خرید پرده پانچ در جدید ترین مدل ها قیمت پرده پانچ فروشگاه اینترنتی منزل

این مدل پرده ها معمولا ابعاد و اندازه های کمتری نسبت به بقیه مدل های پرده http://vistapardeh.ir/ پانچ گلدار دارند. علاوه بر تمام نکاتی که ذکر شد، پرده های پانچ طبیعیت برای افرادی که علاقه مند طبیعت و گیاهان هستند بسیار مناسب است. قطعا برای همه ما اتفاق افتاده است که بخواهیم تصویر یا منظره ای را به طور مداوم تماشا کنیم.

  • تنوع طرح و رنگ و نیز ویژگی های بسیار مناسب دیگر، این طرح مورد استقبال قرار می گیرد.
  • پایه ها را ابتدا به دیوار یا سقف نصب می‌نمایید، بعد از آن چوب پرده گرد را از داخل حلقه های پانجی پرده عبور میدهید، سپس از پایه ها آویزان می‌کنید.
  • چاپ دی تولید کننده و عرضه کننده مستقیم پرده‌ چاپی تصویری است که از مرحله‌ طراحی تا عرضه‌ حضوری و اینترنتی محصول در شهر قم و تمامی شهرهای ایران خدمات ارائه می‌دهد.
  • پرده پانچی هازان تقریبا شکل گونی بافت و گرم دارد و به سبب قیمت ارزان پرفروش ترین می‌باشد و خرید آن به صرفه بودن است.
  • به این صورت که نوار پرده را به صورتی که تعداد سوراخ های آن ها زوج باشد به بالای پارچه میدوخته اند و سپس پارچه را از محل های معین سوراخ و حلقه را چفت میکردند.
بدون شک تا کنون متوجه مزایای نسبتا زیاد پرده های پانچ شده اید.این پرده های اتاق خواب با خصوصیت های عالی خود، در خصوص کودکان هم مدل ها و طرح هایی ارائه کرده اند که والدین برای خوشحالی فرزندان خود می توانند آن ها را تهیه نمایند. پرده های‌ پانچ کودکان از نظر جنس و کیفیت پارچه تفاوتی با دیگر پرده های پانچ ندارند و تنها از نظر مدل و طرح متفاوت اند. این پرده ها کاملا برای کودکان ساخته شده اند که والدین نسبت به سایز و ابعاد پنجره های اتاق آن ها، می توانند شخصیت مورد علاقه را برای آن ها روی پرده خریداری کنند. تومه داشته باشید که در هنگام خرید پرده پانچ اتاق کودکان، حتما از آن ها هم سوال بپرسید.

مدل پرده پانچ

این نوع از پرده پانچ اگر دارای راه‌راه عمودی باشد، ارتفاع سقف را بیشتر نشان می‌دهد و اگر دارای راه‌راه افقی باشد، اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. همچنین استفاده از پرده پانچی پذیرایی ، زیبایی و جذابیت بالایی به اتاق پذیرایی می‌دهد. در برخی چیدمان‌های شاد دکوراسیون داخلی می‌توان رنگ پرده آماده برای هر پنجره را متفاوت انتخاب کرد. البته در این حالت باید دقت کرد که هنگام انتخاب رنگ پرده، هارمونی و هماهنگی آنها با یکدیگر و با سایر عناصر فضا رعایت شود.

پرده زبرا کد Jl-188-9

این پرده ها همان پرده های چهره هستند که کاربرد بسیار زیادی دارند. شاید کمی غیر قابل باور به نظر برسد اما پرده های چهره نسبت به بقیه پرده های پانچ طرفدران زیاد دارند. البته باید بدانید که پرده پانچ چهره طرفداران به خصوص خود را دارد و افرادی که می خواهند عکس خود یا عزیزان را چاپ کنند، از این مدل پرده ها تهیه می نمایند‌. پردهای چهره پانچ درست همانند بقیه مدل ها جنسی خوب و با کیفیت دارند و با گذشت سال های بسیار هم آسیب نمی بینند. این مدل پرده ها به نوعی هستند که شما عکس یا تصویر دلخواه خود را به فروشگاه یا فروشنده مربوطه می دهد و او پس از چاپ کردن عکس با ابعاد مطابق سلیقه شما پرده را تحویل می دهد.

همچنین پرده پانچی که در رنگ های متنوع تولید میشود نیز در برخی رنگ های خاص محبوبیت بیشتری دارند و به عنوان مثال از پرفروش ترین مدل پرده پانچ، پرده پانچ سرمه ای یا پرده ساده آبی می باشد. پرده های تک رنگ پانچ، درست همانند بقیه مدل های پرده پانچ مزایایی برای‌ مشتریان دارند که هر فردی برای خرید اقدام کند، از آن ها بهره مند می شوند. به عنوان مثال قیمت با صرفه یکی از بارزترین مزایای این پرده ها می باشد. معمولا پرده پانچ نسبت به بقیه پرده های موجود در سطح بازار مقرون به صرفه تر هستند. خب یافتن پرده ای که هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت متناسب باشد، بدون شک یک سود بزرگ به نفع مشترتان است. پرده های پانچ تک را می توانید برای هر نقطه از خانه و حتی محل کار خود سفارش دهید.

که بهتر است از جنس های حریر و سبک و گلدار و شاد برای دوخت آن استفاده شود . و یکی از اصلی ترین و مهم ترین دلالیل پر طرفداری این پرده استایل و فرم خاص این پرده هاست که ایستاده و بدون چین خوردگی در دو طرف پرده هستند و این علاوه بر شیک بودن و سادگی باعث میشود سقف آپارتمان ها بلند تر دیده شود . اگر می‌خواهید پرده های شما با چین مناسب ( 2 برابر ) نصب شود‌، بهتر است هر قواره را 150 سانت در نظر بگیرید.

پانچ ها دقیقا همانی هستند که مطابق با خلق و خو و سلیقه های ایرانی است. حتی طرح های سنتی هم موجود داریم که در نوع خودشان بینظیر و کم یاب هستند. از لحاظ طراحی ها به دو بخش کلی تقسیم میشود که بتواند با هر سبکی عجین شده و راه خود را باز کند که این دو شامل ساده و چاپ شده است که نوع چاپ شده آن را میتوان در حیطه سنتی ها و کلاسیک ها قرار داد. شما به راحتی و بدون نیاز به نصاب می توانید نصب پرده پانچ را انجام دهید. ابتدا باید پایه های مخصوص را بر روی دیوار نصب کنید، سپس میله پرده را از سوراخ های پرده پانچ رد کرده و در نهایت آن را بر روی پایه ها قرار دهید. (عرض پنجره 340 سانتی متر است روبه بالا گرد میکنیم می‌شود 400 سانتی متر سپس بعلاوه چهار یا پنج میکنم و عدد eight یا 9 به دست می‌آید).

خرید پرده پانچ در جدید ترین مدل ها قیمت پرده پانچ فروشگاه اینترنتی منزل به طور مثال اگر عرض پنجره شما 2 متر باشد، تعداد 2 قواره، پنجره را به طور کامل می‌پوشاند. ولی اگر می‌خواهید چین دار تر و زیباتر بنظر برسد از 3 قواره استفاده کنید. با توجه به این که حلقه ها هنگام نصب از داخل میله عبور می‌کنند‌ ، مقداری چین خورده و حداکثر عرضی را که می‌پوشاند 1 متر است.

نحوه شستشوی پرده های پانچ