بایگانی‌های قیمت دوربین مدار بسته الرت ایران فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن | binacctv

در محصولات اخیر اکثر دوربین ها دارای لنز فیکس با فاصله کانونی 3.6 و 4 میلی متری می باشند. دیگر خاصیتی که دوربین های نظارتی متحرک دارا می باشند این است که فاصله کانونی این دسته از دوربین ها متحرک است و شما می توانید تصویر خود را زوم یا واید نمایید. از جمله ویژگی های کاربردی و اصلی یک دوربین های نظارتی متحرک این است که در قدم اول کاربر می تواند جهت دوربین را به وسیله کنترلر عوض کند. این سری محصولات دوربین نظازتی برای ارائه یک تصویر کلی مناسب می باشد که معمولا در وسط اتاق و به صورت سقفی نصب می شوند.

اسپید دام Speed Dome

بهترین ویژگی این قابلیت، امکان پردازشی است که بر روی خود دوربین مدار بسته صورت می گیرد و نیازی به پردازش Back-End نیست. بنابراین چون قابلیت DNR بر روی خود دوربین مدار بسته عملیاتی می شود هزینه زمانی و تکنیکی اضافی به همراه ندارد. نویز نمک و فلفل وقتی که سنسور CCD داغ می‌شود و یا توسط ذرات خاک درون دوربین مدار بسته تولید می‌شود.

دوربین بولت 4 مگاپیکسلی TURBO HD هایلوک مدل THC-B140-P

برخی حتی می توانند در سرمای سخت و رنج دمایی منفی 30 یا منفی 40 درجه نیز بدون اختلال کار کنند. در حقیقت، برخی از دوربین ها و سیستم های امنیتی می توانند در دماهای بسیار بالاتر و یا بسیار پایین تر از درجه حرارت اعلام شده نیز عملکرد خوبی داشته باشند. مسلما هر چه کیفیت تصویر دوربین مداربسته بهتر و بالاتر باشد تصاویر شفافتر با قدرت تفکیک پذیری بالاتری ارائه خواهد کرد . همچنین هر اندازه کیفیت دوربین مداربسته افزایش پیدا کند سیستم نیاز به دستگاه های ذخیره ساز قدرتمند تر و حافظه ( هارد ) حجیم تری دارد که هزینه های سیستم را افزایش خواهد داد. دوربین های مداربسته با رزولوشن تصویر بالاتر دارای قیمت های بیشتری هم هستند . از این رو در انتخاب دوربین مداربسته بالاترین کیفیت را با توجه به بودجه و هدف خود انتخاب نمایید .

  • امروزه دوربین لامپی جزو دوربینهای مداربسته پرطرفدار محسوب می شود و این به دلیل مزایای شگفت انگیز آن است.
  • دوربین های مداربسته آنالوگ نسبت به دوربین های مداربسته تحت شبکه کیفیت تصویر پایین تری دارند.
  • در انتقال تصویر امکان مشاهده تصاویر توسط دستگاه هایی مانند کامپیوتر ، لپ تاپ ، موبایل ، تبلت و … وجود دارد.
  • علاوه بر وضوح تصاویر، مواردی همچون برند، طول عمر کالا، وضوح تصاویر در شب و … جزو فاکتور های مهم در کیفیت دوربین مداربسته محسوب می شوند.
  • دوربین مداربسته داهوا HAC-ME1200BP-PIR – دارای سنسور 2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 20 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 2.8 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با استاندارد…

این نوع دوربین معمولا به صورت سقفی نصب می شود و زاویه ای که در حال تصویربرداری آن است از طرف بیننده مشخص نمی باشد. در واقع این یکی از اصلی ترین مزایای دوربین های دام برای حفظ امنیت است. این دوربین ها معمولا کاربردهای غیر صنعتی دارند و در فضاهای داخلی نصب می شوند. همچنین به علت زاویه دید گسترده و امکان چرخش و تنظیم لنز کاربرد گسترده ای در سیستم های نظارتی دارند. مشخص نبودن مکان لنز از ویژگی های خاص این دوربین است همچنین ظاهر زیبا و تنوع بالای مدل در این نوع دوربین محبوبیت آن را بالا برده است.

http://dekorasiyon.ir

بنابراین مجله خبری دوربین مداربسته بینا مدار بسته متحرک، به همراه این ویژگی و ‌قابلیت ها دارای قیمت بالاتری نسبت به دوربین های مداربسته ثابت است. در ادامه برای شناخت بهتر هرکدام از انواع دوربین ها به معرفی مختصری از آنها می پردازیم تا شما بتوانید با توجه به فضای مورد نظرتان دوربین مدار بسته مناسب را انتخاب نمایید. یکی از کامل ترین انواع دوربین مداربسته، نوع اسپید دام است که در واقع کامل شده ی دوربین دام می باشد و قابلیت چرخش افقی، عمودی و حتی زوم را به وسیله کنترلر و کیبورد دارد. از ویژگی های اصلی این دوربین ها می توان به سرعت بالای چرخش آنها اشاره کرد که می تواند تا 360 درجه در 1 ثانیه هم برسد. این مدل از دوربین مداربسته از نام Dome یا گنبد الگو گرفته است که در واقع بدنه ای کروی و گنبد مانند داشته به همین دلیل دام نامگذاری شده است.

در حین خرید دوربین مدار بسته به چه مواردی توجه کنم؟