بایگانی‌های قیمت دوربین مداربسته ارزان شرکت یوتا الکترونیک | binacctv

سرقت، خسارت های مالی و پرونده های ناعادلانه، همگی می‌مجله خبری دوربین مداربسته بیناند میلیون ها یا میلیاردها تومان هزینه به بار آورند و باعث اختلافات عمده ای شوند. بنابراین با توجه به نوع کسب و کار شما همه این عوامل در هنگام تعیین بودجه جهت انتخاب سیستم نظارت تصویری و امنیتی بسیار مهم است. امروزه استفاده از دوربین مداربسته برای منزل رواج بیشتری داشته و خرید آن انتخابی ایده آل جهت ایجاد امنیت و حفاظت از اموالتان است. از سری دوربین های پر کاربرد برای کاربری خانگی دوربین بیبی کم است که با نصب آن در محیط مورد نظر امکان کنترل و نظارت بر کودک، سالمند یا پرستار آنها وجود دارد. انتخاب کابل دوربین مداربسته چندان ساده نیست و نیاز است تا بر اساس نوع دوربین یا مساحت محیط و با مشاوره کارشناسان انتخاب درستی صورت گیرد. بعلاوه نوع دیگری از دستگاه تحت عنوان دستگاه هیبریدی یا xvr در بازار موجود است که توان پشتیبانی از انواع دوربین مداربسته را دارد.

دستگاه ان وی آر 8 کانال هایک ویژن

قیمت دوربین مدار بسته با توجه به برند های مختلف و کیفیت ان متغییر است برای خرید دوربین مدار بسته می توانید با دیدنگار تماس بگیرید و به صورت رایگان از کارشناسان مشاوره بگیرید. ظهور دوربین های AHD در کنار دوربین های آنالوگ و تحت شبکه که در دو نقطه مقابل طیف کیفیت و قیمت دوربین قرار داشتند، حد وسطی را برای خرید دوربین های مدار بسته ارزان قیمت ایجاد کرد. از ویژگی های اصلی این دوربین ها می توان به قیمت مناسب دوربین مداربسته AHD نسبت به HD-CVI و HD-TVI، کد متن باز و کیفیت بالای تصویر آن اشاره کرد. دوربین های مداربسته AHD در رده دوربین های مقرون به صرفه دارای حداقل کیفیت 1.3 مگاپیکسل می باشند که برای استفاده در منازل و ادارات کوچک کاملا کافی و مناسب می باشد. DVR های دوربین AHD می توانند تصاویر را از دوربین های آنالوگ و AHD نمایش دهند. بنابراین اگر قبلاً چند دوربین آنالوگ دارید، می توانید آنها را همراه با AHD استفاده کنید.

در هنگام خرید دوربین مداربسته اگر قصد صدا دار کردن سیستم خود را داشته باشید انتخاب دوربین مداربسته صدادار داهوا علاوه بر کیفیت بالا قیمت دوربین مدار بسته را به صورت کلی به صورت کاملا ویژه ای تقلیل می دهد. هر دوربین مداربسته مجموعا دارای یک سری ویژگی ها یا شرایط کار است که معمولا در بخش مشخصات یا کاتالوگ دستگاه به آن اشاره می شود که دمای مناسب برای بهترین عملکرد دوربین نیز در آن ذکر شده است. دمای مناسب برای عملکرد صحیح در انواع دوربین های مداربسته تحت شبکه با یکدیگر متفاوت است. برخی از دوربین های مداربسته می توانند در رنج های دمایی 55+-10- نیز عملکرد خوبی داشته باشند.

  • ۴-بسیاری از فیلم ها، موزیک ها و دیگر فایل های کپی رایت ، از این نوع انتقال فایل استفاده میکنند.
  • در انتخاب دوربین مداربسته برای آسانسور سعی کنید دوربین مدار بسته با حداقل کیفیت 2 مگاپیکسل و لنز 2.8 میلی متر استفاده نمایید.
  • اظهارات متخصصان امنیتی که دوربین مداربسته یا محصول مورد‌نظر را آزمایش کرده‌اند مطالعه کنید و سپس با چشمانی باز انتخاب و خرید کنید.

در نصب دوربین مدار بسته در ورودی ها دقت داشته باشید که حداقل نقطه کور را داشته باشید و در صورت لزوم از 2 دوربین مداربسته استفاده کنید تا تصاویر همدیگر را همپوشانی داشته باشد. امکان انتقال تصویر این امکان را برای کاربر دوربین مدار بسته فراهم می کند تا در هر ساعت از شبانه روز بتواند محل مورد نظر را مانیتور نماید. که این فرمت فشرده سازی در سیستم دوربین مداربسته گوناگون بوده و می تواند در فضای ذخیره سازی سیستم دوربین مدار بسته موثر باشد. منبع تغذیه دوربین مداربستهیکی از اجزای مهم در سیستم دوربین مدار بسته منبع تغذیه می باشد. برای اینکه یک دوربین مداربسته روشن شود نیاز به یک برق DC با ولتاژ 12 ولت را داراست. تمامی این برند ها جز محصولات با کیفیت در عرصه نظارت تصویری و دوربین مدار بسته می باشد.

دوربین لامپی 360 درجه Tuya smart

هدف این انجمن ایجاد یک استاندارد جهانی برای ارتباط دوربین های شبکه بدون توجه به تولید کنندگان آنها است. بعد از گذشت حدود 20 سال، اکنون کمپانی Dahua Technology نامی آشنا در صنعت نظارت تصویر و بازار دوربین مدار بسته است و در 17 کشور دنیا نماینده دارد. عنکبوت ها و دیگر حشرات به طور معمول به سمت گرمای LED های IR جذب می شوند و هرچه این نور گرمتر باشن این حشرات بیشتر جذب می شوند. این حشرات بر اثر تمایل به گرما بر روی لنز دوربین نشسته و باعث کاهش کیفیت تصویر می شوند.

http://dekorasiyon.ir