خرید و قیمت دریچه کولر 50*25 ترب

خرید و قیمت دریچه کولر 50*25 ترب

پیچهایی هم که استفاده میکنید باید سر مته ای باشند که میتوانید از ابزار فروشیها تهیه کنید. زمانیکه از این دریچه ها برای دمندگی استفاده می شود برای تنظیم یا انسداد هوای عبوری از آن می توان روی آن دمپر هوا تعبیه نمود و در واقع آنرا بصورت دمپردار ساخت. در عین حال برای کاربردهای مکندگی نیازی به استفاده از دمپر در بدنه ی آن نخواهد بود. پره های افقی دمپر بوسیله ی اهرمی که دسته ی کنترل آن روی نمای دریچه تعبیه شده کنترل، باز و بسته می شوند. در این بخش از معرفی دریچه کولر به سوالات احتمالی شما پاسخ خواهیم داد. همچنین می-توانید با ارائه پرسش‌های خود در بخش نظرات دریچه پلاستیکی به پاسخ مناسب دست یابید.

دریچه کولر آلومینیومی

خطوط تیغه های هوای این دریچه با زاویه ی ۳۰ درجه هوای عبوری از خود را به محیط منتقل می کند. از خصوصیات مشخص این محصول این ماست که هوا را با زاویه فقط به سمت پایین هدایت می کند. دریچه های کولر خطی نیز میتوانند با دمپر و یا بدون دمپر استفاده شوند. قیمت دریچه کولر خطی آلومینیومی نسبت به قیمت دریچه های طرح جدید بیشتر است و دلیل آن نیز وزن بیشتر آلومینیوم به کار رفته در آن است.

انواع دریچه های کولر آبی عرضه شده توسط شرکت کیمیا صنعت اصفهان

دریچه شوت زباله به صورت تک لایه و دولایه وسیله ای برای ورود زباله به شبکه ی کانال شوت زباله می باشد که از جنس استنلس استیل ساخته می شود. بسته به نوع جنس انتخابی شما و ضخامت کار قیمت گذاری متفاوت هست در صورت تمایل در واتس اپ پیام بدین تا اطلاع رسانی کنیم خدمتتون. این دریچه ها در فصولی که از تهویه استفاده نمی شود، بسیار مناسب هستند. دریچه های لوکس استیل تولید شده توسط این موسسه ، جهت گرمایش و سرمایش قابل استفاده هستند وآن ها هم،در مکش و هم در دمش هوا کاربرد دارند.

شرکت تهران دما ارسال دریچه کولر با اسنپ را برای مشتریان انجام می دریچه کولر دهد. یکی از سوالات متداولی که مشتریان از ما می پرسند، موضوع ارسال دریچه کولر به سایر استان ها می باشد. دریچه کولر اصفهان، دریچه کولر تبریز، دریچه کولر مشهد و سایر شهرهای ایران بزرگ همگی تحت پوشش شرکت تهران دما می باشند. به طوری که هزینه ی ارسال از طریق باربری حداقل 5 عدد دریچه تنظیم هوا تقریبا به مبلغ بیست هزار تومان می باشد. برای ایجاد دمایی مناسب در خانه ها و سایر مکان های فیزیکی از دریچه کولر برای تنظیم دما و هوا استفاده می نمایند. افراد می توانند با دریچه تنظیم هوا را به راحتی به هر جهتی که می خواهند تغییر دهند.

  • پس از این مرحله عوامل تدارکات تهران دما محصولات را به یکی از باربری های معتبر ارسال می کنند.
  • پس از این دیگر هیچ حشره ای به درون محیط زندگی و کار ما ورود نخواهد کرد.
  • انتخاب محصول مناسب از بین تولید کنندگان مختلف دریچه های کولر میتواند یک چالش برای پیمانکاران محسوب شود.
  • این مهم بخاطر تقاضای هر ساله ی مردم افزایش چشم گیری داشته است.
  • این نوع دریچه برای مصارف مختلف قابل استفاده است و هم دمنده گرما و هم دمنده سرما است.
البته ویژگی های جدید آنه نیز می بایست با استانداردهای روز مطابقت داشته باشد. لحاظ نکات اصولی و استاندارد در هنگام تولید دریچه ها موجب بازدهی عالی این محصول در محیط های مسکونی و صنعتی می شود. دریچه های کولری در ابعاد مختلف و بدون محدودیت ابعاد، بصورت سفارشی و با هر تعداد مورد نیاز کارفرما، قابل ساخت و عرضه می باشد. مانند مدل های آهنی ضخامت ورق پره های افقی و عمودی میزان مرغوبیت یا عدم مرغوبیت این محصول را مشخص میکند. از جمله عوامل مهم دیگر در تعیین کیفیت دریچه کولر آلومینیومی، نوع و کیفیت رنگ سطح آن است.