پلنیوم باکس و موارد استفاده آن

هواکش بین کانالی این هواکش قابلیت نصب بوسیله ی ساپورت بر سطح دیوار و نیز سقف را داراست.جهت ایجاد مکش مطلوب و قوی کاربرد پلنیوم باکس دارد. برای دریافت مشاوره رایگان و دریافت پلنیوم باکس قیمت به علاوه دریافت کاتالوگ پلنیوم باکس می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. این محصول هوا را با فشار یکسان وارد محیط کرده و ضمن آن کاربردی تزئینی در صنعت دکوراسیون دارد.

  • معمولا پلنیوم ها به صورت تکه های یک متری در طول خط مورد نظر برای نصب دریچه خطی در کنار هم قرار می گیرند و دریچه تا طول قابل تولید به صورت یکپارچه روی آنها نصب می گردد.
  • اغلب شرکتها با در اختیار داشتن امکان برش کامپیوتری قادر به تولید انواع پلنیوم در سایزها و قوس های مختلف می باشند.
  • لوله خرطومی پشم شیشه برای انتقال یا مکش هوای گرم با دمای بالا کاربرد دارد و این لوله مقاوم در برابر انتقال حرارت می باشد.
  • همانطور که گفته شد کاربردها و مزایای گوناگونی دارد، اما مهم ترین قابلیت آن یکسان سازی پخش هوا می باشد.

شرکت ارمغان تجارت ره سام با هدف پاسخ به نیازهای گسترده جامعه مهندسی و صنعت تاسیسات کشور در زمینه طراحی ، مهندسی و مستند سازی تجهیزات تنظیم هوا مشغول به فعالیت می باشد. طول آن مشابه با طول دریچه اسلوت است اما ارتفاع و عرض آن با توجه به ورودی و عرض دریچه اسلوت می تواند متفاوت باشد. نظر به اینکه زندگی روزمره بشر رو به پیشرفت و ترقی می‌باشد و در زمینه صنعت ساختمان.

پروژه ایستگاه نواوری شریف شرکت مهندسی ساز

با توجه به تنوع مدل، ابعاد و کارایی کانال باکس‌ها بهتر است نصب پلنیوم باکس توسط افراد دوره دیده انجام شود. همچنین جهت نصب پلنیوم باکس می‌توان از پیچ، بست خرچنگی یا کلینچ نیز استفاده کرد. فن کویل با استفاده از آب سرد و گرم وظیفه مدیریت دمای محیط داخلی ساختمان را بر عهده دارد. هوای ارسالی از موتور فن کویل به سمت دریچه هوا در پلنیوم باکس تخلیه شده و با هوای بازگشتی از فضای داخلی ترکیب و مجددا به محیط داخلی و فن کویل بر خواهد گشت. وجود جعبه تنظیم هوا برای ایجاد تعادل در میزان حرارت طبق تنظیمات دستگاه فن کویل امری اساسی و مهم قلم‌داد شده و رابط نهایی فن کویل با دریچه اسلوت و خطی نیز خواهد بود.

پلنیوم باکس و موارد استفاده آن این محصول دارای قابلیت ساخت با ورق آلومینیومی یا گالوانیزه را بنا به سفارش دارا می باشد. برای نصب بی عیب و نقص دریچه های خطی با طول زیاد بر روی پلنیوم باکس ها، به طور معمول از بست های خرچنگی استفاده می گردد. پلنیوم باکس از جنس ورق گالوانیزه به ضخامت نیم میلیمتر به بالا و بر اساس شرایط فضای سقف کاذب و همچنین طول و عرض دریچه‌های خطی و اسلوت طراحی و ساخته می‌شود.

باکس های پلنیوم در واقع یک وسیله انتقال هوا هستند که هوای جمع شده در باکس را به صورت کاملا منظم و لایه ای از طریق دریچه های اسلات به بیرون انتقال می دهد. ۴– امکان تعبیه ی لبه ی خم دار در قسمت دهانه ی خروجی هوا، که باعث اتصال دریچه هوا بوسیله بست های خرچنگی به پلنیوم باکس می شود. 4-امکان تعبیه ی لبه ی خم دار در قسمت دهانه ی خروجی هوا، که باعث اتصال دریچه هوا بوسیله بست های خرچنگی به پلنیوم باکس می شود. پلنیوم باکس از ورق های گالوانیزه شده تولید می شود که کیفیت و دوامی بسیار بالا دارند. این محصول بسته به نیاز مشتری و نوع و شیوه کارکرد، در ابعاد طول و عرضی متفاوتی طراحی می شوند. نام دیگر آن جعبه هوا است که برای دریچه هوا استفاده میشود و متناسب با ابعاد کانال و دریچه هوا ساخته میشود و برای فن کویل و دریچه خطی اسلوت و داکت اسپلیت و … محاسبه و طراحی میشود.

جعبه‌های پلنیوم از پیش عایق‌شده که از پانل‌های سبک و مستحکم ساخته شده‌اند، وزن سبکی دارند و به راحتی نصب می‌شوند، زیرا نیازی به تاخیر اضافی نیست. پلنیوم باکس ها دارای دو نوع گالوانیزه شده و پیش عایق هستند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند. این جعبه هوا را به صورت آهسته و لایه ای به محیط روانه می کند تا در نهایت هوایی یکسان در محیط پخش شود. بهتر است که در طراحی و ساخت استاندارد های لازم رعایت شود تا قابل استفاده باشد، از استانداردهای مهم آن میتوان به ضخامت مناسب و همین طور عایق حرارتی و صوتی بودن آن اشاره کرد. جهت قرار گرفتن بست های خرچنگی دریچه های اسلوت لبه های نگهدارنده ای درون آن تعبیه شده است.

علاوه بر کاربردهای گفته شده در بالا، پلنیوم باکس از نشت هوا و پخش صدای هوا نیز جلوگیری کند. برای این کار در بدنه داخلی و خارجی آن از عایق الاستومری استفاده می شود، ولی همچنان مهم ترین کاربرد آن یکسان سازی پخش هوا می باشد. نسبت به شرایط سقف کاذب می توانید جنس و یا ضخامت های متفاوتی از محصول را سفارش دهید، طول و تعداد دریچه ها نیز بستگی به محیط مورد استفاده دارد که در تعداد و هر طولی که در خواست بدهید، ساخته می شود. پلنیوم باکس بدون عایق پلنیوم باکس‌ها تجهیزاتی هستند که با استفاده از ورق گالوانیزه در ضخامت‌های متفاوت تولید می‌شوند و پشت دریچه‌های خطی … امکانِ تعبیه‌ی لبه‌ی خَم‌دار در قسمتِ دهانه‌ی خروجی هوا، که باعثِ اتصال دریچه هوا به‌وسیله‌ی بست‌های خرچنگی به پلنیوم باکس می‌گردد. همانطور که در ظاهر پلنیوم باکس ها پیداست یک جعبه در ساخت آنها تعبیه شده است که از آن به منظور تجمع هوا استفاده می شود.

جهت افزایش زیبایی محیط داخلی ساختمان‌های چند طبقه باید از سیستم هوارسانی استفده شود. همان‌طور که نقشه معماری ساختمان‌ها یکدیگر متفاوت است؛ اجرای سیستم هوارسانی نیز تفاوت‌های اساسی با یکدیگر خواهند داشت. استفاده از لوله‌های خرطومی یا فلکسی در ابعاد خاص جهت انتقال جریان هوا به پلنیوم باکس و پخش مطبوع و یکدست جریان هوا در بخش‌های مختلف واحد ساختمانی نیازمند طراحی خاص خواهد بود. پلنیوم باکس با ساختار خاص خود موجب گردش جریان هوا به‌صورت مطبوع شده و در صورت خوش-سلیقگی معمار امکان افزایش هارمونی و زیبایی به ساختمان را خواهد داشت. طی این مقاله به‌دنبال معرفی پلنیوم باکس و کاربردهای آن در سیستم هوارسانی خواهیم بود. در صورت علاقه‌مندی به دریافت اطلاعات تکمیلی و آشنایی با جعبه توزیع هوا هستید، تا انتهای این مطلب همراه سایت تهویه نظری باشید.

قسمت بیرونی دریچه ها در باکس های پلنیوم به صورت خطی ساخته می شوند شما می توانید در این ناحیه تعداد دریچه ها را تغییر دهید که معمولا تا 10 اسلات قابل تغییر هستند. این قابلیت باعث آن می شود که پیچی در ظاهر آن دیده نشود و همین عامل باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. بنابراین شما می توانید از دریچه های اسلات در هر محیطی متناسب با کاربردی که دارد بهره برداری نمایید. جهت ایجاد ارتباط با واحد فروش شرکت تهویه سان امکان ارتباط از طریق پیام‌رسان واتس آپ یا تماس با شماره …. با توجه به حذف دلالان و واسطه‌های تاثیرگذار در قیمت شاهد کاهش قیمت استعلامی اما حفظ کیفیت محصول ارائه شده در مقایسه با دیگر فروشندگان خواهید بود.

کانال هوا باکس فن کوئل با دو خروجی