انواع دوربین مدار بسته و کاربرد های آنها آموزشگاه فن آموزان | binacctv

ضمنا شما عزیزان می‌مجله خبری دوربین مداربسته بیناید با مراجعه به لینک محصول که در جدول روبه‌روی هر دوربین قرار گرفته مراجعه کنید. تا از مشخصات کامل، نقد و بررسی و مقایسه آنها با سایر محصولات دیگر را مشاهده کنید. در مجموع یکی از مزیت‌های دوربین مدار بسته آنالوگ، هزینه کمتر نسبت به دوربین مدار بسته IP است. گرچه نصب آسان این نوع دوربین، مزیت دیگر آن است و این 2 عامل مهم باعث شده تا فروش بیشتری نسبت به دوربین تحت شبکه داشته باشد.

دوربین‌های مدار بسته مخفی

همین ویژگی تحت شبکه بودن دوربین مدار بسته IP برای اپراتورهای شبکه بسیار سودمند است و انعطاف بسیار خوبی را برای مدیریت سیستم امنیتی به ارمغان می آورد. افراد زیادی به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه می کنند یک سهل انگاری ساده ممکن است منجر به حوادث ناگوار و غیر قابل جبران شود. دوربین مداربسته اسپیددام قوی ترین دوربین برای کنترل تردد محسوب میشود. این دوربین با توان چرخشی 360 درجه افقی و 180 درجه عمودی میتواند با سرعت قابل تنظیم ، گردش دورانی داشته باشد .

دوربین پشت آینه ای

دوربین های پلاک خوان نصب شده در جاده ها و سطح شهر از طریق ثبت پلاک و شناسایی آن قادرند تا متخلفین را تشخیص دهند. از این نوع دوربین برای کنترل تردد در عوارضی ها، کنترل ترافیک و در نهایت مدیریت آسان بر سطح شهر استفاده می شود. دوربین مداربسته پلاک خوان یا سیستم های ANPR قادرند تا با تشخیص پلاک خودرو ها به راحتی شخص خاطی را شناسایی کنند.

  • تکنولوژی AHD که نسل جدید دوربین‌های مداربسته آنالوگ به حساب می‌رود، یک فرمت تصویری در انواع دوربین‌های مداربسته آنالوگ است و مانند آن‌ها از کابل کواکسیال یا RG59 برای ارتباط با دستگاه DVR استفاده می‌کند.
  • این ویژگی های منحصر به فرد باعث تبدیل شدن دوربین اسپید دام به بهترین دوربین مداربسته شده است این در حالی ایست که که قیمت دوربین مداربسته اسپید دام از بقیه مدل ها بالاتر است.
  • منظور از indoor یعنی محیط های داخلی یا مسقف می باشد که برای این محیط ها اکثرا از دوربین های دام استفاده می شود.
  • به کلیه دوربین ها که از نور مادون قرمز برای تشخیص تصاویر استفاده می کنند دوربین های اینفرارد یا ir گفته می شود.
  • تکنولوژی هایی که در دوربین مداربسته به کار می رود عموماً برای رفع نیاز و یا بهبود کارایی در سیستم های نظارتی تعریف می شوند.
  • امروزه دوربین های مداربسته مخفی با ابعاد بسیار کوچکی وجود دارند که می تواند به راحتی در وسایل مختلف مخفی شده و از محدوده زیرنظر فیلمبرداری نموده و حتی درصورت برخورداری از میکروفون بتواند صدای محیط را هم ضبط نماید.

بنابراین توصیه می شود برای سیستم های نظارت تصویر از این کابل استفاده نشود. ضمن اینکه به این نکته توجه کنید که دوربین کیوب ضد آب و گردوغبار نیست و برای کاربری صنعتی استفاده از آن توصیه نمی شود. تیم دوربین استور آماده ی اجرای انواع سیستم های حفاظتی و امنیتی مختلف اداری ، تجاری ، خانگی و … Bnc های موجود در بازار بسته به نوع اتصال آنها با کابل و همچنین ابزار اتصال دهنده آنها در انواع مختلفی یافت میشوند. از آن جمله می توان به بی ان سی های پیچی ، بی ان سی های فنری، بی ان سی های پرسی و… بحث دوربین های تحت شبکه آی پی همسان با بحث بر سر شبکه های کامپیوتری بسیار گسترده و پیچیده است.

http://dekorasiyon.irدوربین مداربسته سیم کارت خور از شبکه تلفن همراه برای انتقال داده های ویدئویی استفاده می کند و تنها با نصب یک سیم کارت درون دوربین می توانید داده های ویدئویی را منتقل کنید. دوربین سیم کارتی نوعی دوربین وایرلس محسوب می شود و به آسانی در هر مکانی بدون نیاز به wifi و اتصالات کابلی قابل نصب است. دوربین مداربسته پلاک خوان دارای رزولوشن و کیفیت تصویر بالایی هستند و با اتصال به نرم افزار پلاک خوان قادرند پلاک اتومبیل هایی که از آن نقطه تردد می کنند را ثبت کنند. هر چقدر رزولوشن تصویر آن ها بالاتر باشد، برد دوربین پلاک خوان نیز بیشتر می شود و قادر است از فاصله ی بیشتری پلاک ها را ثبت نماید.

دوربین مدار بسته اسپید دام