خرید، قیمت و مشخصات انواع دوربین های مداربسته️ AHD، IP و وای فای️ پک آماده نصب | binacctv

مجله خبری دوربین مداربسته بینا این دوربین ها از قبل روی آن نصب نشده است و باید به طور جداگانه تهیه و نصب می شود. جالب است بدانید این نوع از دوربین مدار بسته از پرفروش ترین نوع دوربین مداربسته در سال 2022 در سطح جهانی است. این آمار از طریق نرم افزار آماری IP Video System Design Tool تهیه شده که براساس فعال سازی توسط مشتریان در سراسر دنیا جمع آوری شده است. انواع دوربین های مداربسته در این دسته بندی شامل دوربین دام، بولت، اسپیددام، چشم ماهی، کیوب و پینهول هستند.

دوربین مدار بسته 360 درجه

گذشته از این موضوع تعدیل کردن تعداد دوربین های مورد نیاز، استفاده از برندهای قیمت مناسب تاثیر زیادی بر قیمت سیستم مداربسته دارد. سیستم مداربسته آنالوگ و دوربین های مداربسته آنالوگ به مراتب از سیستم های تحت شبکه کم هزینه تر هستند پس در انتخاب سیستم ارزان قیمت می توانید از دوربین های آنالوگ استفاده کنید. از انواع دوربین مدار بسته می توان به این دوربین ها اشاره کرد که در سوله ها و سالن های بسیار بزرگ استفاده می شود. در یک فضای گسترده دریافت تصویر از زوایای مختلف از طریق این نوع دوربین بسیار پرکاربرد است.

  • در سیستم مداربسته آنالوگ، سیگنال‌های تصویر دوربین‌های مداربسته به صورت آنالوگ انتقال پیدا می‌کنند.
  • این خط ویژه برای کاربران آنالوگ که خواهان سیستم نظارت با وضوح بالا هستند، طراحی شده است.
  • در این مقاله سعی داریم دوربین ها را از لحاظ ظاهر، کیفیت، لنز و… دسته بندی کنیم.
  • این کار باعث عدم اطمینان برای دزدان یا خرابکاران احتمالی می شود که از همه جهات نزدیک می شوند.
  • این دوربین‌ها کاملاً قابل مشاهده هستند و به دلیل عامل بازدارندگی از بهترین نوع دوربین‌ها به شمار می‌آیند.

زندان ها ممکن است از نظارت ویدئویی برای جلوگیری از انتقال مواد مخدر و سایر کالاهای قاچاق به زندانیان توسط هواپیماهای بدون سرنشین استفاده نمایند. در واقع دوربین های امنیتی قادر به نظارت بر مناطقی هستند که به راحتی قابل دسترسی نیستند و از این رو استفاده از این نوع دوربین ها می تواند کمک بسیار بزرگی را در حفظ امنیت افراد جامعه نماید. متاسفانه امروزه با رشد آمار سرقت از فروشگاه های مختلف نظیر طلا فروشی ها، فروشگاه های موبایل، فروشگاه های لباس و غیره نصب دوربین های مداربسته جهت حفظ ایمنی و نظارت بر رفتار مشتریان و کارمندان شما امری ضروری حساب می شود. دوربین‌های آنالوگ در بازار کشور ما در دسترس بوده و نصب آنها بسیار ساده‌تر و قیمت آنها بسیار ارزانتر از دوربین‌های دیجیتال است.

دوربین مداربسته دام (indoor)

دوربین چشم ماهی یا Fisheye به دلیل ساختار ظاهری که شبیه چشم ماهی دارد به این اسم نام گذاری شده است. دوربین چشم ماهی دارای لنز ثابتی است و باید بر روی مرکز سقفی با حداقل 3 متر ارتفاع نصب شود تا تصویر کلی از محیط تحت پوشش ارایه دهد. پس برای به دست آمدن نتیجه مطلوب باید نور مناسبی برای این دوربین ها فراهم شود. لنز دوربین های مینیاتوری همیشه ثابت است و از اندازه 2.8 میلی متری برخوردارند. دوربین‌های با کیفیت بالا برای استفاده در محیط‌هایی که دزدی در آن ه‍ا زیاد است، کاربردی هستند.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایلوک مدل THC-T240-P

بنابراین اگر قصد خرید دوربین مدار بسته را دارید، باید با توجه به نیازهای مکانی، شرایط محل مورد نظر و همچنین بودجه‌ای که در اختیار دارید، بهترین گزینه را انتخاب کنید. دوربین مداربسته آنالوگ نسل اولیه دوربین‌های نظارتی هستند که مورد استفاده قرار می‌گرفتند. دوربین های مداربسته یکی از انواع سیستم های امنیتی- حفاظتی قدرتمند بوده که از آن به منظور جلوگیری از سرقت و سایر جرائم در اماکن مختلف استفاده می گردد. دوربین های مداربسته را با توجه به استقبال زیادی که از آن شده است در انواع مختلفی تولید می کنند و بسته به نوع کاربردی که دارند مورد استفاده قرار می دهند. دوربین مداربسته بی سیم تصور یک سیستم مداربسته بدون سیم و کابل کشی را برای ما تداعی می کند.

http://dekorasiyon.ir