انواع دوربین مداربسته براساس ظاهر و عملکرد چیست؟ انواع درب های اتوماتیک | binacctv

بعضی از مدل های دوربین خودرو سیم کارت خور و دارای سیستم عامل اندروید هستند که قیمت بالاتری دارند. دوربین های مداربسته مخفی می توانند در هر شکل و اندازه وجود داشته باشند. از آنجا که استفاده از دوربین های مخفی کاملا ابتکاری می باشد می توان آنها را در هر جای ممکن جاسازی کرد.

انواع دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته بی سیم در دو نوع وای فای و تحت شبکه (آی پی) وجود دارد. دوربین های آی پی در محل نصب از طریق کابل شبکه به مودم متصل می شوند و از طریق مودم اینترنت تصاویر را ارسال می کنند اما دوربین های وای فای نیازی به کابل شبکه ندارند و فقط کابل برق نیاز دارند. از مزایای دوربین مداربسته بی سیم می توان به هزینه ی نصب پایین تر و راه اندازی آسان تر اشاره کرد. با نصب دوربین مداربسته بیسیم می توانید هوشمند سازی خانه خود را انجام دهید. دوربین های مداربسته یکی از اولین راهکارها برای تامین امنیت و پیشگیری از اعمال جرایم هستند.

  • دوربین های مداربسته مخفی می توانند در هر شکل و اندازه وجود داشته باشند.
  • (در مورد این دو مورد در مطالب قبلی توضیح داده شده است.) کیفیت تصویر در دوربین های دام از حدود 2 مگاپیکسل تا 12 مگاپیکسل متفاوت است.
  • با استفاده از این قابلیت می توان به صورت برنامه ریزی و زمان بندی شده، از مکان ها مختلف تصویر دریافت نمود.
  • سازگاری اولین نگرانی است، اما شما همچنین می خواهید که با دستگاه شما به خوبی کار کند.
فیلم‌های دوربین مداربسته در صورت نصب مناسب، به‌راحتی به حل جرائم کمک می‌کنند. اگرچه این یک عامل بازدارنده جدی برای سرقت نیست، اما برای کمک و شناسایی مجرمانی که فعالیت‌های غیرقانونی خود را در خانه یا محل کسب‌وکار شما انجام می‌دهند، بیش از اندازه کافی است. در اکثر مدل‌های دوربین مدار بسته مانند Dome و Bullet موجود می‌باشد.

دوربین مداربسته IP.DOMEمدل DS-2CD1323G0E-I

نقاط قوت آنها به طور خاص در برنامه هایی است که نیاز به مشاهده از راه دور دارند. این دوربین ها در داخل محفظه های محافظ نصب شده اند و در برابر گرد و غبار، خاک و سایر عناصر طبیعی محافظت می شوند. دوربین‌ها را می‌توان به راحتی با یک براکت نصب کرد و بسته به نیازهای کاربرد مورد نظر آن، با لنزهای ثابت یا وریفوکال نصب شد. دوربین مداربسته تحت شبکه یا دوربین مداربسته IP، انتخاب مناسبی برای صاحبان مشاغلی است که اغلب از مکان ضبط دور هستند و در حال حرکت هستند. بنابراین این انتخاب ایده آل برای کسانی است که نیاز به ضبط بسیار مطمئن در تاریکی کامل دارند. دوربین‌های مداربسته در انواع، ویژگی‌ها، سبک‌ها، طرح‌ها و همه اینها متفاوت هستند.

دوربین مداربسته برایتون مدل UVC83B29

این نوع مجله خبری دوربین مداربسته بینا بدنه ضدآبی ندارند و برای نصب در فضاهای بیرونی و بدون مسقف باید از محافظ مناسبی بهره مند شوند. جنس بدنه مورداستفاده در دوربین های باکس از نوع فایبرگلاس یا پلاستیک است. تصویربرداری برای مکان های کم نور از قابلیت های مهم این نوع دوربین است.

http://dekorasiyon.ir