لیست قیمت هایک ویژن به همراه تخفیفات جشنواره 1401 نمایندگی مرکزی هایک ویژن | binacctv

نقش بازدارندگی دوربین های نظارتی و امنیتییکی از آیتم های که در هنگام خرید دوربین مدار بسته در نظر کاربران می باشد نقش بازدارندگی است که یک سیستم دوربین های نظارتی ایجاد می کند. و علت خرید و قیمت دوربین مداربسته آشنا می کنیم و سعی می کنیم تا شما در انتخاب یک سیستم دوربین های نظارتی و امنیتی به صورت کامل راهنمایی کنیم. دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 یک دوربین با کیفیت ۱۰۸۰p یا Full HD از شرکت داهوا است.در حال حاضر شرکت داهوا طیف گسترده ای از محصولات را متناسب با نیازهای مشتری برای سطوح مختلف امنیتی و مقیاس های پروژه تولید می کند. دوربین مداربسته دید در شب با استفاده از ال ای دی های مادون قرمز قادر است در محیط های با نور کم و تاریک تصویر برداری کند.

http://dekorasiyon.ir

اگر قصد خرید دوربین مدار بسته دارید برای كسب اطلاعات بیش‌تر و آگاهی از انواع دوربین مداربسته می‌توانید با مشاورین دیدنگار به صورت رایگان در تماس باشید و از خدمات ما بهره‌مند شوید. ضمانت اصالت كالا در كنار امكان پرداخت در محل،‌ بازگشت كالا در صورت هرگونه مشكل و ارسال سریع محصول از مزیت های خرید دوربین مدار بسته از دیدنگار است. امروزه اغلب کاربری‌ها ترجیح می‌دهند تا دوربین مداربسته بولت با تکنولوژی IP یا تحت شبکه خریداری کنند. مواردی مانند کیفیت تصویر بسیار خوب، کنترل و دریافت تصاویر از راه دور، نصب آسان و … از جمله مزایای خرید دوربین بولت ip هستند.

  • خرید دوربین مداربسته در اماکن صنعتی علاوه بر حفظ امنیت، امکان کنترل و نظارت بر فعالیت کارمندان را به شما می دهد.
  • دوربین ها مجاز به نصب در یک منطقه خصوصی از یک محل کار که مردم انتظار حفظ حریم خصوصی کامل را دارند، نمی باشد به عنوان مثال، مکان هایی مانند سرویس های بهداشتی یا رختکن باید دارای حریم خصوصی کامل باشند.
  • اگر نظارت و کنترل محلی شبیه حیاط خانه، مدرسه، وغیره را بر عهده دارید، که می­خواهید هشدارها زمانی فعال شود که کسی از روی دیوار وارد خانه می­شود، استفاده از قابلیت تشخیص نفوذ کارآمد نخواهد بود.
  • بنابراین، می بایست برای ذخیره تصاویر بر روی آنها هارد دیسک در تعداد و ظرفیت معین نصب شود.

معمولا لنز به کار رفته در دوربین را بر مبنای فاصله کانونی به کار رفته در آن استفاده می کنند. قطعات داخلی دوربین مداربسته چشم ماهی دقیقا مثل دوربین دام و بالت می باشد با این تفاوت که نوع تصویر ارائه شده به خاطر لنز به کار رفته متفاوت می باشد. دوربین مدار بسته چشم ماهیدوربین چشم ماهی دارای لنزی بسیار واید می باشند و تصویری در حدود ۱۸۰ درجه ارائه می دهند.

لیست قیمت هایک ویژن ۱۴۰۱و تخفیفات جشنواره Hikvision

کاهش نویز مجله خبری دوربین مداربسته بیناجیتال یا DNR همان طور که از اسمش پیداست میزان نویز موجود در تصاویر دوربین مداربسته در نور کم را کاهش می دهد. این نویز درواقع بخاطر تکنولوژی AGC و میزان Gain در دوربین مداربسته بوجود می آید. این تکنولوژی قابلیت عکس برداری و تصویر برداری دوربین مداربسته در نور کم را تقویت می نماید ولی عملا همانطور که شدت نور تصویر را تقویت می کند، نویز را نیز افزایش می دهد. انتقال تصویر در معنای واقعی، دیدن تصاویر دوربین های مدار بسته بر روی هر وسیله دیگری به جزء دستگاه ضبط تصاویر DVR یا NVR می باشد که این انتقال هم بدون در اختیار داشتن اینترنت و هم با داشتن اینترنت امکان پذیر خواهد بود.

NVR داهوا DH-NVR4216-16P-4KS2-L

نکته اول اینکه اگر به دنبال دوربین بیسیم با برند معتبر هستید، از خرید دوربین مداربسته بیسیم ارزان قیمت خودداری فرمایید. علاوه بر سهولت استفاده و دسترسی آسان، دوربین بی سیم به کاربران این امکان را می دهد که از اینترنت بی سیم با پهنای باند بالا برای پخش تصاویر و نیز ذخیره تصاویر در فضای ابری از طریق اینترنت استفاده کنند. دوربین های مداربسته ی بی سیم به طور کلی به دو دسته دوربین مدار بسته بی سیم آنالوگ و نیز دوربین مدار بسته بیسیم دیجیتال تقسیم می شوند. این دوربین به نام دوربین های IP و یا دوربین اینترنتی نیز در بازار معروف است. دوربین مدار بسته تحت شبکه به شما این امکان را می دهد که از طریق اینترنت، به صورت آنلاین تصاویر را دریافت و مشاهده و یا ارسال کنید. به عنوان مثال اگر شما می خواهید محل کار و یا منزل خود را به صورت آنلاین مشاهده کنید، این دوربین پیشنهاد بسیار خوبی است.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE16C0T-IRP