پرده برقی هوشمند چیست؟+راهنمای خرید پرده برقی هوشمند ویرگول-خانه هوشمند آکو

با هوشمند کردن پرده‌های خانه به راحتی می‌توانید آنها را توسط ریموت کنترل و یا اپلیکیشن‌های مربوطه باز و بسته کنید. این یک سیستم پرده هوشمند با قابلیت WiFi است که یک سیستم نرده خودکار با حرکت موتوری و ریل پرده قابل تنظیم را ارائه می دهد. ریل ها را می توان تا 118 اینچ افزایش داد که برای نصب استاندارد عالی است. همچنین می توانید زمان باز و بسته شدن پرده ها را با توجه به غروب و زمان طلوع خورشید در منطقه خود برای تجربه ای بسیار بهتر برنامه ریزی کنید.

شما میتوانید هر شکل از پرده با هر نوع پارچه ای را به این موتور پرده ها متصل نمایید. همچنین با اتصال این سیستم به انواع سنسورهای هوشمند از قابلیت های بینظیر سناریو و اتوماسیون در خانه هوشمند استفاده نمایید. هر خانه یا محل کاری دارای پنجره می باشد وجود این پنجره ها به خودی خود بسیار مفید است اما گاهی اوقات مشکلات زیادی را ایجاد می کند که برای حل آن ها تنها یک راه حل وجود دارد و آن هم استفاده از پرده برای پنجره است. پرده هوشمند یا پرده برقی یکی از مواردی است که از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و می تواند به کمک شما بیاید. هیچ ریسه ای به پرده ها متصل نیست که آن را کاملاً برای کودکان ایمن می پرده های برقی کند. شما می توانید با پرده هومشند SimpleSmart به اتوماسیون کامل خانه دست پیدا کنید زیرا کنترل مستقیم برنامه ریزی دستگاه را به شما ارائه می دهد.

  • برنامه همراه Smart Life به شما امکان می دهد سایه های خود را از هر کجا کنترل کنید ، تایمر تنظیم کنید و زمان باز و بسته شدن را برنامه ریزی کنید.
  • واحد کنترلی با فرستادن سیگنال‌هایی جهت حرک موتور را مشخص می‌کند.
  • در حال حاضر، تقریباً همه محصولات خانه هوشمند می‌توانند با تلفن هوشمند شما و همچنین سایر محصولات هوشمند برای یک سیستم یکپارچه‌ سازی کامل خانه هوشمند ارتباط برقرار کنند.
  • Graywind بهترین انتخاب پرده هوشمند در بازار برای شما به ارمغان می آورد.
  • پرده برقی دارای کیفیت و دوام بالا بوده و همچنین موتور را آن به دلیل برخوردار بودن از توانایی بالا می‌تواند وزن زیادی را نیز تحمل کند و به ‌راحتی باز و بسته شود.
  • این درب ها تنوع رنگی بالایی داشته و قابل انطباق با نمایی تمام ساختمان ها هستند.

از آنجایی که عملکرد موتوری آن، نیاز به دست زدن به پارچه‌ها و پرده‌ها را از بین می‌برد، ساییدگی و پارگی پارچه را تا حد زیادی، کم می‌کند و در نتیجه شما برای زمان طولانی تری پرده های تمیزی خواهید داشت. برخی از پرده های هوشمند موجود در بازار محدود به نوع خاصی از پارچه با کمترین تنوع طرح و رنگ هستند. یا می توانند به ترموستات هوشمند خانه متصل و در هماهنگی با آن و طبق دمای خانه باز و بسته شوند. اگر یک ماژول ورودی و خروجی چند منظوره در یکی از دستگاه های هوشمند وجود داشته باشد، پرده ی هوشمند می تواند به آن متصل گردد.

دستگاه سایه هوشمند هوشمند به دیوار متصل می شود و بدون دخالت با دکوراسیون منزل شما ترکیب می شود. شما می توانید پرده ها را بر اساس زمان روز ، غروب یا طلوع آفتاب یا حتی شرایط نوری در محل خود حرکت دهید. امروزه استفاده از تجهیزات هوشمند و فناوری‌های مدرن، زندگی همه افراد را بسیار آسان می‌کند. از این رو، استفاده از تجهیزات هوشمند در واحدهای اداری، تجاری و خانه‌ها بسیار مورد توجه همه قرار گرفته است. توسعه‌دهندگان، تا حد امکان تلاش می‌کنند، هوشمند سازی در تمام وسایل و اجزای یک ساختمان، صورت بگیرد. یکی از فناوری‌های جذاب و محبوب، نصب پرده برقی برای خانه‌ یا ساختمان هوشمند است.

پرده های هوشمند این قابلیت را دارند که با سبک انتخاب شده در دکوراسیون داخلی منازل شما هارمونی خیره کننده ای را ایجاد نماید و زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورند. با استفاده از این پرده های هوشمند IKEA FYRTUR که در خانه شما نصب شده است ، می توانید با فشار یک دکمه نور اتاق خود را کنترل کنید. هر پرده قادر است جلوی نور خارجی را بگیرد و محیطی تاریک و خصوصی را برای شما ایجاد کند. در صورت نصب بیش از یک پرده ، می توانید از دروازه TRADFRI و برنامه هوشمند IKEA Home برای ایجاد گروه برای پرده های خود و کنترل همه آنها به طور همزمان استفاده کنید. پرده های خاکستری در طیف وسیعی از اندازه های مختلف موجود هستند و دارای باتری قابل شارژ ، شارژر و کنترل از راه دور هستند. همچنین شما می توانید سرعت موتورهای پرده برقی ما را تغییر دهید و در صورت نیاز دور موتور را سریع تر یا آهسته کنید.

به عنوان مثال، هنگامی که پرده ها بسته هستند، می توانید لامپ های هوشمند خود را برای روشن شدن و بالعکس برنامه ریزی کنید. اما، تنها در صورتی امکان پذیر است که پرده های هوشمند از جدیدترین فناوری هوشمند استفاده کنند و از دستیارهای صوتی مانند سیستم های خانه هوشمند الکسا و گوگل پشتیبانی کنند. اگر مجموعه پرده هوشمند فقط اتصال محدودی را از طریق یک کنترل از راه دور جداگانه ارائه می دهد، نمی توانید آن را تحت سیستم یکپارچه سازی خانه هوشمند راه اندازی کنید. کیت کنترل آب و هوا دارای سنسورهایی است که به طور خودکار با تغییر نور و آب و هوا تنظیم می شوند و به شما در صرفه جویی در انرژی کمک می کند. این یک گزینه چندان مقرون به صرفه نیست ، اما اگر می خواهید پرده های هوشمند خود را به طور کامل خودکار کنید ، این یک سیستم خانگی فوق العاده است.

کنترل پرده هوشمند به وسیله تلفن همراه

وقتی نوبت به پنجره خانه میرسد گزینه های زیادی وجود دارد مانند پرده پارچه و پرده شید برقی ،پرده کرکره ای که انتخاب را سخت میکند و باع… یعنی شما بیرون از خانه باشید و کنترل کاملی بر روی پرده ی خانه ی خود داشته باشید. در این صورت پرده را باز و بسته می کنید و سارق تصور می کند در منزل حضور دارید.

ارتباط با ما

پرده برقی هوشمند چیست؟+راهنمای خرید پرده برقی هوشمند ویرگول-خانه هوشمند آکو

بهترین پرده های هوشمند ذکر شده در لیست امروز ما همه این ویژگی ها و موارد دیگر را به شما ارائه می دهند. در قسمت بالایی پرده با قرار دادن چند موتور کوچک می‌توان باز و بسته کردن پرده را کنترل کرد. واحد کنترلی با فرستادن سیگنال‌هایی جهت حرک موتور را مشخص می‌کند.

هوشمند سازی خانه‌ها و هوشمند سازی پرده‌های قدیمی