دوربین مداربسته بهترین قیمت دوربین مداربسته | binacctv

در این اماکن معمولا دوربینی نصب می شود که قابلیت کنترل از راه دور داشته باشد، از این جهت که در طول شبانه روز بتوانید تصاویر محیط را دریافت کنید. شما می توانید انواع دوربین مداربسته را بر حسب موقعیت مکانی خریداری و نصب کنید. دوربین های فیش آی گزینه مناسبی برای کنترل صندوق فروشگاه و نظارت بر کل فضای فروشگاه است. از جمله مهمترین کاربرد های دوربین مداربسته مربوط به اماکن تجاری و اداری است.

معرفی انواع دوربین مدار بسته

مجله خبری دوربین مداربسته بینا مداربسته برای انباری ها و پارکینگ هایکی از فضاهایی که در هنگام جانمایی دوربین مداربسته باید در نظر داشته باشید پوشش دهی فضای پارکینگ ها و انباری می باشد. آیتم بعدی در تعداد دوربین مداربسته اولویت های کار فرما در جانمایی دوربین ها می باشد. به عنوان مثال برای کار فرما ورودی و انبار ذخیره کالا در یک مکان خاص نسبت به سایر فضاها اولویت بیشتری دارد. البته در سال های اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی در زمینه دوربین مداربسته حالت های هوشمند مثل تشخیص چهره نیز به این حالت ها اضافه شده است. زیرا هر چه مگاپیکسل دوربین مداربسته بالاتر رود مقدار فضای اشغال شده توسط دوربین بر روی هارد بیشتر است.

نوع دوربین را انتخاب کنید. بر اساس نیاز ها و شرایط محیطی، بهترین دوربین را انتخاب کنید

دوربین حرارتی یا ترمال همانطور که از نامش پیداست، گرمای اشیاء موجود در محیط را تشخیص داده و هر دما را با رنگ خاصی نمایش می‌دهد. در این نوع دوربین های مدار بسته معمولاً اجسام گرم به‌ترتیب با رنگ‌های قرمز، نارنجی و زرد، و اجسام سردتر به‌ترتیب با رنگ‌های سبز، بنفش و آبی نمایش داده می‌شوند. با استفاده از کابل cat5 قادر خواهید بود که تصاویر رنگی را تا فواصل طولانی بین دوربین و دستگاه تحت شبکه منتقل کنید.

http://dekorasiyon.ir

دوربین های مداربسته Dome به دلیل بدنه گنبدی شکل آنها نامگذاری شده اند. آنها یک انتخاب محبوب برای بسیاری از مشاغل و صاحبان خانه هستند زیرا سطح بالایی از امنیت را بدون ایجاد مزاحمت ارائه می دهند. اگرچه ظاهر نسبتاً محتاطانه است، اما به دلیل پوشش 360 درجه در جلوگیری از سارقان بسیار مؤثر هستند.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایلوک مدل IPC-B120H

البته قیمت دوربین مداربسته در برند های مختلف قیمتی متغیر دارد و قیمت یکسانی نمی توان تعیین کرد . دوربین های مداربسته بولت با رزولوشن و کیفیت مختلفی در بازار موجود هستند و بر‌حسب نیاز خود و حساسیتی که در محل نصب وجود دارد، می‌توانید خرید خود را انجام دهید. اکثر شرکت های فعال در زمینه دوربین مداربسته، محصولات متنوعی از چندین تولیدکننده و برند ارائه می‌دهند. اگرچه چنین شرکت هایی می‌توانند مشاوره و کمک های مفیدی را ارائه دهند، با‌ این وجود باید عوامل متعددی جهت انتخاب درست محصولات درنظر گرفته شود. ضمن اینکه توصیه می شود از نمایندگی های رسمی نسبت به خرید دوربین مدار بسته اقدام کنید تا در صورت بروز مشکل بدون نگرانی بتوانید از گارانتی و خدمات پس از فروش محصول استفاده کنید. دوربین های دید در شب با استفاده از فناوری مادون قرمز برای مناطقی که نور ضعیف دارند و برای ضبط فیلم در شب مناسب می‌‌باشند، ضمن اینکه برد دید در شب در دوربینهای مداربسته مختلف متفاوت است.

  • از جمله این سوابق می توان به تامین تجهیزات حفاظتی مورد نیاز برای پروژه های بزرگ، راه اندازی، نصب و اجرای سیستم های حفاظتی و امنیتی در مراکز خرید، فرودگاه، بانک، بیمارستان و …اشاره نمود.
  • در این دوربین ها امکان انتقال تصویر از طریق کابل RG59 نیز فراهم شده است.
  • سرقت، خسارت های مالی و پرونده های ناعادلانه، همگی می‌توانند میلیون ها یا میلیاردها تومان هزینه به بار آورند و باعث اختلافات عمده ای شوند.
  • اما در دوربین های EXIR این گونه نیست و بخاطر ساختار ال ای دی های آن تصویر شفافی ارائه می کند.