انواع دوربین مداربسته کدامند؟ ماد طلایی وارد کننده دوربین داهوا و هایک ویژن | binacctv

اما از آنجایی که این دسته از دوربین های مداربسته از ثبات کمتری برخوردار هستند کاربری محدودتری نسبت به سایر دوربین های مداربسته دارند. این دوربین ها نیز در دو دسته دوربین های بی سیم آنالوگ و دیجیتال تقسیم بندی می شوند. در نوع آنالوگ تبدیل سیگنال های تصویری به سیگنال های رادیویی امکان انتقال فراهم می شود. نوع تحت شبکه دوربین های بی سیم برای انتقال تصویر از تکنولوژی Wifi بهره می گیرند که در نتیجه حجم اطلاعات بیشتری ارسال و با سرعت بالاتر انتقال صورت می گیرد. برای محاسبه هزینه نصب دوربین مداربسته باید ابتدا اطلاعاتی را جمع آوری کرد.

http://dekorasiyon.irکاربرد دوربین های مداربسته ip آنجا نمود روشنی پیدا می کند که در پروژه های بزرگ بهینه سازی سیستم یک امتیاز محسوب می شود. اینکه چگونه تصاویر با حداقل کابل ارتباطی و با بالاترین کیفیت ممکن به مرکز نظارتی منتقل شود تنها از سیستم های تحت بستر شبکه بر می آید. امروزه یکی از دغدغه های مردم، عدم تمایل به وجود هرگونه سیم ارتباطیست. به همین دلیل است که شرکت های جهان تمام تلاش خود را بر ارتباطات بیسیم متمرکز می کنند.

کیفیت دوربین‌های مداربسته

در ادامه قصد داریم تا به بررسی کاربردهای مختلف دوربین مداربسته بپردازیم تا شما در هنگام خرید این دوربین ها دچار سردرگمی نشده و قادر به انتخاب صحیح دستگاه، متناسب با محلی که قرار است دوربین در آن نصب گردد باشید. بهترین روش برای نظارت بر فرایندهای تولید، این است که دوربین های مدار بسته صنعتی را در این محیط ها نصب نمود و از راه دور بر اجزای فرآیند نظارت داشت. بدین طریق علاوه بر این که از ایجاد آسیب های جسمی به افراد جلوگیری می گردد امکان صرفه جویی در زمان نیز وجود داشته و کارخانه به صورت اتوماتیک محصولات مورد نظر را تولید می کند. نکته مهم اینکه نصب انواع دوربین مدار بسته کاری بسیار تخصصی بوده و نیاز است حتما توسط فردی که در این کار تجربه و مهارت بالایی دارد و قابل اعتماد نیز می باشد استفاده نمود. به دوربین های صنعتی دوربین های body camera نیز گفته می شود و بر خلاف اسمشان محدود به استفاده در صنایع مختلف نمی باشند. در این نوع از دوربین ها می توان لنز دیگری را بر روی آنها سوار کرد و در مکان هایی که نیاز به زوم کردن بیشتری می باشد استفاده نمود.

دوربین مداربسته لامپی مدل FV-A3608D-1080PH-L

رایج‌ترین مجله خبری دوربین مداربسته بینا تصویر برای دوربین‌های آنالوگ، کابل کواکسیال rg59 است. اما بر حسب توان مالی و نیاز خود می‌توانید از دیگر کابل‌ها نیز استفاده کنید. تفاوت این دوربین ها با تمامی مدل های معرفی شده در بالا، امکان حرکت آن ها است. چرخش 360 درجه امکان مناسبی است که می تواند تعداد دوربین ها برای نصب در هر مکانی را کاهش دهد. چرخش و حرکت این دوربین ها هم از طریق کاربر امکان پذیر است و هم امکان برنامه ریزی نرم افزاری وجود دارد تا دوربین به صورت خودکار بچرخد. این نوع دوربین ها در سقف نصب می شوند و می توانند تصویری 360 درجه از مکان را در اختیار کاربر قرار دهند.

دوربین بیسیم اسپیددام یوسی

انواع دوربین مدار بسته باکس معمولا بدون لنز به کاربران عرضه میشود . دوربین مداربسته انواع مختلفی دارد از دوربین‌های ساده آنالوگ که تنها تصویر را دریافت می‌کند تا دوربین‌های حرفه‌ای اسپیددام که امکانات مختلفی را ارائه می‌دهند. دسته بندی دوربین‌های مخفی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و در ادامه انواع دوربین مداربسته را بسته به هر دسته‌بندی آورده‌ایم. یکی از نکات مهم در هنگام خرید دوربین مداربسته توجه به محل نصب دوربین مداربسته با توجه به نیاز شما می باشد. دوربین dome معمولا در محیط های داخلی مانند اتاق ها، راهروها و فضاهای مسقف نصب می شود. جنس بدنه دوربین های دام به سه نوع فلزی، آلومینیومی و پلاستیکی تقسیم می شود که با توجه به نیاز شما، کارشناسان ما بهترین نوع دوربین مداربسته را به شما پیشنهاد خواهند داد.

  • بر روی این دوربین ها یک موتور تعبیه شده است که باعث دوربین های مدار بسته speed dome از قیمت بالاتری برخوردار باشند.
  • بدین طریق علاوه بر این که از ایجاد آسیب های جسمی به افراد جلوگیری می گردد امکان صرفه جویی در زمان نیز وجود داشته و کارخانه به صورت اتوماتیک محصولات مورد نظر را تولید می کند.
  • دوربین ها با مانیتور ها مرتبط هستند و تصاویر فقط برای افرادی که برای مشاهده آن تعیین شده اند (اپراتور) نمایش داده می شوند.
  • دوربین های مداربسته لامپی از نظر ظاهری همانند یک لامپ می مانند و در سرپیچ به جای لامپ بسته می شوند و برق خود را از سرپیچ لامپ که همان برق شهری است تامین می کنند.
  • هایک ویژن به عنوان یک تولید کننده راه حل های محیطی بسیار قابل اعتمادی را برای انواع سناریوها، چه “کوچک”، “متوسط” یا “بزرگ” در دوره های زمانی متفاوت ارائه می دهد.