خرید آداپتور و شارژر لپ تاپ اصل با قیمت عالی-شارژر لپتاپ مستر جانبی

فروشگاه اینترنتی کالاوما، با تجربه‌‌ای چندین ساله در بازارهای دیجیتال و کالاهای تکنولوژی، همواره سعی دارد تا خریدی مطمئن با قیمت مناسب برای همراهان عزیز خود فراهم نماید. انواع برندهای لپ‌تاپ،‌ محصولات گیمینگ، گوشی موبایل،‌ هندزفری، ساعت هوشمند و دیگر کالاهای دیجیتال که رضایت مشتریان را به همراه داشته‌اند، در کالاوما عرضه می‌شود. کالاوما همچنین، در راستای ارائه‌ی بهتر خدمات و رضایت مشتریان، بازارگاه را راه‌اندازی کرده است تا کیفیت را به بالاترین سطح برساند.

  • بعضاً پیش می‌آید که شارژر این لپ‌تاپ‌ها با ایراداتی همراه شود که این امری کاملاً طبیعی است؛ بنابراین در ادامه به انواع این مشکلات و عیب یابی شارژر لپ تاپ و رفع آن‌ها خواهیم پرداخت.
  • از اسیب رساندن و صدمه زدن کابل اداپتور جلو گیری کنید; چون باعث میشود عایق های کابل از بین برود و پس از تماس شارژر لپ تاپ اچ پی باهم اتصالی کند.
  • هدف این فروشگاه اینترنتی خدمت‌رسانی و تامین جدیدترین مدل‌ها از معتبرترین برند‌های کالای دیجیتال ، لوازم خانگی و سرگرمی است.
  • پیشتر ذکر شد که تکنولوژی شارژر لپ تاپ آنقدر پیچیده نیست که سازندگان شارژر و آداپتور از نائل شدن به آن باز مانده باشند.
  • در نهایت اگر این روشها را امتحان کردید و همچنان شاهد داغ شدن شارژر لپ تاپ خود بودید، بهتر است به فکر تعمیر یا تعویض شارژر باشید.
خرید آداپتور و شارژر لپ تاپ اصل با قیمت عالی-شارژر لپتاپ مستر جانبی یکی از اصلی ترین دلایلی که موجب خرابی کابل شارژر می­‌شود نوسانات برق است. برای آنکه از این خطر در امان باشید فقط در مواقع نیز آن را به پریز برق متصل کنید. برای اطلاع از قیمت انواع شارژر به بخش محصولات سایت نمایندگی HP مراجعه کنید. قبل استفاده از شارژر حتماً از قابلیت‌ها و مشخصات فنی آن مطلع شده زیرا برخی آداپتورها هنگام اتصال ولتاژی بسیار بالاتر از دستگاه شما داشته بنابراین در دراز مدت آسیب‌های جدی‌تری به آن وارد می‌کند. آنها یکی از ابزارهایی هستند که معمولاً توسط برقکاران برای عیب یابی مشکلات الکتریکی در سیستم های سیم کشی، منبع تغذیه، مدارها، لوازم خانگی و موتورها استفاده می شود.

نحوه برطرف کردن مشکل شارژ نشدن باتری لپ تاپ در انواع گوناگون ویندوزها

اما در رابطه با ولتاژ و شدت جریان، دو حالت پیش می آید؛ حالت اول اگر شما شارژر را موجود دارید باید نگاهی به پشت آن بندازید و ولتاژ و شدت جریان مورد نیاز رو از روی آن یاد داشت کنید. گاهی سازندگان در ساخت کابل شارژرها آلیاژ مس استفاده نمی کنند که این کار کیفیت این کابل ها را پایین می‌آورد. عمده دستگاه ها و شارژر هایی که برای تعمیر نزد ما می‌آورند، به دلیل استفاده از کابلی برق بی کیفیت ، نیاز به تعمیر پیدا کرده‌اند.

در صورتی که از خروجی منفی و مثبت شارژر خود اطلاع ندارید باید بدانید قسمت داخلی شارژر یا اصطلاحا مغزی خروجی مثبت و قسمت خارجی آن خروجی منفی است. شارژر لپ تاپ باید محکم در جک DC قرار گیرد بدون این که مجبور باشید کابل را تکان دهید. اگر کابل شارژر شل به نظر می رسد، آن را با استفاده از نوار برقی در جای خود نگه دارید. به این ترتیب باتری لپ تاپ می تواند برق را از شارژر دریافت کند. آداپتور لپ تاپ خرید ضروری به حساب می‌آید و باید در هنگام خرید به اصل بودن شارژر توجه کنید.

شارژر اورجینال لپ تاپ لنوو یوگا LENOVO 20V 2A YOGA – آداپتور 20 ولت 2 آمپر

لپ تاپ استوک Dell Precision 7520 یکی از لپ تاپ های قدرتمند در کلاس ایستگاه های کاری از خانواده ی دل هست که می تواند نیاز های شما را از یک لپ تاپ کامل حرفه ای برطرف سازد. لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad E460 برای امور دانش آموزی ، دانشجویی ، تجاری و بورس ، مهندسی و برنامه نویسی مناسب می باشد. ترکیب هارد ssd و پردازنده قوی نسل 6 باعث شده که به راحتی از عهده کارهای سنگین برآید. لپ تاپ استوک HP ZBook 15 Studio G5 یکی از بهترین و قوی ترین لپ تاپ های بازار که پردازنده قوی، 16 گیگابایت حافظه رم و همچنین 4 گیگابایت حافظه گرافیکی می باشد.

شارژر مربعی برای لپتاپ اسوس 19V 3.42A سوکت 5.5*2.5 میلیمتر