اطلاعاتی کامل درباره دوربین های مداربسته | binacctv

پایه سه محوره ای این مجله خبری دوربین مداربسته بینا ها سبب می شود که بتوان آن را در جهت های مختلفی تنظیم کرد. به علت اینکه این دوربین ها در فضای باز کارایی دارند، مقاومت بیشتری نسبت به نوع اول دارند و عموما از استاندارد IP66 بهره می برند و از نوع دوربین مداربسته ضد آب هستند. نظارت دوربین مداربسته می تواند مجرمان بالقوه را از انجام عمل باز دارد. در صورت وقوع جرم، فیلم های ویدئویی می توانند به نیروی انتظامی کمک کنند تا تحقیقات و بعداً شواهدی را برای پیگرد قانونی در دادگاه قانونی ارائه دهد. همراه با دوربین مداربسته، سنسورهای صوتی، حرارتی و انواع دیگر سنسورها می توانند مقامات را از وقایع غیر عادی مانند آتش یا اسلحه در یک مکان مطلع نمایند.

دوربین های تحت شبکه به وصیله کابل Lan به دستگاه ضبط تصاویر NVR متصل می شود. این برق رسانی به این دوربین ها از طریق مبدل PoE از بستر کابل شبکه انجام می شود و نیازی به سیم کشی برق نخواهد بود که این امر منجر به کاهش هزینه های جانبی شما خواهد شد. شما می‌توانید تمام تجهیزات را به‌صورت جدا خریداری کنید، اما خرید پک آماده و کامل دوربین مداربسته که شامل تمام تجهیزات مورد نیاز می‌باشد، ارزان تر و آسان تر است. سیستم حفاظتی و نظارت تصویری شما حداقل باید شامل 1 تا 3 دوربین مدار بسته HD یا تحت شبکه IP، یک دستگاه dvr یا nvr، سیم و کابل مناسب، آداپتور و فیش باشد.

دوربین‌های Box (جعبه‌ای)

در دوربین‌های آنالوگ با توجه به اینکه امواج همیشه در معرض نویز هستند اگر از کابل و تجهیزات کیفیت پایین استفاده شود کیفیت تصاویر بسیار پایین خواهد بود. نوسانات برق شهری و نویز‌های الکترومغناطیسی روی امواج آنالوگ اثر گذاشته و کیفیت تصاویر به شدت پایین می‌آید. این دوربین ها معمولا بر روی سقف یا دیوار نصب می شوند و معمولا از آن ها برای فضاهای داخلی استفاده می شود. برخی از مدل های دوربین های دام قابلیت چرخش داشته و می توانند در زوایای مختلف تصویر برداری کنند.

http://dekorasiyon.irدوربین های با لنز ثابت قابل تنظیم نبوده و صرفا در جهتی که نصب می شوند تصویر برداری می کنند. نظارت بر تمام نقاط ساختمان، شرکت یا دفتر کار و سایر مکان ها علاوه بر اینکه هزینه‌بر است، ضروری هم نیست. پس شما باید ابتدا اماکن را اولویت‌بندی کرده و نقاطی که اهمیت بیشتری دارند را مشخص کنید.

آشنایی با بازار کار، دروس و گرایشات رشته زبان فرانسه

در صورت مفقودی کالا یا دزدی از قفسه اجناس ها، می توان با بررسی دوربین های مداربسته نصب شده و بازبینی تصاویر ویدئویی آنها به مشکلاتی از این دست رسیدگی نمود. زمانی که شما نیاز به ارسال تصاویر و صدا بصورت بی سیم پیدا می کنید این دوربین مدار بسته ضعف بزرگی از خود بروز می دهند. اگر قرار باشد تصاویر به همان شکل آنالوگ انتقال پیدا کنند باید از بازه فرکانس امواج آنالوگ استفاده شود و این مسئله کیفیت تصویر را بیش از پیش تحت تاثیر نویز و تداخل امواج توسط میدان مغناطیسی قرار می گیرد. سیستم‌های دوربین مداربسته در دنیای امروز تنوع بسیار زیادی دارند و می‌توانید انواع آنالوگ و دیجیتال آن‌ها را برای مکان‌های مختلف استفاده کنید.

  • دوربین ahd (مخفف Analog High Definition) به منظور بهبود عملکرد دوربین های آنالوگ معرفی و تولید شد.
  • در واقع دوربین‌های مداربسته AHD ورژن با کیفیتی از دوربین‌های مداربسته آنالوگ بوده و کیفیت خیلی بالاتری نسبت به این دوربین‌ها دارد.
  • یکی از مهم ترین موضوعات مورد نیاز برای ورود به شغل دوربین مدار بسته همچنین خرید و نصب آن آشنایی با انواع دوربین مدار بسته به لحاظ ظاهری است.
  • نویزهای مختلف الکترومغناطیسی و نویز های ناشی از نوسانات ناپایدار برق همواره یکی از تهدیدات بسیار جدی بر کیفیت دوربین مدار بسته آنالوگ می باشند.
  • عملکرد این دوربین بدین صورت است که نور منعکس شده از اجسام مختلف را دریافت و سپس از محیط تصویربرداری می کند.