برندهای دوربین مداربسته | binacctv

اشاره داشت البته برندهای معتبر و پرفروش دیگری نیز موجود است در بازار که تیم ما به بررسی این مدل‌ها پرداخته است. کابل کشی در سیستم مداربسته با دوربین های بوش بسیار ساده صورت می گیرد. دوربین و دستگاه های ضبط پرکسیس از 555 روز گارانتی برخوردار هستند به علاوه اینکه با گذشت زمان گارانتی نیز شرکت پارندسیستم هرگونه تعمیری را خواهد پذیرفت.

http://dekorasiyon.ir

از مجله خبری دوربین مداربسته بینا این دو برند اعتبار آنهاست که هر کدام به یک برند معتبر و موفق دوربین مداربسته منسوب هستند. خصوصیت بعدی این دو برند مقرون به صرفه بودن آنهاست که همین موضوع می تواند جایگاه آنها را روز به روز در بازار دوربین مداربسته ارتقاء دهد. به این ترتیب این دو برند جدید به زودی در لیست پر فروش ترین برند دوربین مداربسته قرار خواهند گرفت. چهارمین برندی که از 10 برند برتر دوربین مداربسته بررسی می کنیم بوش است.

  • محصولات این شرکت طول عمر بالایی دارند و در برابر آسیب ها و مشکلات مختلف مقاومت زیادی از خود نشان می دهند.
  • با توجه به این‌که یونی آرک در زمینه تولید دوربین‌های آی‌پی و دستگاه ضبط کننده NVR مشغول فعالیت است، یکپارچگی خوبی ارایه می‌کند.
  • دوربین یونی ویو از دیگر انواع بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد.این برند نیز ساخت کشور چین می‌باشد و بعد از هایک ویژن و داهوا به عنوان سومین “برند معتبر دوربین مدار بسته” شناخته شده است.
  • این محصولات سازگار با بالاترین و آخرین استانداردهای کیفی و ایمنی در دنیا طراحی شده‌اند.
در کشور ما نیز به دلایل گوناگون، از جمله پایین آمدن قیمت این دوربین‌ها و گسترش امکانات آن‌ها با توجه به تکنولوژی روز دنیا، خرید و فروش این محصولات، بیشتر از گذشته رونق گرفته است. اما انتخاب برند، مدل و نوع دوربین هنوز هم برای بسیاری از مشتریان و تازه‌کاران در این زمینه، چالش برانگیز است. آشنایی با برخی از پرفروش ترین دوربین مداربسته، می‌تواند راهنمای خوبی برای خرید بهتر و کارآمدتر باشد.

نقاط قوت دوربین مداربسته آویجیلون

یکی دیگر از برندهایی ایرانی معتبر موجود در بازار که میتوان در اینجا به آن اشاره کرد دوربین مداربسته ایرانی شرکت ناظر است. در این مطلب با ۱۰ برند برتــر دوربیـن مداربســته در سال ۲۰۲۱ آشنا خواهید شد. برخی از برنــدهای معـرفی شده این لیست در ایـران نیز محبوب هستند و در شهرهای مختلف ایران نمـاینــدگی معتبــر دارند که ما آنها را برای شما معرفی کرده‌ایم تا بتوانید با خیال راحت محصول مورد نظر خودتان را تهیه کنید. یونی ویو یک برند چینی بوده و پس از هایک ویژن، به عنوان یکی از شناخته شده ترین برند های چینی فعال در بازار معرفی می شود. به خاطر داشته باشید که نرم افزار ها و برنامه های طراحی شده مخصوص دوربین های این برند قدرت عملکردی بالایی داشته و شما با خیال راحت می توانید آنها را در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار دهید. یونی ویو به دنبال تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در زمینه طراحی و ساخت دوربین های مداربسته می باشد.

۳) آیا دوربین های نو نیم همگی کیفیت بدی دارند؟

از قابلیت‌های شاخص آن باید به توانایی کار در شب و روز، بزرگ‌نمایی مطلوب بدون افت کیفیت تصویر، قدرت بزرگ‌نمایی چند برابری بدون افت کیفیت، قابلیت تشخیص چهره، 180 یا 360 درجه بودن و…. در نقطه مقابل اگر دوربین قرار است در محیط‌هایی که ریسک‌پذیری کمتری دارند قرار بگیرد نیازی نیست برای خرید دوربین‌های گران‌قیمت هزینه کنید. بنابراین اگر قرار است دوربین در مکان حساسی قرار بگیرد که حتی جزیی‌ترین اطلاعات مثل شماره اعداد و کاراکترها نیز قابل رویت باشند بهتر است به سراغ خرید دوربین آی‌پی بروید.

مقاله‌های مرتبط