انواع کابل دوربین مداربسته

اینها از قابلیت های پر طرفدار دوربین ها هستند که باعث می شود تا افراد هزینه بیشتری کنند . فروشگاه رهاورد نیرو با ارائه انواع برندها و مشاوره های مفید، رضایت مشتریان را در طی سال ها کسب کرده است. این رشته با خیلی از مشاغل دیگر به خوبی ترکیب میشود مثل مشاغل حوزه صنعت ساختمان ،خانه های هوشمند برق کشی ساختمان و نصب آیفون های تصویری پس اگر در یکی ازاین حوزه مشغول به کار میباشید یادگیری این دوره میتواند خدمات بیشتری را به مشتریان شما ارایه دهد.اگر هیچ پیش زمینه ای از این رشته ندارید علاقه و پشت کار شما کافی است که در طول یک دوره کوتاه در این حوزه تخصص لازم رابدست آورید ولی علیرغم محاسن این رشته سختی هایی هم دارد که باید از قبل از شروع به یادگیری این رشته به آنها فکر کنید و بررسی کنید که با روحیات شما سازگاری داشته باشد.برخی پروژه های امنیتی ودوربین های مدار بسته بیرون از ساختمان و یا در ارتفاع انجام میشوند پس فیزیک بدنی و تحمل هوای گرم ،سرد و کار در ارتفاع باید با روحیات شما سازگار باشد. تصاویر دوربین را می توان از طریق اینترنت و اپلیکیشن تلفن همراه از هر جای دنیا مشاهده کرد.

شما از این مدل دوربین مداربسته می توانید برای مواقعی که در منزل نیستید استفاده نمایید و دوربین را در هر جایی از خانه یا وسیله نقلیه خود قرار دهید . ضبط کننده های ویدئویی دیجیتال با کیفیت بالا این وضوح را ارائه می دهند و تنها ضبط کننده های با کیفیت بالا می توانند وضوح D1 را با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط کنند. پس دوربین های اسپید دام به مانند یک نگهبان قابل اعتماد می تواند بدون استراحت و بطور خستگی ناپذیر از محل کار یا محیط زندگی شما حراست کند. این دوربین ها که قادر به کار در هر دو محیط عادی و کم نور هستند از عدم نیاز به روشن کننده مادون قرمز داخلی بهره مند می شوند ، زیرا به لطف تراشه های تصویربرداری بسیار حساس خود می توانند تصاویر تاریک و واضح را در تاریکی ثبت کنند. دوربین های مینیمالیستی تمایل دارند با محیط اطراف ترکیب شوند و سیستم امنیتی را کمتر مداخله جویانه جلوه دهند.

دوربین های کیوب برای شرایط و موقعیت های خاص استفاده می شود و از انواع آن می توان به دوربین مداربسته IP ویووتک اشاره کرد. شما اخیراً مانیتور یا تلویزیون با رزولوشن ۴K خود را ارتقا داده یا قصد دارید آن را ارتقا دهید. اما رزولوشن تنها فاکتور مهم در ارائۀ یک تصویر با کیفیت نیست. تفاوت این دوربین ها با تمامی مدل های معرفی شده در بالا، امکان حرکت آن ها است. وضوح دید در شب تا ۸۰ متر : در مقایسه با شدت انتشار نور ۷۵۰mV در مدل­های قدیمی، مدل­های مجهز به فناوری EXiR امکان انتشار نور با شدت ۱۰۵۰mV را دارا می­باشند. هنگام خرید یک دوربین امنیتی ، باید حداقل به دنبال ویدیوی HD 1080p ، دید در شب مادون قرمز ، صدای دو طرفه ، فضای ذخیره سازی ابری و محلی ، ادغام با الکسا یا دستیار گوگل و شناسایی افراد باشید. هر دوربین به حداقل یک کابل تصویر RG59 نیاز دارد.

نیازی به تبدیل سیگنال های آنالوگ به دیجیتال با تصاویر ذخیره شده در درایوهای RAID شبکه جدید یا موجود ( آرایه اضافی از دیسک های مستقل ) طبق دستور نرم افزار NVR نیست. دوربین های مداربسته دیجیتال یا دوربین های پروتکل اینترنتی با فرمت دیجیتال ضبط می کنند ، بنابراین نیازی به فرآیند تبدیل نیست. محل اتصال BNC یا کانال های ورودی دوربین : برای دریافت تصاویر ارسالی از طرف دوربین ها از این پورتها استفاده می شود. با توجه به اینکه اتصال از بستر اینترنت و WiFi می باشد نیازی به سیم کشی نیست و چک کردن آن با موبایل از هر جای دنیا امکان پذیر است. سیستم های دوربین مدار بسته دیجیتال نیازی به DVR ندارند و در عوض از NVR ( ضبط کننده ویدیوی شبکه ) استفاده می کنند که می تواند نرمافزار (VMS) باشد که روی یک کامپیوتر/سرور یا یک واحد مستقل اجرا می شود. به احتمال زیاد سیستم شما دارای یک ضبط کننده ویدیوی دیجیتال (DVR) است که در آن تصاویر دیجیتالی شده ذخیره می شود. اکنون که می دانید دوربین مدار بسته دیجیتال چیست ، بسته به سیستم و نحوه تنظیم آن تصاویر را می توان ایمیل کرد ، در کارت حافظه داخلی ذخیره کرد یا به یک دستگاه ذخیره سازی خارجی منتقل کرد.

به طور معمول دوربین های دیجیتال مناطقی را تا سه برابر بیشتر از دوربین های آنالوگ سایت binacctv پوشش می دهند. برخی از دوربین های دیجیتال IP حداقل 1.3 مگاپیکسل هستند ، این تقریبا سه برابر متوسط وضوح بهترین دوربین های آنالوگ است که دیدن جزئیاتی مانند پلاک ها و شناسایی ویژگی های فیزیکی مزاحمان را آسان تر می کند. با اینکه امروزه ضرورت استفاده از دوربینهای مدار بسته تقریبا در هر مکانی اثبات شده است، اما باز هم بسیاری از مردم نمیدانند که دوربینهای مداربسته دارای انواع گوناگونی هستند. بسیاری از کاربران این دوربین ها را در درهای ورودی ، کلیساها یا مکان های دیگری نصب می کنند که بازدیدکنندگان ممکن است دوربین های نظارتی را پیش بینی نکنند. بسیاری از سارقان اگر متوجه وجود دوربین امنیتی شوند ، خانه را سرقت نمی کنند و اگر از خانه دزدی شود ، صاحبان خانه می توانند از فیلم دوربین ها به عنوان مدرک در تحقیقات جنایی استفاده کنند. مطمنا شما هم نمیخواهید بخشی از صفحه حوادث روزنامهها یا بخش مربوط به سرقت رسانهها را به خود اختصاص دهید. دقت کرد تا دوربین مورد نظر را خریداری کنیم. مدل های دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار متنوع است و هر کدام یک شیوه کاملا منحصر به فرد برای نامگذاری دارند به همین دلیل باید ابتدا محصولات این شرکت را به دو دسته آنالوگ و دیجیتال تقسیم بندی کرد.

دوربین های مداربسته بیسم داهوا، دوربین مداربسته بی سیم هایک ویژن و دوربین مداربسته وایرلس یوبیکیوتی و سایر برندها را می توان در بازار ایران یافت. دوربین های IP که از طریق یک سوئیچ شبکه با قابلیت Power Over Ethernet (PoE) تغذیه می شوند ، نیاز به منبع تغذیه جداگانه را از بین می برند. اگر بودجه محدودی دارید می توانید از دوربین مدار بسته ارزان قیمت استفاده نمایید، همچنین در صورتی که کسب و کار بزرگ تری دارید یا نیاز به سیستم نظارتی و حفاظتی با کیفیت تری دارید می توانید از دوربین های هوشمند تر برای پوشش دادن مناطق مورد نظر استفاده نمایید. تیم نصب و راه اندازی تجهیزات امنیتی و نظارتی الرت ایران متشکل از متخصصین نصب در تهران و ایران و سیستم های هوشمند سازی منازل با تجربه بالا و ارزشمند در اجرای پروژه های متعدد و موفق میتواند تمامی پروژه های مرتبط را در کم ترین زمان و بهترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه دهد. یکی از بهترین دوربین های نظارتی 24 ساعته در اطراف ارائه فرودگاه ها ، بنادر دریایی ، تابلوها و بسیاری از زیرساخت های مهم با تصاویر با کیفیت است. همه این کار ها باهمکاری یک متخصص، شدنی خواهد بود، لذا حتما با متخصصین این حوزه مشورت نمایید تا در هزینه ها هم صرفه جویی کرده باشید.

تفاوت انواع دوربین مدار بسته با دوربین های C شکل این است که به لطف امکان استفاده از لنزهای ویژه با این دوربین ها می توانند مسافت بیش از 40 فوت را پوشش دهند ، در حالی که لنزهای مداربسته استاندارد فقط می توانند مسافت 35 الی 40 فوت را پوشش دهند. پس این ویژگی باعث شده تا حملونقل آنها بسیار آسانتر بوده و امکان آسیب به آنها در طی فرآیند حملونقل، بسیار کم میباشد. کلمه Dome در زبان انگلیسی به معنای گنبد است و شکل کروی و گنبد مانند این دوربین کاملا متناسب با نام آن است. دوربین های مدار بسته دام نام خود را از ساختار گنبدی شکل خود گرفته اند. برای اطمینان از آگاهی کامل از همه کسانی که وارد و خارج می شوند ، دوربین هایی را در قست درهای ثانویه خود اضافه کنید ، به خصوص اگر یکی از آنها به دفعات یا بیشتر از درب ورودی شما استفاده می شود ، یا اگر یکی ( مانند درب زیرزمین ) به خصوص فریبنده یا قابل دسترسی به نظر می رسد.

دوربین های IP فقط باید به یک سوئیچ شبکه یا شبکه بی سیم متصل شوند که سیگنال ها را به NVR منتقل می کند. اگر سیستم آنالوگ در یک منطقه پیادهسازی شده باشد با اندک هزینه می توان به این سیستم ها مهاجرت نمود. سیستم های مداربسته آنالوگ به طور گسترده ای به عنوان یک شکل قدیمی از سیستم های امنیتی در نظر گرفته می شوند ، به طوری که دوربین های مدار بسته دیجیتال به طور فزاینده ای در همه زمینه ها – از جمله هزینه – رقابتی می شوند. مجرمان و دزدان نیز امروزه بر این موضوع آگاه هستند که در اکثر مکان ها این سیستم ها نصب شده است. بیشتر بردهای به کار رفته در دوربینهای مداربسته و دستگاه های ضبط و پخش، محصول شرکت سونی است اما آنچه در برند هایک ویژن به کار می رود، یک برند آمریکایی به نام آمبرلا است. برندهای زیادی در ایران ارائه کننده دوربین مدار بسته می باشند ولی در بین آن ها برندهای داهوا، سی پلاس و هایک ویژن نسبت به سایر برندها محبوبیت دارند و این سبب بالا رفتن قیمت این برندها نسبت به سایر دوربین های موجود در بازار شده است.

هنگام نصب و استفاده از دوربین مداربسته دیجیتال ، دردسر سیم کشی به حداقل می رسد. نقاط قوت آنها به طور خاص در برنامه هایی است که نیاز به مشاهده مسافت طولانی دارند. این بدین معناست که قیمت واحد بالاتر نصب دوربین های دیجیتال ممکن است با عدم نیاز به تعداد زیادی دوربین برای پوشش کل تجارت شما متعادل شود. اگر سیستم شما قدیمی است ، ممکن است نوارهای ویدیویی داشته باشید که نیاز به تغییر مکرر دارند. اگر برای خرید دوربین های مداربسته به مشاوره نیاز دارید کافیست مطالب این صفحه را مطالعه کنید. سوییچ : برای اتصال دوربین های مدار بسته به دستگاه های غیر پی او ای لازم است تا دوربین ها را ابتدا به سوییچ های شبکه متصل کنید و سپس سوییچ را به دستگاه ان وی ار متصل نمایید. در سیستم آنالوگ از کابل کواکسیال و BNC و در سیستم تحت شبکه از کابل شبکه برای اتصال بین دوربین و دستگاه ضبط تصویر (DVR یا NVR) استفاده میشود.

همچنین در این بخش از مراحل نصب دوربین مداربسته، از داشتن نمایی خوب و منبع تغذیه ای پایدار که بتواند طول کابل ها را به حداقل برساند نیز اطمینان حاصل کنید. مردم معمولا نمی توانند تشخیص دهند که لنز دوربین به کدام جهت اشاره می کند ، بنابراین به سبک محتاطانه آن افزوده می شود و امیدواریم مجرمان را با احساس عدم اطمینان بازدارند. برای نظارت بر اموال خود در منزل و محل کار یا شناسایی افراد خرابکار و دزدی که قصد آسیب زدن به داراییهای شما را دارند، استفاده از دوربینهای مداربسته (CCTV) توصیه میشود. با دوربینهای مداربسته، میتوانیم امنیت را بیش از پیش برای محل کار و منزل خود به ارمغان بیاوریم.

با بررسی ویژگی ها و مشخصات هر کدام از این محصولات متناسب با محل نصب دوربین می توان یک محصول کاربردی را انتخاب کرد. همه دوربین ها توانایی ارسال سیگنال های ویدئویی را از طریق اینترنت دارند تا صاحب آن بتواند در هر زمان به فیلم دسترسی داشته باشد. برای مشاهده ویدیو ، DVR باید به یک مانیتور یا روتر متصل شود تا از طریق یک شبکه داخلی برای دسترسی از راه دور پخش شود. برای کسب اطلاعات در مورد هر یک از این خدمات می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان نیز بهره ببرید و یا بر روی لینک های بالا کلیک نمایید.

خواهشمند است برای دریافت اطلاعات فنی و مشاوره نصب و تعمیر اجناس خریداری شده از سایت ها و یا فروشگاه های دیگر به هیچ وجه با این شماره و یا سایر شماره های شرکت تماس نگیرید و سئوالات خود را از فروشگاهی که کالاهای خود را از آنجا خریداری نموده اید بپرسید. حتی بهترین دوربین های آنالوگ نیز نمی توانند کیفیت تصویر دوربین های دیجیتال را ارائه دهند. دوربین های مدار بسته دام به دلیل طراحی ساده خود ، زیاد توجه را به خود جذب نمی کنند. دوربین های امنیتی خانگی ارزش نصب را دارند. البته دوربینهای داهوا مدلهای بی سیم هم دارند که این مرحله از نصب را نیاز نیست انجام دهند. شما می توانید با مراجعه به سایت ایمن موج ثامن از مقالات رایگان ما در رابطه سیستم های حفاظتی امنیتی دوربین مداربسته و تکنولوژی های روز دنیا کمال استفاده را ببرید. تصاویر بر روی یک درایور سخت معمولا بر اساس FIFO ذخیره می شوند تا همیشه یک آرشیو ویدیوی متحرک در طی چند روز تعریف شده توسط کاربر وجود داشته باشد. این نرم افزار از امکان مدیریت مرکزی دوربین مداربسته سانل کار گذاشته شده در مکانهای مختلف و نیز امکان دسترسی از راه دور چند کاربر به صورت همزمان را، فراهم می نماید.