قیمت دوربین مداربسته ⭐️ خرید دوربین مدار بسته ⭐️ دیدنگار | binacctv

لازم به ذکر است قابلیت های پیشرفته تصویری مانند WDR ،EXIR و… نیز در لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن توربو HD موثر هستند. تا به اینجا با انواع دوربین های مدار بسته چه از لحاظ شکل ظاهری و چه از لحاظ عملکرد و سیستم انتقال تصویر آشنا شدید و می توانید دوربین مورد نیازتان از میان برندهای مختلف ایرانی و خارجی انتخاب نمایید. بعد از خرید یک دوربین یا پکیج دوربین مداربسته شما قطعا نیاز به نصب دوربین مدار بسته دارید که به صورت تخصصی توسط کارشناسان مربوط انجام می شود. ولی در ادامه توضیحی مختصر از سه مدل نصب دوربین ارائه می دهیم تا با آن کمی آشنا شوید.

دوربین تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ05CM

فروشگاه ها از جمله این اماکن به حساب می آیند که همواره برای کنترل مشتریان و اجناس زیادی که در فروشگاه موجود است اقدام به نصب دوربین مداربسته می کنند. این دوربین با زاویه 180 و 360 درجه از تمام زوایا تصویر برداری می کند، بنابراین برای پوشش محیط به تعداد دوربین مداربسته کمتری نیاز دارید. دوربین Fisheye از مقاومت کمی برخوردار و برای نصب در فضاهای داخلی و محیط های بزرگ و پر تردد بسیار مناسب است. دوربین مینی اسپید دام یا مینی پی تی زد کوچکتر از دوربین اسپیددام است، بعلاوه قیمت آن نیز پایین تر است. این دوربین مداربسته برای نصب در مکان های کوچک بسیار مناسب است و با زاویه دید بالا محیط را به خوبی پوشش می دهد. در انتخاب دوربین مداربسته برای آسانسور سعی کنید دوربین مدار بسته با حداقل کیفیت 2 مگاپیکسل و لنز 2.8 میلی متر استفاده نمایید.

  • در سال 2017 شرکت Dahua به عنوان دومین برند محبوب دنیا شناخته شد و بعد از هایک ویژن در ردیف دوم قرار گرفت.
  • به بیان بهتر، دوربین وای فای، برای انتقال تصویر یا صدا به کاربر، نیازی به سیم کشی نداشته و اتصال به شبکه جهانی اینترنت، کار را در دوربین wifi راحت کرده است.
  • با توجه به تفاوت بین کسب و کار ها، تهدیدات و خطرات امنیتی مختلفی برای هر یک وجود دارد.
  • ما همچنین نکاتی را در مورد مواردی که برای یک موقعیت خاص در نظر بگیرید و بهترین نوع دوربین مداربسته را برای نیازهای خود انتخاب کنید، ارائه خواهیم داد.

به طور مثال دوربین تحت شبکه داهوا که یکی از بزرگترین تولید کننده های دوربین مدار بسته در جهان می باشد. مجهز به ویژگی Motion Detector است که سبب می شود دوربین زمانی روشن شود که حرکتی را تشخیص می دهد. از دیگر مزیت های مهم دوربین بی سیم یا همان دوربین وایرلس این است که این دوربین ها به اندازه دوربین های سیمی به تجهیزات حجیم نیاز ندارند. هم چنین نصب دوربین بی سیم آسان تر از سایر دوربین ها می باشد و نیز قیمت دوربین بی سیم بسیار مناسب و اقتصادی می باشد. سرای شبکه با سابقه ای نزدیک به 10 سال فعالیت در حوزه فروش و نصب دوربین مداربسته ، انواع محصولات دوربین مداربسته را با قیمت مناسب و تخفیف ویژه برای همکار و با تضمین کیفیت به شما ارائه می دهد. ضمن اینکه برای دریافت مشاوره پیش از خرید دوربین مداربسته ارزان می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل DH-HAC-HDW1200EMP-A

دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1200TP-A – دارای سنسور اینچی2.7 CMOS – دارای دید در شب 25 متری هوشمند – دارای میکروفون داخلی – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – دارای تکنولوژی بهبود تصویر… دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-B1A21P – دارای سنسور CMOS – دارای دید در شب 20 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به تکنولوژی WDR – دارای بدنه پلاستیکی و استاندارد مقاومتی… دوربین مداربسته داهوا 2 مگاپیکسل مدل HAC-HDW1200EMP-A – دارای سنسور اینچی1/2.7 CMOS – دارای دید در شب 50 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری و فلزی – دارای میکروفون داخلی – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل -… دوربین مداربسته داهوا 2 مگاپیکسل مدل HAC-HDW1200MP – دارای سنسور 2.8 اینچی CMOS – دارای دید در شب 30 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی… یكی از تجهیزاتی كه به آن‌ها نیاز خواهید داشت سیستم دریافت تصاویر است. انواع DVR كه اختصاری از Digital Video Recorders است همان دستگاه ضبط فیلم دیجیتال است.

دوربین مینیاتوری IP اکتیو

مجله خبری دوربین مداربسته بینا مدار بسته AHD یا HD می تواند در بستر آنالوگ تصاویر اچ دی ارائه دهد. دوربین مدار بسته پین هول دوربین های مخفی نیز نام دارند که اندازه کوچکی داشته و قابلیت نصب و تصویربرداری در هر مکانی را دارند. دوربین مداربسته پین هول دید در شب ندارد و برای نصب آن کافی است یک کابل RG59 و یک سیم برق برای آداپتور 12 ولت بکشید و به دوربین مداربسته سوزنی یا پین هول متصل نمایید. دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HFW1400TP-A – دارای سنسور 2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 30 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4 مگاپیکسل – دارای میکروفون داخلی جهت انتقال صدا… دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-B2A21P – دارای سنسور CMOS – دارای دید در شب 20 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به تکنولوژی WDR – دارای بدنه آلومینیومی و استاندارد…

http://dekorasiyon.ir