خرید و قیمت پیراهن هاوایی پسرانه بدون واسطه از تولید کنندگان باسلام

پارچه هاوایی نوعی پارچه لطیف، خنک، غیر رسمی، طرح‌دار و بسیار پرطرفدار است که و با الهام از عناصر طبیعی نواحی گرمسیری طراحی می‌شود. این محصول منحصر به‌فرد تا همین چند سال پیش فقط برای دوخت پیراهن‌های مردانه‌ای به‌کار می‌رفت که در گوشه‌وکنار دنیا با نام پیراهن‌های Aloha هم شهرت دارند. پیراهن‌های Aloha معمولا به‌صورت یقه‌دار با آستین کوتاه یا آستین سه ربع تولید می‌شوند.

لباس مردانه

برای پوشیدن شلوار مردانه با پیراهن هاوایی به شما توصیه می کنیم از شلوارهای کتان رنگی استفاده کنید. اولویت خرید با رنگ های کرم و خاکی است اما می توانید شلوار خود را با توجه به رنگ زمینه پیراهن هاوایی نیز تهیه کنید. اما اگر مایلید کمتر توی چشم باشید پیشنهاد ما استفاده از پیراهن هاوایی با رنگ های زمینه تیره است که بتوانید به راحتی آن را با شلوارک های مشکی و سورمه ای ست کنید. البته یکی دیگر از رنگ های خنثی که مناسب ست کردن با پیراهن هاوایی است، جین ها هستند.

در واقع، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک پیراهن هاوایی خوب این است که رها، نرم، خنک و ساخته‌شده از الیاف طبیعی باشد. به همین دلیل هم هست که این لباس‌ها برای فصل تابستان، سفرهای تفریحی و کنار دریا مناسب هستند. بنابراین، در هنگام خرید پیراهن هاوایی دقت کرده و پارچه‌هایی را انتخاب کنید که الیاف پلاستیکی در آن‌ها به‌کار نرفته باشد. مدل های جدید ست مردانه هاوایی “ آخرین مدل ست هایی است که در تابستان بسیار مورد توجه قرار می گیرند. این ست ها در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند و همه سلیقه ها را پوشش می دهند.

ست ساعت مچی

یکی از جنبه‌های زیبایی پیراهن‌های هاوایی این است که طرح‌های طبیعی بر روی خودش لباس هاوايي داشته باشد. تا به حال این نوع پیراهن جالب را امتحان کرده‌اید؟ برای ما بنویسید. لباس هاوایی به تنسلبریتی‌های زیادی به پوشیدن پیراهن هاوایی تابستانی معروفند.

پیراهن هاوایی مشکی مردانه طرح فرعون کد 124031-5

به طور کلی پیراهن هاوایی مردانه محبوبیت زیادی در بین آقایان دارد زیرا استایل بسیار جذابی را به وجود می آورند. برخی از طرح ها مانند مدل border عمدتاً به صورت جلوباز استفاده می شوند. هرکدام از این مدل ها جذابیت خاص خود را دارند و طرح های مختلفی اعم از برگ درختان، گل، نخل و… بر روی آن ها چاپ می گردد. هرچند در تاریخچه پیراهن هاوایی پوشیدن آن با لباس دیگر چندان مرسوم نیست اما ممکن است بخواهید پیراهن هاوایی خود را با یک تی شرت بپوشید. داشتن چنین استایلی اصلا بد نیست و اگر در انتخاب تی شرت دقت کنید می توانید ترکیب زیبایی را طراحی کنید.

خرید و قیمت پیراهن هاوایی پسرانه بدون واسطه از تولید کنندگان باسلام