دوربین مداربسته فضای باز بهترین دوربین مدار بسته برای فضای باز نمایندگی فروش دوربین داهوا | binacctv

دوربین‌های مداربسته دیجیتال تجهیزات پسیو بیشتری نسبت به دوربین‌های آنالوگ دارند. برای راه اندازی این دوربین‌ها شما نیاز به سوئیچ شبکه و اتصالات دیگر ندارید و تنها از طریق اینترنت می‌توانید به فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین دسترسی پیدا کنید. در نتیجه دوربین‌های دیجیتال، بهترین دوربین مداربسته موجود در بازار هستند که تقریباً برای تمام کاربری‌ها می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. وجود سه لنز و امکان ضبط به صورت شبانه روز و 24 ساعته، ویژگی‌هایی هستند که موجب می‌شوند به سراغ دوربین مداربسته AHD-OR-111 به عنوان بهترین دوربین مداربسته برای مغازه رفته و برای حفظ امنیت فروشگاه خود از آن بهره ببرید. خوشبختانه دوربین مداربسته مذکور دارای قابلیت دید در شب بوده و می‌تواند تا 25 متر را در تاریکی و شرایط نور کم نشان دهد. در این قسمت ما به معرفی برند های دوربین های مداربسته ساخت ایرانپرداخته و به شما کمک می کنیم تا بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی را خریداری کنید.

  • سازمان‌ها، مؤسسات و مجتمع‌های آپارتمانی به دنبال راه‌حل‌های نظارتی عملی هستند که بتواند نگرانی‌های امنیتی آنها را برطرف کند و آرامش کامل را فراهم کند.
  • شرکت‌های بزرگ و کوچک متعددی اقدام به ساخت و عرضه دوربین‌های مدار بسته کرده‌اند.
  • این برند با داشتن 50 ماه گارانتی تعویض تقریبا خیال شم رو از پشتیبانی راحت میکنه.

موریتا در مجله خبری دوربین مداربسته بینا داشت تا نامی را انتخاب کند که در هیچ زبانی وجود نداشته باشد. البته یکی از ایرادات این محصول تولیداتی کم و البته قیمت بالاست که از ضعف های سامسونگ به حساب می آید. که با ارائه محصولات حرفه ای، قابل اطمینان و پیشرفته محصولات و خدمات تلاش می کند تا دنیا را ایمن سازد.

دوربین فضای باز ADT

از آن زمان، این برند تصمیم گرفته است که به‌طور مداوم، راه حل‌های نوآورانه جدیدی را به بازار بیاورد. VIVOTEK برای تحقق ردپای استراتژیک جهانی خود، متعهد به ایجاد اکوسیستم صنعت نظارت IP است و مشتاق همکاری و رشد طولانی‌مدت با همه شرکا، در پیگیری مشترک ما برای یک جامعه ایمن و عاری از هرگونه جرائم است. البته این شرکت توانست در سال 2014 به صورت حرفه‌ای وارد عرصه رقابت در بازارهای جهانی شود. قطعات این محصول در هم در کشور ما به خوبی پیدا می‌شود، که می‌تواند در کنار داهوا، یک انتخاب خوب برای خرید باشد. خط تولید، از دوربین‌ها و ضبط کننده های ویدیوی دیجیتال تا نرم‌افزارهای مدیریت ویدیو را شامل می‌شود. همین موضوع می‌تواند در انتخاب خرید خوب برای مردم بسیار حائز اهمیت باشد.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD2163G0-IU

برخی از دوربین های مداربسته می توانند در رنج های دمایی 55+-10- نیز عملکرد خوبی داشته باشند. برخی حتی می توانند در سرمای سخت و رنج دمایی منفی 30 یا منفی 40 درجه نیز بدون اختلال کار کنند. در حقیقت، برخی از دوربین ها و سیستم های امنیتی می توانند در دماهای بسیار بالاتر و یا بسیار پایین تر از درجه حرارت اعلام شده نیز عملکرد خوبی داشته باشند. سومین برند چینی لیست ما هایک ویژن است که فعالیت آن از یک دهه کمتر است.

هارد دوربین مداربسته

همانند شرکت هایک ویژن شرکت داهوا توانسته با اختصاص بودجه مناسب به بخش تحقیق و توسعه محصولات متنوعی را به بازار عرضه کند. شرکت داهوا از سال 2014 تاکنون همواره یکی از ده برند برتر در لیست پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته در دنیا بوده است. این شرکت در سال 2016 در بین 50 برند برتر دوربین مداربسته در جهان به نقل از مجله بین المللی A&S، در رتبه چهارم قرار گرفت. با توجه به این که محصولات داهوا دارای تنوع بسیار بالایی هستند، لذا مشتریان می توانند به راحتی متناسب با نیاز خود انتخاب مناسبی داشته باشند. این شرکت در سایر زمینه ها اعم از خدمات AI، IOT، Cloud و… نیز فعالیت می کند.

http://dekorasiyon.ir