بهترین لپ تاپ تا قیمت 25 میلیون تکنولایف | behtarin-laptop

بودجه 25 میلیون تومان برای خرید لپ تاپ، بودجه خوبی حساب می‌شود و عملا اگر نیاز خاص و سنگینی (مانند کارهای مهندسی، ادیت فایلهای سنگین ویدئویی و کارهای تخصصی گرافیکی) نداشته باشید، لپ تاپ 25 میلیونی برای شما کافی خواهد بود. لپ تاپ‌های محدوده بودجه 25 میلیون دارای پردازنده مرکزی نزدیک به متوسط (معمولا سری Core i3 یا Core i5)، رم کافی برای کارهای عادی (حداقل 8 گیگابایت و معمولا قابل ارتقا به مقادیر بالاتر) و حافظه پرسرعت SSD هستند. برخی مدلها مجهز به کارت گرافیک مستقل هم هستند که ارزش خرید آنهارا بالاتر از بقیه می‌برد. اگر علاقه‌مند به خرید لپ تاپ از برند ایسوس هستید، VivoBook R465EP-EK309 می‌تواند گزینه‌ای مناسب تا 25 میلیون تومان باشد.

بهترین لپ تاپ تا قیمت 25 میلیون تکنولایف | behtarin-laptop اگر به دنبال یک راهنمای خرید لپتاپ در رنج قیمت ۲۵ میلیون تومان هستید، در ادامه با پلازا همراه باشید. در کل توصیه ما این است که با بودجه 25 میلیون اصلا لپ تاپ مجهز به صفحه نمایش اچ دی (1366 در 768) نخرید و برای انتخاب مدلهایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، این مورد را در نظر گرفته‌ایم. در سال 2023 که حتی گوشی‌های ارزان قیمت هم مجهز به صفحه نمایش با جزئیات بالا هستند، خرید لپ تاپ با مانیتور HD اصلا منطقی نیست.

راهنمای خرید فرمان بازی – مهر ۱۴۰۱

کیفیت ساخت عالی و صفحه نمایش بسیار با کیفیت OLED تجربه کاربری خیلی خوبی برای شما رقم می‌زند. در واقع صفحه نمایش عالی و عمر باتری طولانی مهم‌ترین مزیت‌های این لپ تاپ به‌شمار می‌آیند. شاید تصور کنید که پردازنده گرافیکی RTX 2070 اندکی برای این پردازنده و مقدار رم ضعیف به نظر برسد، اما باید بدانید ROG Strix G15 G512LW-BB با 8 گیگابایت حافظه Vram از پس تمامی بازی‌ها بر می‌آید. همچین لپ تاپ دارای صفحه نمایش FHD است تا از دیدن بازی‌های گرافیکی جذاب نهایت لذت را ببرید.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل X515JP-EJ007WH

تمامی مدل‌های معرفی شده در بازه‌های قیمتی مختلف آورده شدند تا شما بتوانید با هر بودجه‌ای مدل مناسب خود را انتخاب بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون کنید. با توجه به اولویت‌های خود برای خرید لپ تاپ اگر اقدام به خرید هر یک از لپ تاپ‌های این مقاله کنید، هنگام بازی راضی خواهید بود. در انتها برای بیان سوالات و پیشنهادات خود در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید. 32 گیگابایت رم DDR5 و صفحه نمایش 165 هرتزی این لپتاپ در کنار یک سیستم خنک کننده حرفه ای، باعث گردیده تا گیمرهای حرفه در سطح جهانی، این محصول را به عنوان لپ تاپ گیمینگ خود برمی گزینند. در این بازه قیمتی لپ تاپ Victus 15-FA0031DX-A نیز حضور دارد که قیمتی پایین تر از دو مدل بالا دارد و برای گیم نیز کاملا مناسب است.

  • یک نکته‌ی مهم در مورد این لپ تاپ حضور 1 ترابایت حافظه SSD و 16 گیگابایت حافظه رم است که سرعت کلی لپ تاپ را بهبود بخشیده و در دیگر لپ تاپ های خوش قیمت بسیار کمیاب است.
  • احتمالاً مطلع هستید که لپ تاپ‌های سری Acer Predator بهترین محصولات گیمینگ ایسر را شامل می‌شوند و به همین دلیل همواره در لیست لپ تاپ های برتر دنیا حضور داشته‌اند.
  • حداقل 12 گیگابایت رم داشته باشد و یا رم آن به حداقل 12 گیگابایت قابل ارتقا باشد.
  • اگر علاقه‌مند به خرید لپ تاپ با نمایشگر لمسی هستید، در خرید این لپ تاپ ایسوس VivoBook شک نکنید.
  • همچنین این نمایشگر مجهز به تکنولوژی G-Sync شده تا بتواند اتصال لپ تاپ به چند نمایشگر و کالیبراسیون تصاویر را راحت کند.