انواع هارد دوربین مداربسته + قیمت نمایندگی فروش دوربین هایک ویژن-امن باش

به‌عبارتی همزمان با مانیتورینگ و مشاهده ویدئوهای با کیفیت HD، عملیات ضبط تصاویر را هم انجام می‌دهند. هارد دیسک‌های مخصوص دوربین مدار بسته عمدتاً طول عمر MTTF) یا MTBF) بالاتر، تعداد چرخه‌های Load-Unload بالاتر و حجم نوشتن بالاتری دارند. برای نمونه این مقادیر در هاردهای مخصوص دوربین سری S300 توشیبا به ترتیب 1 میلیون ساعت، 600,000 بار و تا 180 ترابایت نوشتن در طول سال می‌رسد.

راهنمای خرید و مشاوره

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و …

دوربین های مداربسته

معتبرترین و معروف­ترین هارد دیسک دیجیتال در بازار، برندهای SEAGATE و WESTERN DIGITAL هستند. که هر دو از بزرگترین و معتبر ترین شرکت­‌های سازنده انواع هارد دوربین مداربسته در جهان‌­اند. نکته بسیار مهم در مورد هارد توجه به این مهم است که با گذشت زمان و استفاده مکرر، از کیفیت هارد کاسته می­‌شود و اهمیت کیفیت آن در طولانی مدت پدیدار می­‌شود. بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب هارد مناسب دوربین مداربسته دقت بیشتری داشته باشید. به دلیل قیمت کمتر از هارد‌های تعمیر شده یا مرجوع شده استفاده نکنید. هارد دوربین مداربسته چیست؟ برای ضبط و ذخیره سازی تصاویر ویدئویی در یک سیستم مداربسته نیازمند به استفاده از یک یا چند هارد دوربین مداربسته با ظرفیت ذخیره سازی بالا هستید.

لرزش باعث می‌شود هدها در قرار گیری در مکان و آدرس درست با چالش مواجه شوند یا حین خواندن و نوشتن به طور ناخواسته و بر اثر لرزش جابجا شوند. این جابجایی ناخواسته ناشی از نویز و لرزش موجب اختلال در عملکرد هارد دیسک و بروز وقفه و تأخیر در عملیات خواندن – نوشتن می‌شود. همه این موارد نیز باید به صورت دقیق در ساخت هارد برای دی وی آر یا سیستم‌های نظارتی مورد توجه قرار گیرد تا بتوان بالاترین درجه اطمینان از کیفیت را ارائه کرد. از دیگر ویژگی های این هارد داشتن دوربین مدار بسته کامل می باشد.

برای نمونه اگر سیستم نظارتی مغازه شما در طول یک شبانه روز 100 گیگابایت فضا اشغال کرده باشد، برای یک ماه ضبط پیوسته به ظرفیت آزاد حداقل 3 ترابایت نیاز دارید. بدیهی است در صورتی که بخواهید ویدئوهای شما به مدت طولانی‌تری نگه داری شود، باید به همان اندازه ظرفیت بالاتری برای هارد دوربین مدار بسته انتخاب کنید. پس همیشه در نظر داشته باشید که در هنگام انتخاب هارد برای دی وی آر یا دستگاه‌های ضبط ویدئو، اهداف ویژه سازمان خود را در نظر گرفته تا بتوانید به خروجی مطلوب برسید. متأسفانه هارد دیسک‌های کامپیوتر یا هاردهای معمولی، اغلب ویژگی‌های هارد دیسک مخصوص دوربین مدار بسته را ندارند و دیر یا زود بالاخره می‌توانند دردسرساز شوند. به همین دلیل ضروری است که از هارد دیسک مناسب برای دوربین نظارتی استفاده کنید.

دو برند مطرح وسترن و سیگیت برای تفکیک دسته بندی هاردها از رنگ ها کمک گرفته اند. هارد بنفش شرکت وسترن دیجیتال برای کاربری های نظارتی و سیستم های مداربسته است. این موضوع کمک می کند تا مشتریان هنگام خرید هارد برای دوربین مداربسته سردرگم نشوند. معادل هارد بنفش وسترن در محصولات سیگیت، هارد با برچسب مشکی-سفید است. در بررسی و تست هارد دوربین مداربسته یکی از خرابی هایی که ممکن است برای یک هارد رخ دهد؛ این است که هدی که وظیفه ثبت یا خواندن داده از روی دیسک را دارد کثیف شده و توانایی انجام درست عملیات را از دست می دهد. لذا ممکن است از نظر نرم افزاری هارد شناسایی شده باشد و ظرفیت هارد را نیز تشخیص داده باشد اما عمل خواندن و نوشتنی روی هارد انجام نمی گیرد.

هارد pc یا هارد کامپیوتر، برای ذخیره سازی طراحی شده‌ است و قابلیت خواندن و نوشتن به هنگام انتقال اطلاعات را دارد، درحالیکه هارد دوربین مدار بسته، 90 درصد زمان را درحال ضبط ویدئو و 10 درصد زمان را مشغول بازبینی و نظارت داده ها می‌باشد. همچنین هارد دیسک های مخصوص نظارت تصویری از نرم افزارهای انتقال و نمایش تصاویر پشتیبانی می‌کنند و برای بهبود عملیات نوشتن داده ها بهینه سازی شده‌اند. پاسخ به این سوال کاملاً به تعداد و کیفیت دوربین‌ها و ظرفیت هارد دیسک‌های سیستم نظارتی شما بستگی دارد و بهتر است با توجه به توضیحاتی که در این مقاله عنوان شد اقدام به خرید هارد دوربین مدار بسته کنید. هارد دیسک های بنفش شرکت وسترن دیجیتال مختص کاربری های Surveillance یا همان نظارتی هستند که به طور ویژه جهت استفاده در دستگاه ضبط دوربین مدار بسته تولید شده امن باش اند.

انواع هارد دوربین مداربسته + قیمت نمایندگی فروش دوربین هایک ویژن-امن باش

حال به نتایج عملکردی هر کدام که در یک آزمایش واقعی صورت گرفته است توجه فرمایید. اما Seagate همین چند ماه پیش هنگام معرفی مدل جدید Barracuda Pro اعلام کرد قصد دارد نامگذاری خانواده محصولات خود را تغییر دهد. اگر هاردی برای کامپیوتر رومیزی خود می‌خواهید، اگرچه از نوع ۲.۵ اینچی نیز می‌توانید استفاده کنید، بهتر است نوع ۳.۵ اینچی را در نظر داشته باشید. اگر محصول خاصی مد نظر دارید، به سادگی و با استفاده از فیلتر های مربوط به آن در سمت راست کاتالوگ، نوع محصول خود را انتخاب کنید و یا اینکه با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. روی هارد های شرکتی مقداری خط و خش قابل مشاهده است اما هارد های اصلی کاملا نو بوده و آنباکس نشده اند. معمولا هارد های تعمیری، هارد های ریفر شده و هارد های تقلبی در بازار به عنوان هارد شرکتی فروخته میشوند.

  • انتخاب مناسب انواع هارد دوربین مداربسته برای سیستم های مداربسته از جمله مهم‌ترین عوامل و اقدامات در نصب و راه اندازی سیستم مداربسته می‌­باشد.
  • این سری دارای نویز و مصرف برق بسیار کم و پارامتر های زیادی به منظور مصرف بهینه انرژی است.
  • به همین جهت ما قصد داریم تا در این مقاله نحوه تست هارد دوربین مداربسته را توضیح دهیم.
  • اما هارد اصلی تاریخ تولید جدیدتری دارد و خیال شما از آکبند بودن آن راحت تر است.

هارد دوربین در مقایسه با هارد کامپیتر بادوام‌تر است و در استفاده 24 ساعت شبانه‌روز در 7 روز هفته دچار مشکل نمی‌شود. پس اگر مغازه یا دفتر شما 4 دوربین دارد، یک هارد 500 گیگ حدودا تا 2ماه میتواند نسخه پشتیبان از تصاویر ضبط شده در اختیارتان قرار دهد. گارانتی هارد اصلی از شرکت های معتبر است اما هارد های شرکتی معمولا بدون گارانتی هستند یا گارانتی های غیر معتبر دارند.

مقایسه رنگ‌‎های هارد وسترن دیجیتال WD