بررسی کیفیت و قیمت 6 برند دوربین مداربسته | binacctv

دوربین‌های مداربسته سونی همانند سایر برندهای این نوع دوربین، دارای تکنولوژی آنالوگ و دیجیتال (تحت شبکه) می باشند. لازم به ذکر است، بعضی از مدل های دوربین های مداربسته سونی قابلیت اضافه کردن لنز و یا تعویض لنز را نیز دارند. شرکت سونی بیشتر در زمینه دوربین های مداربسته دیجیتال یا تحت شبکه فعالیت می کند و آن ها را در سری های مختلف و با تفاوت هایی (بسته به نیازهای مختلف افراد و کاربری ها) روانه بازار می کند.

دوربین Milesight دوربین مداربسته Milesight

بی شک دوربین های مدار بسته پاناسونیک نیز مانند سایر محصولات تولیدی این شرکت از نظر کیفی از برترین های بازار جهانی محسوب می شوند. به شما پیشنهاد میکنیم قبل از خرید دوربین های مداربسته ایرانی حتما این سری ویدئو هارا دیده و بعد دوربین مداربسته خود را انتخاب کنید. شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۵۵ در ژاپن تأسیس شد اما تأسیس برند دوربین پاناسونیک در سال ۲۰۰۸ به صورت اختصاصی شروع به کار کرد. دوربین‌های پاناسونیک دارای دید در شب بسیار قوی می‌باشند و جزو برند معتبر دوربین مدار بسته هستند.

لیست بهترین برندهای  دوربین مدار بسته

همین مسئله هم درصد محبوبیت این مجله خبری دوربین مداربسته بینا در میان کاربران را تا حد قابل توجهی افزایش داده است. شرکت سونی در حال حاضر بیشتر تولیدات خود را در زمینه سیستم های امنیتی به دوربین های مداربسته IP اختصاص داده است. یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لنزهای دوربین عکاسی و دوربین مداربسته برند سونی است. به همین دلیل در بخش تولید قطعات و تجهیزات جانبی بسیار موفق عمل کرده است.

http://dekorasiyon.irدومین تولیدکننده مشهور در زمینه انواع دوربین مداربسته که جزو فهرست 10 برند برتر دوربین مداربسته نیز قرار دارد، برند هایلوک است. اولین شرکت از فهرست 10 برند برتر دوربین مداربسته، برند هایک ویژن است. هایک ویژن یک شرکت چینی فعال و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم های حفاظتی دنیا است. تخصص اصلی هایک ویژن تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری همانند دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته است. در حال حاضر هدف این شرکت بالابردن کیفیت تولید به منظور دسترسی مشتریان به محصولات با کیفیت و قیمت بسیار مناسب می باشد، و طی 15 سال گذشته توانسته بخش بزرگی از سهم بازار تجهیزات حفاظتی دنیا را از آن خود کند. شرکت فلیر یک شرکت آمریکایی و ارائه دهنده محصولات نظارت تصویری یکی دیگر از 10 برند برتر دوربین مداربسته است.

  • یعنی برندهایی ثبت شده در بازار وجود دارند که اصلا شناخته شده نمی باشند.
  • از آنجایی که این دوربین ها قابلیت چرخش دارند می توان از آنها در مکان هایی همچون معادن، کارخانجات بزرگ، چهارراه ها و میادین اصلی استفاده نمود.
  • هایک ویژن دارای بزرگ‌ترین تیم تحقیق و توسعه در جهان و امکانات تولیدی پیشرفته است.
  • اما می‌توانید به صورت اینترنتی محصولات این برند را از فروشگاه‌های معتبر سفارش دهید.
  • Videopark ارائه کالا به صورت OEM و ODM برای مشتریان خود انجام میدهد.

دارای قابلیت POE که باعث تامین انرژی مورد نیاز دوربین، توسط کابل شبکه می شود. این دوریین مداربسته برای مکان هایی مناسب است که محدودیت بودجه دارند. واین شرکت در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا،هلند،ایتالیا،روسیه،هنگ کنگ،دبی،ایران و… دارای دفاتر مستقیم فروش میباشد.

معایب دوربین های بوش