اطلاعاتی کامل درباره دوربین های مداربسته | binacctv

معمولا آنها را در جایی که می خواهند مجله خبری دوربین مداربسته بینا نامحسوس باشد بکار می گیرند. واژه “دوربین مداربسته” برگردان فارسی کلمه انگلیسی closet circuit television یا به اختصار cctv می باشد. معنی لغوی آن جعبه جادویی مدار بسته است و به دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت اند. در این بخش چند دوربین تحت شبکه پاناسونیک با کیفیت بالا را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. با مراجعه به لینک هر محصول، می‌توانید مشخصات و نقد و بررسی کامل این محصولات را به راحتی مشاهده کنید.

به طور مثال دستگاه با 4 کانال توانایی پشتیبانی تا 4 عدد دوربین را دارد. توجه داشته باشید که تعداد کانال تصویر دستگاه نباید کمتر از تعداد دوربین مورد نظر باشد. نوع دیگری از دوربین دام، دوربین تورت است که بجز شکل ظاهری تفاوت چندانی بین آنها وجود ندارد. در واقع اکثر دوربین های دام دارای یک حفاظ یا کاور شیشه ای برای محافظت از لنز دوربین هستند و این در صورتی است که دوربین دام تورت فاقد این کاور است. بعلاوه دوربین مینی بولت نیز یک دوربین حرفه ای به حساب می آید و به دلیل شکل ظاهری کوچکش می تواند به طور نامحسوس در فضای داخلی و خارجی نصب شود و کمتر در معرض دید باشد.

دوربین مداربسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE76D3T-ITPF

بعد از اتصال شما می توانید با تغییر زاویه دوربین نقاط مورد نظر را مشاهده نمایید. در دوربین های تحت شبکه IP نیازی به اتصال کابل مخصوص نیست و دوربین با استفاده از دسترسی اینترنت تغییر زاویه خواهد داد. دوربین های مداربسته از نظر شکل ظاهری و نوع کاربری دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاصی می باشند. دوربین های مداربسته از نظر ظاهری به دسته ها مختلفی از جمله دوربین مداربسته دام، بولت، اسپید دام، دوربین لامپی، دوربین کودک و … این محصولات توسط شرکت های مختلف و با برند های مختلفی در بازار عرضه می شوند. برای آشنایی بیشتر با برند های مختلف دوربین مداربسته می توانید به صفحه برترین برند‌های دوربین مداربسته مراجعه نمایید.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE56D0T-IRP

از طرفی هزینه های تجهیزات در برندهای بین المللی ممکن است برای همه افراد توجیه اقتصادی نداشته باشد. بنابراین اگر تمایل به صرف هزینه کمتر هستید محصولاتی از برندهای درجه دو با کیفیت نسبتا خوب را به شما پیشنهاد می کنیم. این دوربین ها با شکل ظاهری که دارند، نام dome را مختص به خود کرده اند. غالبا از این نوع دوربین ها برای نصب در مکان های داخلی استفاده می شود. جنس بدنه در دوربین های دام از نوع پلاستیک است، از این رو برای موقعیت های باز و در بیرون از مکان های مسقف کاربر چندانی نخواهند داشت. دوربین مداربسته مینیاتوری ، پین هول یا سوزنی در ابعاد یک قوطی کبریت ، رایج ترین دوربین مداربسته پنهان است.

http://dekorasiyon.ir

یکی از دوربین های پلاک خوان محبوب در بازار دوربین پلاک خوان مدل AT است. نحوه کارکرد دوربین مداربسته خورشیدی به این صورت است که انرژی برق مورد نیاز خود را از طریق پنل خورشیدی دریافت می کند و در باتری داخلی خود ذخیره می کند و در مواقعی که نور خورشید نیست از این باتری داخلی بهره می برد. دوربین مداربسته از جمله ابزار بسیار کاربردی است که کمبود آن وقتی احساس میشود که حادثه ای رخ می دهد، امنیتی به خطر می افتد یا منافعی از دست می رود. دوربین های مداربسته، به تنهایی می توانند جلوی بخش زیادی از نا امنی ها را بگیرند.

  • هر دوربین تحت شبکه دارای یک IP خاص است که به مرکز کنترل مورد نظر متصل می‌شود.
  • دوربین های مداربسته، به تنهایی می توانند جلوی بخش زیادی از نا امنی ها را بگیرند.
  • با توجه به این که اجرای یک سیستم مداربسته هزینه های جانبی زیادی دارد از جمله هزینه نیروی انسانی، هزینه حمل و نقل تجهیزات، هزینه ابزارالات، گاهی مجری بخشی از هزینه های خود را با فروش تجهیزات به کارفرما جبران می کند.