خرید، قیمت و مشخصات انواع دوربین های مداربسته️ AHD، IP و وای فای️ پک آماده نصب | binacctv

اما تفاوت این دو دوربین چیست؟ در ادامه با بررسی تفاوت این دو مدل دوربین مخفی آنها را معرفی و مقایسه می‌کنیم. با پیشرفت و توسعه شهر نشینی و افزایش روز افزون جمعیت به طور قطع جرایم نیز افزایش یافته و باید امنیت شهروندان در برابر جرم های مختلف مانند سرقت حفظ گردد. از این رو لوازم و تجهیزات بسیار مختلفی به وجود آمده است که به وسیله آن ها می توان امنیت افراد جامعه را تصمین کرد. یکی از این وسایل دوربین مدار بسته می باشد که می تواند کمک بسیار بزرگی به امنیت افراد نماید. از این رو در این مقاله از وب سایت اسمارت کو قصد داریم تا به بررسی انواع دوربین مداربسته براساس ظاهر و عملکرد بپردازیم و در این باره اطلاعات بسیار مهمی را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

انواع دوربین مدار بسته بر اساس تکنولوژی ساخت

فرافن مارکت با داشتن سیستم مالی شفاف، برای خرید‌های شما فاکتور رسمی ارائه می‌کند. شما می‌توانید دوربین مدار بسته و تجهیزات سیستم نظارتی خود را به‌طور رسمی از ما خریداری کنید. پیش از نهایی کردن سفارش خود روی سایت، با ما تماس بگیرید تا اقدامات مربوط به دریافت فاکتور صورت بگیرد. انتظاری که از کیفیت تصاویر دوربین مداربسته دارید را پیش از خرید مشخص کنید.

  • دستگاه کنترل و ذخیره سازی تصاویر دوربین های مداربسته تحت شبکه ip را network video recording یا به اختصار nvr می نامند.
  • دوربین های مداربسته ضد آب به طور عمومی استانداردIP بالاتر از 65 دارند.
  • کاربرد‌های این دوربین در مکان‌هایی مانند نصب در منازل، اداره‌ها، فروشگاه‌ها و … بسیار کارآمد هستند.
  • این دوربین عالی برای نظارت بر خیابان و جاده در هنگام نزدیک شدن به ساختمان خود است.
  • انتقال تصاویر دوربین مدار بسته در این دوربین ها نسبت به دوربین های آنالوگ کیفیت بیشتری دارد.
این دستگاه امکان کنترل و ارتباط دیجیتال با شبکه را نیز فراهم می کند. اولین رونمایی از دوربین مداربسته در اماکن عمومی آمریکا در سال 1973 بود. زمانی که در میدان تایمز نیویورک اولین دوربین مداربسته به منظور جلوگیری از جرایم در محدوده نصب شد اما نقش چشمگیری در کاهش جرایم ایفا نکرد. تا ایتکه در سال 1980 دوربین های مداربسته در سطح گسترده ای در سراسر آمریکا بخصوص در مراکز عمومی بکار گرفته شد. بنظر می آمد استفاده از دوربین مداربسته راهی ارزان تر در مقایسه با بکارگیری نیروهای پلیس برای شناسایی جرایم باشد.

دستگاه DVR داهوا مدل DH-XVR1B16-I

در سایر مجله خبری دوربین مداربسته بینا های مداربسته امکان قرار دادن لنز دیگر بر روی دستگاه وجود نداشته و این قابلیت مختص دوربین های صنعتی می باشد. آموزشگاه فن آموزان برگزار کننده دوره های آموزشی از جمله آموزش نصب دوربین مدار بسته می باشد . این دوربین ها دارای شکل های مخروطی هستند که رویه آنها به شکل تفنگی می باشد. این دوربین ها معمولا قابلیت دید در شب دارند و می توانند در محیط های تاریک نیز تصاویر مطلوب و واضحی ثبت کنند.

http://dekorasiyon.irمهمترین ویژگی این دوربین ها قابلیت جابجایی لنز می باشد و همین موضوع کاربری آنها را افزایش داده است. این دوربین ها با تغییر لنزها می توانند فاصله های بیش از 12 متر را پوشش دهند. این دوربین ها گرمای محیط، اجسام و افراد را تشخیص داده و هر دما را با یک رنگ نشان می دهند. این دوربین ها علاوه بر کارایی معمول برای امورات جنایی، شناسایی مجرمان و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع دوربین مداربسته براساس شکل ظاهری