انواع دوربین مدار بسته و کاربرد های آنها آموزشگاه فن آموزان | binacctv

برای جلوگیری از ایجاد نویز در دوربین هایی با قابلیت دید در شب توصیه می شود که حداقل آداپتور 12 ولت 2 آمپر خریداری شود. یا اگر تعداد 4 عدد دوربین مدار بسته دارید از آداپتور 12 ولت 8 آمپر استفاده شود. سیستم های نظارت تصویری برای اینکه به بهترین نحو راه اندازی شده و مورد استفاده قرار بگیرند، علاوه بر دوربین مداربسته به لوازم جانبی دوربین نیازمندند. این دوربین با زاویه 180 و 360 درجه از تمام زوایا تصویر برداری می کند، بنابراین برای پوشش محیط به تعداد دوربین مداربسته کمتری نیاز دارید.

خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته (26 بهمن)

این مجله خبری دوربین مداربسته بینا‌ها داخل یک محفظه قرار گرفته از این رو از آسیب‌های محیطی مانند گرد و غبار و باران مصون هستند. دوربین‌های تحت شبکه قابلیت ارتباط از طریق شبکه‌های بیسیم را نیز دارند و امنیت آنها در صورت رعایت اصول ایمنی بسیار بالاست. دوربین‌های تحت شبکه مزایای بسیاری دارند اما در کنار این مزیت‌ها برای تهیه این دوربین‌ها باید هزینه بالایی پرداخت شود.

http://dekorasiyon.irهمچنین این اتصال دهنده ها فیش های متداول برای ارتباط دوربین های مداربسته آنالوگ هستند. همین امر واردکنندگان دوربین های مداربسته را نیز به واردات بیشتر دوربین های آنالوگ نسبت به دوربین های دیجیتال سوق می دهد. در هر حال یکی از مزایای اصلی دوربین های آنالوگ قیمت پایین تر آنهاست. گرچه همین قیمت پایین در پروژه های بزرگ در بالابودن هزینه های سیم کشی گم می شود.

انواع دوربین مدار بسته از نظر شکل ظاهری عملکرد کدام اند؟

معمولاً در فضاهای مسقف مانند منزل، شرکت، دفتر کار و… از دوربین های مداربسته دام و چشم ماهی و در فضاهای خارجی و باز با توجه به نوع استفاده، از دوربین های مداربسته بولت و اسپید دام استفاده می‌شود. از جمله مهمترین کاربرد های دوربین مداربسته مربوط به اماکن تجاری و اداری است. فروشگاه ها از جمله این اماکن به حساب می آیند که همواره برای کنترل مشتریان و اجناس زیادی که در فروشگاه موجود است اقدام به نصب دوربین مداربسته می کنند.

دوربین مداربسته آنالوگ بولت داهوا HD-CVI مدل DH-HAC-HFW1200TP

البته نصب آن در ساختمان های اداری و کاری ، باید با اطلاع رسانی انجام گیرد. خط دوربین با ارائه کیفیت تصویر چشمگیر، محصولات فوق العاده بادوام و ضد خرابکاری را با ویژگی هایی مانند منوی OSD از طریق Up-the-Coax ، روشنایی EXIR، زوم موتوری ارائه می دهد. این یک دوربین امنیتی است که تنها زمانی ضبط می‌کند که حرکت در میدان دید خود را تشخیص دهد.

  • در صورتی که امکان پرداخت هزینه های سیستم شبکه را داشتید حتما از این سیستم استفاده کنید اما اگر این هزینه ها برای شما زیاد بود و نیاز به یک سیستم ساده و اولیه داشتید دوربین های آنالوگ را انتخاب کنید.
  • در هر حال یکی از مزایای اصلی دوربین های آنالوگ قیمت پایین تر آنهاست.
  • بسیاری از شرکت ها کارمندان خود را تنها به منظور راه اندازی و نصب دوربین های آنالوگ آموزش می دهند و از آموزش های نسبتا پیچیده شبکه ای در مورد دوربین های دیجیتال صرف نظر می کنند.