انواع مارک دوربین مداربسته: مارک ها و برندهای دوربین مدار بسته | binacctv

از نظر کیفیت معمولا نمی توان برای این دو دسته از انواع مراک های دوربین مداربسته حکم یکسانی صادر کرد. یکی از مهم ترین ویژگی های هر دوربین قابلیت دید در شب میباشد که بتوان در شب با شعاع های مشخص تصاویر مناسبی داشت. به همین علت ما تصمیم گرفتیم با بررسی ویژگی ها و قابلیت ها، بررسی انواع دوربین ها و در نهایت بهترین برند ها تصمیم را برای شما آسان تر کنیم. شرکت اکسیس محصولاتی همچون دوربین های امنیتی مداربسته ، رمزگذارهای ویدئویی ، لوازم جانبی آنها و محصولات کنترل دسترسی به همراه نرم افزار مدیریت ویدئو حرفه ای را برای کاربران خود در نظر گرفته است.

معایب دوربین های برند هایک ویژن

این شرکت هم در تولید دوربین های تحت شبکه و هم دوربین های آنالوگ فعالیت می کند. تشخیص حرکت و دوربین های بی سیم ، صدای دو طرفه ، آلارم و تشخیص آتش است که دوربین های مداربسته بوش را از بقیه دوربین ها جدا می کند. و اینبار توانست از نام خود برای تولید و فروش دوربین های مداربسته استفاده کند. با وجود رشد بی فوق العاده ی این شرکت در تولیدات انواع محصولات حفاظتی و نظارت تصویری امام همچنان در برابر قدرت سایر شرکت های رقیب توانایی عرض اندام به پاناسونیک داده نشده است. از آن پس شرکت هانوها توانست دوربین های مداربسته خود را با اسم سامسونگ به فروش برساند.

انواع دستگاه ضبط تصاویر

این لنز ها برخلاف سایر لنز ها از افت کیفیت و تغییر رنگ کمتری برخوردار هستند. یکی ازتولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است. دوربین مداربسته یونی ویو در سال های اخیر بیشترین فروش خود را در کشور انگلستان داشته است.

برندهای مورد تائید دوربین مداربسته و تجهیزات جانبی

با توجه به تجربه این شرکت در بازار سیستم‌های حفاظتی ما به راحتی برندهای متفرقه را شناسایی کرده و آنها را از سبد خود جدا می‌کنیم. برند بوش یک برند آلمانی است که دوربین مداربسته این برند دارای تشخیص صدا تشخیص حرکت و نفوذ و تشخیص آتش است. دوربین های مداربسته هایلوک در بازار جهانی نسبت به قابلیت هایی که دارند قیمت کمی دارند.

http://dekorasiyon.ir

مجله خبری دوربین مداربسته بینا آویجیلون دارای تنوع محصول بالایی بوده و دوربین های مداربسته این برند شامل انواع دوربین بولت و دام با رزولوشنی از 1 تا 30 مگاپیکسل هستند. Honeywell یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته در جهان در لیست است. شرکت فنی مهندسی پارندسیستم با هدف ساخت بهترین دوربین مداربسته ایرانی، طراحی و اجرا سیستم های حفاظتی، نظارتی و تصویری در سال 1392 تاسیس گردید. قیمت مناسب و بهره‌مندی از جدیدترین فناوری‌ها باعث شده تا این برند دوربین مدار بسته در جمع بزرگان این صنعت قرار بگیرد. با توجه به این‌که یونی آرک در زمینه تولید دوربین‌های آی‌پی و دستگاه ضبط کننده NVR مشغول فعالیت است، یکپارچگی خوبی ارایه می‌کند.

  • به صورت کلی برند بوش یک برند آلمانی شناخته شده و معتبر به حساب می آید که محصولاتش را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب در بازار عرضه می کند.
  • این برند از دوربین مدار بسته همانند گوشی‌های این برند دارای کیفیت بسیار بالا و خوبی می‌باشد و از برند معتبر دوربین مدار بسته است..
  • در این مقاله ما سعی کردیم تا شما را با برند های برتر دوربین مداربسته آشنا کنیم.
  • برخی از مدل های دوربین بوش از جمله دستگاه های سری IP 4000i, 5000i, 6000 از جدیدترین قابلیت های تجزیه و تحلیل تصاویر هستند که در موارد ضروری می تواند به یک قابلیت برای دوربین مداربسته تبدیل شود.
  • قیمت دوربین مداربسته دوربین بوش در انواع دوربین دام و بولت با رزولوشن های متفاوت سبب شده تا کاربران مختلفی برای پاسخگویی به نیازهای نظارتی خود اقدام به خریداری این محصولات نمایند.