بهترین برند دوربین مداربسته کدام است؟ نمایندگی رسمی هایک ویژن | binacctv

از لحاظ میزان مجله خبری دوربین مداربسته بینا و محبوبیت این شرکت در جایگاه سوم پس از هایک ویژن و داهوا قرار می گیرد. از دیگر محصولات تولیدی این شرکت می توان به مدل های مختلف دستگاه NVR، انواع دستگاه Decoder و Incoder، دستگاه ذخیره ساز ، Client Software و …اشاره نمود. برند دیگری که می توان به عنوان بهترین برند دوربین مدار بسته به آن اشاره کرد، برند هایک ویژن است.

دوربین مداربسته برند داهوا

اندازه لنز دوربین مداربسته بین 2.8، 3.6، 4، 6، 8، 12 و 16 میلی متر است. برای استفاده از اندازه های مختلف لازم است مشخص شود که برای چه مکانی مدنظر شماست؟ و براساس میدان دید دوربین مدنظر را انتخاب کنید. محصولات تولید شده توسط شرکت کی دی تی بسیار متنوع و دارای گارانتی 2 تا 5 ساله می باشد. و گفتی است این برند جزو یکی از بهترین برند های تولید داخل محسوب می شود. با توجه به این تفاسیر شما می‌توانید با توجه به نیاز خود دوربین مدار بسته مناسب خود را انتخاب کنید. بدون نظر، الان برای برندهای مورد تائید دوربین مداربسته و تجهیزات جانبی نظرت رو ثبت کن…

انواع مارک دوربین مداربسته: مارک های تقلبی دوربین مدار بسته

برند برایتون علی رغم اسم خارجی ان یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته ایرانی موجود در بازار است. در حال حاضر اغلب دوربین های مداربسته به مکانیزم دید در شب مجهز هستند. محدوده مادون قرمز( دید درشب) را میتوان از شعاع 20 متر تا بیش از 200 متر تغییر داد. پس باید شما بعنوان خریدار این موضوع را نیز در نظر بگیرید که میخواهید دوربین مداربسته ایرانی تان در شب چه محدوده ای را پوشش بدهد. مثلا اگر برای شما دید در شب مهم است، باید دوربین مداربسته ایرانی دید در شب دار تهیه کنید. اگر نیاز دارید که یک فضای باز را پوشش بدهید لازم است از دوربین مداربسته بولت استفاده کنید.

http://dekorasiyon.irهمچنین واسه دیدن انواع این دوربین مدار بسته و اطلاع از قیمت دوربین مدار بسته اکسوم میتونین از طریق سایت دیجیرانو اقدام نمایید. محصولات تولیدی این برند معمولا پشتیبانی خوبی دریافت کرده و طول عمر بالایی دارند. جدا از همه این موارد، کاربران با خیال راحت می توانند محصولات تولید شده توسط شرکت بوش را برای بالا بردن امنیت ساختمانشان مورد استفاده قرار دهند.

برخی از انواع مارک دوربین مداربسته موجود در بازار ایران با وجود اینکه بسیار معروف می باشند، ولی ثبت نگردیده اند و برندی ساختگی می باشند. اما قیمت بسیار بالای دوربین های برند اکسیس باعث شده مشتریان به برندهای دیگر همچون هایک ویژن و هایلوک به دلیل مناسب بودن کیفیت و قیمت، رجوع کنند. از جمله فعالیت این شرکت تولید محصولات امنیتی و دوربین های مدار بسته می باشد، قابل توجه است که شرکت سونی حتی لنز و قطعات الکترونیکی بسیاری از برند های دوربین مداربسته را نیز تولید می کند. این شرکت دوربین های مداربسته اچ دی با سیگنال CVI که سیگنال اختصاصی خود داهوا است را ارائه می دهد.

  • همین امر افراد زیادی را به استفاده از دوربین مداربسته ایرانی ترغیب کرده است و امروزه ما شاهد تولید محصولات با کیفیتی از تولید کنندگان دوربین مداربسته در ایران هستیم.
  • شرکت سونی در سال 1946 توسط “ماسارو ایبوکا” در ژاپن پایه گذاری شد که یکی از برندهای سرشناس و معروف سیستم های امنیتی می باشد.
  • هدف این شرکت ارائه دوربین هایی پیشرفته ترکه از تمامی امکانات نظارت تصویری، تشخیص نفوذ، تشخیص آتش و سیستم تخلیه صدا و نیز کنترل را دربر گیرد.
  • بنابر گزارش مجله ASMAG برند هایـک ویــژن بزرگترین و پرفروش ترین برند دوربین مداربسته در جهان است و در صـدر جدول ۱۰ برند برتر دوربین مداربسته در سال ۲۰۲۱ قرار دارد!
  • تخصص اصلی هایک ویژن تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری همانند دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته است.