاویر آن را به صورت زنده بر روی موبایل یا کامپیوتر خود در هر مکان و زمانی که باشید از طریق اینترنت مشاهده کنید.
  • یکی از مزیت های hikvision cctv این است که در ایران دارای نمایندگی رسمی است.
  • اما رایج ترین آن نویز مربوط به کم بودن نور محیط بوده که خود را به صورت نقطه های کوچک در تصویر نشان می دهد.
  • این دوربین مداربسته برای نصب در مکان های کوچک بسیار مناسب است و با زاویه دید بالا محیط را به خوبی پوشش می دهد.
  • عملکرد این دوربین بدین صورت است که نور منعکس شده از اجسام مختلف را دریافت و سپس از محیط تصویربرداری می کند.

با مجله خبری دوربین مداربسته بینا نرم افزار رایگان P2P برروی ویندوز یا موبایل و ست کردن شماره سریال دستگاه و کد P2P می توانیم از راه دور به تصاویردوربینهای مداربسته دسترسی داشته باشیم. در سال 2011 موفق به تولید DVR با پلت فرم N6 شد.( بستر های نرم افزاری اقتباس شده از تراشه های دو هسته ای).با عرضه این نوع DVR در بازارهای جهانی سریعاٌ یکی از محبوبترین ها بین مشتریان و توزیع کنندگان شد. AWB یک ویژگی در دوربین های مدار بسته است که طی آن بالانس رنگ سفید در حضور منابع نوری مختلف تنظیم شده و رنگ های غیر طبیعی و غیر واقعی از تصویر حذف می گردند. فناوری رمزگذاری Region of Interest یا به اختصار ROI برای حل این مسئله و ارائه بالاترین کیفیت تصویر در مناطق موردنظر و در عین حال کاهش کیفیت نقاط تکراری و غیرضروری در تصاویر ابداع گردیده است. BLC مخفف کلمه back light compensation به معنی جبران نور زمینه می باشد در واقع این قابلیت وظیفه جبران و تنظیم میزان روشنایی نقاط مختلف تصویر را بر عهده دارد. اما اگر دوربین یا سیستم مداربسته خود را مستقیما در نزدیکی یک منبع گرمایی شدید مانند کوره یا بخاری قرار دهید ممکن است به دوربین شما آسیب رسانده و منجر به مختل شدن و یا حتی سوختن آن شود.

دوربین مداربسته وای فای Q9

تحت شرایط استثنایی مثل هنگامی که کارفرما بخواهد از وقوع یک جرم جدی جلوگیری کند، با گرفتن مجوز مربوطه از مراجع قانونی و در یک بازه زمانی محدود، این کار امکان پذیر می شود. اگر نصب دوربین مداربسته به صورت مخفی و بدون مجوز انجام شود، شخص خاطی تحت تعقیب قانونی و مجازات قرار می گیرد و همچنین مدارک حاصل از آن قابل استناد نخواهد بود. دوربین مداربسته پلاک خوان دارای رزولوشن و کیفیت تصویر بالایی هستند و با اتصال به نرم افزار پلاک خوان قادرند پلاک اتومبیل هایی که از آن نقطه تردد می کنند را ثبت کنند.

راهنمای خرید NVR هایک ویژن

یکی از خدماتی که شرکت‌های معتبر فعال در زمینه فروش دوربین مدار بسته به شما ارائه خواهند داد، صدور فاکتور رسمی روی خرید شما است. فاکتور رسمی دوربین مداربسته تصدیق و تأییدی بر کالای فروخته شده به شما است و با توجه به وجود شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که جنس و کالای قاچاق به فروش می‌رسانند، خرید دوربین مدار بسته همراه با فاکتور رسمی خیال خریدار را راحت می‌کند. اولین و مهم‌ترین قدمی که باید بردارید، این است که شرکتی قابل‌اعتماد پیدا کنید تا دوربین مداربسته، دستگاه DVR یا NVR، نرم‌افزارهای کاربردی جهت انتقال تصویر دوربین مداربسته روی کامپیوتر و گوشی موبایل و هر خدمت اضافه‌ای را از آن تهیه کنید. اظهارات متخصصان امنیتی که دوربین مداربسته یا محصول مورد‌نظر را آزمایش کرده‌اند مطالعه کنید و سپس با چشمانی باز انتخاب و خرید کنید.

قیمت دوربین مدار بسته