پرفروش ترین برند دوربین مداربسته بهترین برند دوربین مداربسته نمایندگی فروش دوربین داهوا | binacctv

شرکت موتورولا یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های چندملیتی آمریکایی در زمینهٔ ساخت سخت افزار، ریزپردازنده، تلفن همـراه و دیگر وسایل ارتباطی است. همچنین شرکت موتورولا انواع دوربین های تحت شبکه و بیسیم را تولید و روانه بازار می کند. جالب است بدانید که این شرکت به مدت ده‌ها سال تجهیزات رادیویی اکثر فضاپیماهای ناسا را تولید می‌کرده است.

کدام سیستم اعلام حریق برای اماکن و مجتمع های بزرگ مناسب می باشد؟

بسیاری از کمپانی های چینی دوربین های نظارتی خود را بدون نام و نشان برند به کشورهایی مانند ایران صادر می کنند. زمانی که شخص یا اشخاصی تجهیزاتی را که ساخت یک برند یا کمپانی نیست را با نام آن کمپانی راهی بازار می نمایند، اصطلاحا می گوئیم این تجهیزات دارای مارک جعلی هستند و تولید کمپانی ذکر شده نمی باشند. دوربین های باکس دارای استاندارد ضد آب نبوده و برای نصب در محیط خارجی باید از کاور یا باکس محافظ برای پوشش آنها استفاده کرد. دوربین های مگاپیکسل این شرکت کیفیت عالی تصویر و امکان آنالیز تصویر را دارد و رزولوشن متفاوت بین 1.3 تا 12 مگاپیکسل را به کاربران ارائه می دهد. در رابطه با کیفیت این محصولات نمیتوانم اظهار نظر مستقیم کنم گرچه با این برندها آشنا هستم اما این محصولات از برندهای ایرانی محسوب می شوند. برندهای پررنگ شده برندهایی هستند که محصولات مداربسته انها در ایران قابل دسترسی است.

برند سونی در دوربین مداربسته

همین موضوع می‌تواند در انتخاب خرید خوب برای مردم بسیار حائز اهمیت باشد. زیرا پشتیبانی و وجود قطعات برای تعمیر و سرویس دهی به یک دغدغه مهم برای مردم تبدیل شده است. داهوا دارای 54 شرکت تابعه و نمایندگی در سراسر جهان است که آسیا، آمریکا، اروپا، خاورمیانه، اقیانوسیه، آفریقا و غیره را پوشش می‌دهد. شرکت فناوری ژجیانگ داهوا، یک رهبر جهانی در ارائه راه حل‌های هوشمند و ویدئو محور اینترنت اشیا است.

ضبط کننده دوربین مداربسته، به عنوان DVR (ضبط کننده ویدئوی دیجیتال) شناخته می‌شود. دوربین‌های پیشرفته‌تر و گران‌تر، فیلم‌ها را بر روی روی هارد دیسک ضبط می‌کنند. ظرفیت ذخیره سازی DVR و روش ذخیره‌سازی اطلاعات، دو عامل مهم در انتخاب این دوربین‌ها هستند. و همچنین این برند سعی دارد با ارائه محصولات با کیفیت و به روزرسانی محصولات خود در صدر جدول بهترین برند ها باشد. محصولات هایلوک انواع دوربین های مداربسته دام، بولت، اسپیددام، دستگاه های ضبط NVR و DVR و… می باشند.

http://dekorasiyon.irبرخی از مجله خبری دوربین مداربسته بینا ها با داشتن قابلیت IR و EIR می تواند در شرایط تاریک و نور کم نیز تصاویر با کیفیت بالا ذخیره و ضبط نماید. در قسمت تشخیص حرکت گزینه ارسال ایمیل و عکس را فعال کنید، سپس در تلگرام خود، Gmail Bot و ایمیل دریافت کننده آن را فعال نمایید. البته این را هم بدانید، در هنگام قطع برق تمامی تنظیمات قبلی و یا فیلم های ضبط شده ذخیره می شود و اطلاعات از بین نمی روند، اما DVR های امنیتی شما و یا دستگاه ضبط قادر به ضبط ویدئو از دوربین های شما در طول قطع برق نیستند. بنابراین شما رویدادهای حساسی که ممکن است در هنگام قطعی برق رخ دهد را از دست می دهید.

  • هایک ویژن بیش از 30 شعبه داخلی در چین و 16 شرکت تابعه منطقه‌ای خارج از کشور در سرتاسر جهان را، برای دستیابی به حضور واقعی جهانی اداره می‌کند.
  • برند بوش در زمینه دوربین مداربسته در سال 2001 و با نام Bosch Security آغاز به فعالیت نمود.
  • شرکت پاناسونیکآخرین برندی که ما قصد صحبت در مورد آن را داریم، پاناسونیک می باشد.
  • یکی از بزرگ‌ترین مزایای دوربین‌های پاناسونیک قابلیت کار در شرایط مختلف جوی و نوری است.
  • در واقع می توانید بدون نگرانی از اصالت کالا خرید کنید و در صورت بروز هر گونه نقص فنی سریعتر آن را برطرف کنید.