مجموعه کتاب‌های چهارم دبستان خیلی سبز | ketabko

مجموعه کتاب‌های چهارم دبستان خیلی سبز | ketabko

وجود نمونه‌سوالات متنوع و متعدد در کتاب ماجراهای من و درسام علوم چهارم دبستان خیلی سبز به همراه پاسخنامه کامل تشریحی، نقش پررنگی در محبوبیت سری ماجراهای من و درسام در میان کتاب های کمک درسی چهارم دبستان داشته است. نکته قابل توجه دیگر، تست‌های آخر هر فصل برای محک هرچه بهتر میزان یادگیری دانش‌آموز است. مجموعه کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز با بهره‌مندی از کیفیت آموزشی، طراحی جذاب و پوشش کامل کلیه‌ی مباحث درسی، جزء بهترین کتاب ‌های کمک ‌درسی چهارم دبستان بشمار می‌رود. کتاب گام به گام چهارم ابتدایی منتشران به تمامی فعالیت‌های کتاب، کار در کلاس‌ها، تمارین، کار در منزل‌ها، مسائل، گفت‌وگو کنیدها و به طور کلی تمامی سوالات کتاب، پاسخ داده است. گفتنی است ابتدای هر درس، درسنامه‌ای هم آورده شده است و سوالات امتحانی را در انتهای هر درس مشاهده می‌کنیم. والدین و معلمان می‌توانند با خریدکتاب های گام به گامچهارم ابتدایی منتشران از میان کتاب های کمک درسی چهارم دبستان، به پاسخ‌های کتاب دسترسی داشته باشند و در آموزش دانش‌آموزان یاری شوند.

پیک هفتگی پایه چهارم خیلی سبز

در ادامه شما را با بهترین کتاب کمک درسی ریاضی چهارم دبستان آشنا خواهیم کرد. دانش‌آموزان با ورود به کلاس چهارم با شرایط جدیدی از دوران تحصیلی خود روبه‌رو می‌شوند. در این پایه، درس‌ها به‌مراتب سخت‌تر و پیچیده‌تر از سال‌های گذشته هستند و به‌همین دلیل آن‌ها باید تلاش و کوشش بیشتری برای مطالعه دروس داشته‌باشند. همچنین تعدادی کتاب‌های جدید نیز به برنامه آموزشی آن‌ها اضافه می‌شود که این مسئله می‌تواند برای دانش‌آموزان، یک تجربه تازه باشد.

کتاب کمک درسی چهارم دبستان

انتشارات گاج در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین مؤسسات آموزشی ایران است که کتب کمک‌آموزشی آن جزء کتاب های محبوب و پرطرفدار کمک‌آموزشی تلقی می‌گردند. در ادامه به معرفی برخی از کتاب ‌های کمک ‌درسی برتر چهارم ابتدایی انتشارات گاج خواهیم پرداخت. کتاب‌ های کمک ‌درسی چهارم دبستان بسته به نوع کاربرد و نیاز دانش‌آموز، به گروه‌های مختلفی طبقه‌بندی می‌شوند که از جمله‌ی آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. در این قسمت قرار است شما را با بهترین کتاب های کمک آموزشی جامع چهارم دبستان آشنا کنیم.

بعد از یک انتخاب درست، با خیال راحت می توانید برای خرید اینترنتی کتاب از طریق همین سایت اقدام کنید. شما می‌توانید با مراجعه به بانک کتاب مارکا، به عنوان یکی از بهترین مراجع تهیه انواع و اقسام کتب درسی، کمک‌درسی و محصولات آموزشی مرتبط، کتاب‌های کمک‌درسی مقطع چهارم ابتدایی را تهیه فرمایید. کتاب‌ های گام به گام چهارم دبستان، شامل راهنمای حل مسائل و تمرینات مربوط به کلیه‌ی مباحث موجود در کتاب های مقطع چهارم دبستان است که به‌منظور دسترسی آسان دانش‌آموز به پاسخ صحیح برخی از تمرینات و مسائل مبهم گردآوری شده است. این کتاب توسط انتشارات گاج منتشر و تمامی دروس پایه چهارم ابتدایی را شامل می خرید کتاب کمک درسی چهارم دبستان شود.

  • به‌همین دلیل می‌توانند مطالب این درس را به‌راحتی و با کمترین سختی درک کنند.
  • همچنین ممکن است والدین برای پاسخ‌دهی مناسب و کمک در یادگیری دانش‌آموزان، به کتاب‌هایی که پاسخ سوالات کتاب هایدرسی را دارند نیاز پیدا کنند.
  • عدم وجود پاسخ‌های تشریحی، کتاب کار ریاضی خیلی سبز را یکی از انتخاب‌های اول دبیران ریاضی قرار داده است.