لیست قیمت دوربین مداربسته | binacctv

سیستم های مدار بستهدر هنگام خرید دوربین مدار بسته باید در نظر داشته باشید که قیمت دوربین مداربسته در محصولات HD آنالوگ در هر سه فناوری گفته شده نسبت به دوربین مداربسته تحت شبکه پایین تر می باشد. دوربین های مداربسته از نظر تکنولوژی به سه دسته ی آنالوگ، تحت شبکه (آی پی) و دوربین مداربسته AHD تقسیم می شوند. دوربین های آنالوگ قدیمی ترین نسل دوربین های مداربسته هستند و نصب آن ها از طریق کابل کواکسیال انجام می شود و معایب خاص خودشان از جمله نویز پذیری، اختلال در تصویر و …

http://dekorasiyon.irضرر بعدی و بسیار مهم شما از بین رفتن آرشیو فیلم های دوربین مدار بسته تان است. چشم انسان به طور طبیعی این توانایی را دارد که در منابع نوری مختلف با محیط خودش را تطابق داده و بالانس نور سفید را تنظیم نماید. اما دوربین های مداربسته این توانایی را ندارند و اغلب در تشخیص گرید رنگ سفید دچار مشکل می شوند و در بسیاری از مواقع نیز آن را در غالب رنگ های دیگر اعم از سبز، نارنجی و آبی نمایش می دهند. بسیاری از دوربین های مداربسته در بالانس رنگ سفید در تصویر اغلب دچار اشتباه می گردند، علی الخصوص اگر تصویر با یک رنگ غالب احاطه شده باشد و یا اینکه هیچ نور سفیدی با منبع طبیعی در محیط وجود نداشته باشد. در نتیجه منجر به ایجاد رنگ های غیر طبیعی و غیر واقعی در تصویر می گردد.

  • تحت شرایط استثنایی مثل هنگامی که کارفرما بخواهد از وقوع یک جرم جدی جلوگیری کند، با گرفتن مجوز مربوطه از مراجع قانونی و در یک بازه زمانی محدود، این کار امکان پذیر می شود.
  • این نوع دوربین نیاز به سیم کشی و داکت کشی های گشترده برای انتقال تصویر نیاز ندارد بلکه از طریق مودم اینترنت تصاویر و فیلم ها را برای شما که در هرجای دنیا هستید ارسال میکنند.
  • دستگاه DVR دستگاهی برای مدیریت و ذخیره فیلم ها و تصاویر دوربین های مداربسته می باشد .
  • همچنین هر اندازه کیفیت دوربین مداربسته افزایش پیدا کند سیستم نیاز به دستگاه های ذخیره ساز قدرتمند تر و حافظه ( هارد ) حجیم تری دارد که هزینه های سیستم را افزایش خواهد داد.
  • دوربین مداربسته آی پی تحت شبکه در دو نوع بی سیم و با سیم تولید می شود و دارای کیفیت تصویر بالاتری نسبت به دوربین های آنالوگ هستند و قاعدتا قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه از قیمت دوربین مداربسته آنالوگ بالاتر است.
  • برای خرید دوربین مداربسته بدون واسطه می توانید از سراسر کشور در فروشگاه اینترنتی کارپیما اقدام به خرید نمایید.

در سال های گذشته برای انتقال تصویر در سیستم دوربین های امنیتی و نظارتی خود نیاز به آیپی استاتیک داشتید که در سال های اخیر اکثر محصولات دوربین مدار بسته از روش آسان P2P بهره مند می باشد. تصاویر دوربین مدار بسته برای اینکه در حالت کلی فضای کمتری را بر روی هارد دستگاه dvr دی وی آر اشغال نماید از یک فرمت فشرده سازی استفاده می کند. هارد برای سیستم دوربین های امنیتی و نظارتیدر ابتدای امر باید به این موضوع اشاره کنیم که یک دستگاه دی وی آر DVR در سیستم دوربین مداربسته به خودی خود دارای هارد نمی باشد. دوربین های مداربسته صدا دار و بی صدادر سیستم دوربین مداربسته و با توجه به ویژگی هایی که در دستگاه دی وی آر DVRوجود دارد این امکان برای کاربر فراهم شده است که از یا چند میکروفون به صورت خارجی استفاده نماید. دوربین های مداربسته دید در شب رنگی (تکنولوژی استارلایت)با پیشرفت تکنولوژی دوربین مداربسته دید در شب رنگی طراحی و به بازار معرفی شد. رنگ در تصویر دید در شب باعث می شود که جزییات تصویر در هنگام تاریکی و نور کم بیشتر مشخص باشد.

مجله خبری دوربین مداربسته بینا های Colorvu هایک ویژن و فول کالر داهوا در لیست قیمت دوربین بولت، توان ثبت تصویر رنگی در 24 ساعت شبانه‌روز را دارند. پیش از خرید حتما برآورد هزینه کنید تا بتوانید از بین انواع دوربین مداربسته گزینه مناسب را انتخاب کنید. در واقع برآورد هزینه و بررسی قیمت دوربین مداربسته جزو فاکتور های مهم پیش از خرید به حساب می آید. ابتدا باید بررسی لازم طبق نیاز خود و لیست قیمت دوربین مداربسته صورت بگیرد و میزان هزینه ای که قصد دارید صرف کنید را مشخص و سپس نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کنید. ضبط کننده ویدئویی قلب سیستم دوربین مداربسته به حساب می آید و وظیفه آن دریافت تصاویر دوربین مدار بسته و تبدیل آن به داده های دیجیتال برای ذخیره سازی بر روی هارد دیسک است. شما می توانید این دستگاه را به صورت 4 کانال (قابلیت نصب تا 4 دوربین)، 8 کانال (قابلیت نصب تا 8 عدد دوربین مداربسته) و به همین ترتیب با 16 و 32 کانال تصویر خریداری کنید.

دوربین مداربسته بولت مدل AHD-OR-111

1) دوربین دام که به صورت گنبدی شکل است و با طراحی بسیار زیبای تولید شده است این دوربین برای محیط های داخلی که به دور از آب و گرد و غبار است استفاده می‌شود و به راحتی می‌توان با محیط های اطراف چیدمان کرد. همچنین از دوربین های دام برای فضاهای داخلی و از دوربین های بولت برای فضای خارجی می توان استفاده کرد. این فناوری علاوه بر ارائه تصاویر واضح‌تر در شب، برای ضبط ویدیوهای زیبا در روزهای آفتابی روشن نیز تنظیم شده است. بهتر از آن، آنها به خوبی زیر باران، دود، گرد و غبار یا در یک روز سرد مه آلود در زمستان عکس می گیرند. از این رو، مکانیسم جمع آوری نور خورشید و تبدیل آن به برق است که برای شارژ باتری قابل شارژ استفاده می شود. مقدار الکتریسیته تولید شده توسط پنل خورشیدی به اندازه پنل خورشیدی، زاویه تابش خورشید و محل آن بستگی دارد.

دوربین مداربسته HDCVI داهوا Dahua HAC-T2A41P