انواع دوربین مداربسته براساس ظاهر و عملکرد چیست؟ انواع درب های اتوماتیک | binacctv

دوربین های اسپید دام به دلیل تعبیه شدن موتور روی آنها از قیمت بالاتری نسبت به سایر دوربین های مداربسته برخوردارند. همانگونه که اشاره گردید هنوز دوربین های آنالوگ در بازار ایران به عنوان دوربین های مداربسته متداول بکار می روند. بسیاری از شرکت ها کارمندان خود را تنها به منظور راه اندازی و نصب دوربین های آنالوگ آموزش می دهند و از آموزش های نسبتا پیچیده شبکه ای در مورد دوربین های دیجیتال صرف نظر می کنند. لذا همچنان تقاضای دوربین های آنالوگ در بازار ایران بسیار بالاتر از دوربین های ip و تحت شبکه است. دوربین مداربسته بولت بیشتر برای مکان‌های صنعتی و محیط های بیرونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دوربین‌ها اکثرا ضد آب بوده و دارای دید در شب قوی‌تری نسبت به دوربین‌های دام می‌باشند.

عملکرد این مجله خبری دوربین مداربسته بینا ها با هم تفاوتی نداشته و تفاوتشان تنها در ظاهری که دارند می باشد. بسته به این که چه هدفی داشته باشید و یا چه مکانی را مد نظر داشته باشید، می توانید هر یک از این دوربین ها را خریداری و نصب نمایید. در ادامه به معرفی تعدادی از دوربین های مدار بسته که در اشکال مختلف وجود دارند می پردازیم.

دوربین بولت 2 مگاپیکسلی TURBO HD هایلوک مدل THC-B120-P

بنابراین شما می‌توانید ترتیبی دهید که تنها در صورت مشاهده چهره‌های ناآشنا به شما پیام هشدار داده شود. بهترین و رایج ترین نوع کابل در بین نصاب های دوربین مداربسته، کابل کواکسیال RG59 است که در متراژ 150 و 300 متری در بازار موجود است. این کابل قادر است تا برق و تصویر را منتقل کند و ضمن ماندگاری و دوام بالا برای دوربین های HD ،HDTVI ، HDCVI و AHD مناسب است. رایج ترین دوربین مداربسته مخفی، دوربین پین هول است که با نام های دوربین مداربسته مینیاتوری یا سوزنی نیز شناخته می شود.

http://dekorasiyon.irاز دیگر ویژگی های این دوربین مداربسته می توان به لنز ثابت، وجود کارت حافظه داخلی برای ضبط و امکان اتصال به wifi در برخی از آن ها اشاره کرد. بنابراین اگر اطلاعات کافی در زمینه دوربین مداربسته و سیستم های نظارت تصویری ندارید، جای درستی آمده اید. ما در ادامه راهنمای کاملی را در اختیارتان قرار داده و به شما کمک می کنیم تا از میان برند ها و انواع مختلف دوربین مدار بسته بهترین انتخاب را داشته باشید.

دوربین مداربسته اتاق کودک

دوربین مداربسته دام گزینه مناسبی برای فضاهای داخلی مانند فروشگاه، ادارات، پارکینگ منازل و مکان های عمومی، هتل ها، بیمارستان ها و … است. آنها به صورت استوانه ای شکل هستند و می توانند فواصل طولانی را فیلم برداری کنند. دوربین های بولت معمولاً برای فضای باز مناسب هستند، بنابراین بدنه آنها باید در برابر آب و هوا و گردوخاک مقاوم باشد. کاربرد دوربین مدار بسته تحت شبکه آنجا نمود مشخصی پیدا می کند که در پروژه های بزرگ بهینه سازی سیستم یک امتیاز مثبت به حساب می آید. دوربین های تحت شبکه نسل پیشرفته و حرفه ای تر سیستم های نظارتی هستند و در پروژه های حساس با امنیت بالا از دوربین مدار بسته تحت شبکه استفاده می شود چون بسیار ایمن تر و منعطف تر از تمامی محصولات نظارتی هستند.

  • رزولوشن تراکم پیکسل ها یا همان نقاط نوری است که بر روی مانیتور نمایش داده می شود.
  • پس وجود انواع دوربین مدار بسته علاوه بر طی مدت زمان کوتاه برای تشخیص سارقان، موجب از بین رفتن حدس و گمان های مخرب نیز خواهد شد که شاید با ادامه این فرضیات ضررهای مختلف از جمله هتک حرمت نیز مرتفع شود.
  • دوربین های دام تحت شبکه مدرن با تجزیه و تحلیل ویدئویی داخلی نیز در دسترس هستند و می توانند از طریق کابل سیگنال اترنت هزینه های نصب را دریافت نمایند.
  • آن‌قدر قابل مشاهده است که به‌عنوان یک عامل بازدارنده برای جنایتکاران عمل می‌کند.
  • بنابراین هنگامی که یک جسم گرم از منطقه عبور می‌کند، سطح انرژی مادون‌قرمز اطراف به‌سرعت تغییر می‌کند و هشدارهای حرکتی را ایجاد می‌کند و باعث می‌شود آنها ضبط کنند و احتمالاً برای شما زنگ هشدار ارسال کنند.