خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت با بالاترین کیفیت | binacctv

در سال 2017 شرکت Dahua به عنوان دومین برند محبوب دنیا شناخته شد و بعد از هایک ویژن در ردیف دوم قرار گرفت. از بین برندهای سیستم های نظارتی ، Dahua دارای مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در انواع دوربین ها و دستگاه های DVR/NVR می باشد. ثبت تصاویر در تاریکی به‌واسطه وجود LED‌های مادون قرمز در اطراف لنز صورت می‌گیرد و اغلب دوربین‌ها، تصاویر را در تاریکی به‌صورت سیاه و سفید ثبت می‌کنند، مگر اینکه دوربینی که می‌خرید قابلیت دید در شب رنگی داشته باشد.

تجهیزات و متعلقات دوربین مداربسته

دوربین مداربسته داهوا HAC-ME1200BP-PIR – دارای سنسور 2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 20 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 2.8 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با استاندارد… دوربین مداربسته داهوا HFW1200SP – دارای سنسور 1/2.7 اینچی Cmos – دارای دید در شب 30 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – دارای سرعت تصویر برداری 25 تا 30 فریم در… دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HFW1200TLP – دارای سنسور اینچی 1/2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 40 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای میکروفون داخلی – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – دارای… دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1200TP – دارای سنسور اینچی2.7 CMOS – دارای دید در شب 25 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری و فلزی – دارای میکروفون داخلی – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی…

دوربین مداربسته کوچک بیسیم شارژی TUYA S4

مجله خبری دوربین مداربسته بینا دوربین مدار بستهیکی از نکاتی که کاربران در هنگام خرید دوربین های امنیتی و نظارتی با آن مواجه می شوند تنوعی است که در انواع دوربین نظارتی و امنیتی وجود دارد که این تنوع باعث گوناگونی فراوان در قیمت دوربین مدار بسته شده است. قبل از خرید دوربین مداربسته نور محیط را بدقت در شب و روز بررسی نمایید و اگر به تصاویر در تاریکی و شب نیاز دارید دوربین مداربسته دید در شب و مادون قرمز را انتخاب کنید. دوربین مداربسته بولت معمولا مستطیلی شکل و یا استوانه ای شکل هستند و معمولا برای ثبت تصاویر در فواصل زیاد استفاده می شوند. دوربین های بولت معمولا دارای قابلیت دید در شب بوده و می توانند در محیط های تاریک و کم نور مورد استفاده قرار بگیرند. برد دوربین مداربسته بیسیم از 70 تا 140 متر متغیر است و بستگی به برند و قیمت دوربین مدار بسته بیسیم دارد.

http://dekorasiyon.ir

زاویه دید دوربین مداربسته با لنز واید بین 85 تا 95 درجه است و این پهنای دید، فضای بسیار خوبی برای اهداف نظارتی فراهم آورده است. در محیط های داخلی و بزرگتر از یک اتاق نیز از این دوربین ها استفاده می شود. شما می توانید در صورت نیاز به خرید دوربین مدار بسته و یا اطلاع از قیمت انواع دوربین مدار بسته با کارشناسان ما درلایت هوم تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

دوربین خودرو چه کاربردی دارد ؟

این نوع دوربین ها نسل اولیه دوربین های مداربسته هستند که برای انتقال تصاویر از امواج آنالوگ استفاده می کنند. نسبت به انواع دیجیتال کیفیت تصویر پایینی دارند و رزولوشن تصاویر آنها بر اساس تی وی لاین سنجیده می شود. دوربین مدار بسته آنالوگ با روی کار آمدن انواع دوربین های با کیفیت نقش کمرنگی را در بازار رقابت پیدا کرده اند. این دوربین ها مناسب فضاهای داخلی هستند و به دلیل داشتن فاصله کانونی ثابت و دید در شب پایین، هزینه بالایی ندارند. دوربین های مکعبی رایج ترین انواع دوربین مداربسته برای سیستم های بی سیم هستند. استفاده از دوربین مدار بسته مکعبی به شما این امکان را می دهد تا در مخارج خود صرفه جویی نمایید.

  • در این خاصیت برق از طریق همان کابل شبکه به دوربین مدار بسته تحت شبکه ارسال می شود.
  • می توان اینگونه بیان کرد که نصب دوربین مداربسته در منزل چه در زمان حضور شما در خانه و چه در زمان عدم حضور شما مزایای زیادی به همراه دارد.
  • همچنین در دوربین استور انواع تجهیزات جانبی دوربین مداربسته از جمله سیم و کابل ، منبع تغذیه ، هارد و …
  • همانطور که قبلا اشاره شد هر دستگاه ضبط کننده ویدئویی با توجه به تعداد کانال تصویری که دارد از تعداد دوربین محدودی پشتیبانی می کند.