دوربین مداربسته بهترین قیمت دوربین مداربسته | binacctv

بدنه دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P از نوع پلاستیک بوده، اما استفاده از کیس فایبرگلاس موجب شده است که این بهترین دوربین مداربسته برای مغازه مقاومت خوبی در برابر آسیب و اتفاقاتی مانند باران و وزش باد از خود نشان دهد. این امر بدان معنا بوده که در کنار ویژگی‌های ضد آب، دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P ضد گرد و غبار است. همچنین این دوربین مداربسته دارای محافظ ولتاژ است که موجب می‌شود منبع تغذیه 12 ولت DC آن در برابر افزایش و کاهش ولتاژ ورودی مقاوم باشد. دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P نه تنها روی سقف و دیوار قابل نصب بوده، بلکه می‌توانید به کمک بست‌های مخصوص، آن را روی یک ستون قرار دهید.

  • دوربین مداربسته با استاندارد IK10، دارای بیشترین مقاومت و مقاومت در برابر ضربه یک شی 5 کیلوگرمی از فاصله 40 سانتی متری است.
  • در کشور ایران تا کنون بیش از 100 برند دوربین مدار بسته موجود می باشد.
  • Ring محصولات گسترده ای دارد، در میان آن‌ها دوربین امنیتی هوشمند Ring Spotlight Cam را بررسی می‌کنیم.
  • این قابلیت برای حفظ امنیت خانه های ویلایی و یا باغ و ویلا بسیار کاربردی است و به صاحب ملک این امکان را می دهد که به راحتی از راه دور بتواند ویلا و باغ خود را کنترل کند و از امنیت آن اطمینان یابد.

مجله خبری دوربین مداربسته بینا پاناسونیک، در بخش دوربین های مداربسته تلاش کرده است با حذف دوربین های آنالوگ و تمرکز بیشتر بر روی دوربین های تحت شبکه، دوربین های قوی و با کیفیتی ارایه دهد. از این رو این برند نتواسته همچون بخش صوتی جایگاه خوبی در بازار دوربین مداربسته در ایران کسب کند. هر دوربین مداربسته شبکه برای ارسال و دریافت اطلاعات ازپروتکل ارتباطی مختص خود استفاده می کند. از این رو دوربین های با پروتکل متفاوت امکان برقراری ارتباط تحت یک نرم افزار را در شبکه نخواهد داشت و این موضوع باعث محدودیت های زیادی در دوربین مداربسته شبکه خواهد شد.

بهترین دوربین مدار بسته برای باغ (در سال 1401،

آقای محمدی قصد داره برای مجتمع مسکونی‌شون بعد از اینکه آقای دزد، دوچرخه پسرش رو برده، دوربین نصب کنه. همسایه ها هم راضی شدند که اگر هزینه نصب خیلی زیاد نشه، اونها هم بیان و در پرداخت مشارکت کنند. دوربین no name مدل ۶۴DMF۳۸ را می توانید از فروشگاه آقای دوربین خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

می‌پردازیم تا انتخاب برای شما راحت‌تر باشد.برای خرید دوربین مدار بسته به نکاتی همچون برند؛ کیفیت؛ مشخصات و ویژگی و همچنین قیمت باید توجه کنیم. قیمت دوربین‌های امنیتی‌ خانگی می‌تواند بسیار متفاوت باشد و از چند صد دلار تا چند هزار دلار متغیر باشد. این بستگی به خدمات، مدل، ویژگی‌ها یا فضای ذخیره‌سازی ویدیویی دارد که برای دوربین خود می‌خواهید.

نقاط ضعف دوربین مداربسته SimpliCam

زمینه فعالیت این شرکت در تولید انواع دوربین مداربسته، دستگاه های کنترل ورود و خروج و … است. برند آویجیلون دارای تنوع محصول بالایی بوده و دوربین های مداربسته این برند شامل انواع دوربین بولت و دام با رزولوشنی از 1 تا 30 مگاپیکسل هستند. این برند با ایجاد راه‌حل‌های شبکه‌ای برای بهبود امنیت و ایجاد راه‌های جدید کسب‌وکار، دنیایی هوشمندتر و امن‌تر را امکان‌پذیر می‌کند. یکی از بهترین برندها که در کیفیت محصولات خود بسیار معروف هست و در تولید انواع دوربین مداربسته و سیستم‌های نظارت تصویری با تکنولوژی بالا فعالیت می‌کند.

http://dekorasiyon.ir