انواع دوربین مدار بسته و کاربرد های آنها آموزشگاه فن آموزان | binacctv

حدود ۷ سال بعد در آمریکا سیستم‌های مدار بسته تجاری به بازار آمد با نام Vericon و جالب توجه است که استفاده از این دوربین‌ها نیازی به مجوز دولتی نداشته‌است. در معرفی انواع دوربین های مدار بسته، یکی دیگر از دوربین ها مدل مادون قرمز می باشد.همانطور که از نام آن مشخص می باشد. مدل‌های مادون قرمز جزو مدل های گران‌ قیمت هستند و کسانی این مدل را برای خود انتخاب می‌کنند که ضبط فیلم در تاریکی برای در امان بودن کسب و کارشان ضروری است.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE16C0T-IRP

همچنین می توان با صرف هزینه بیشتر از دستگاه های کیبورد کنترلر دوربین مداربسته استفاده کرد که از این طریق می توان با توجه به امکانات فیزیکی خاص آنها نظیر جویستیک، دوربین را به مراتب راحت تر کنترل کرد. در صورت بروز یک حادثه مانند آتش سوزی یا سرقت، کارشناسان شرکت های بیمه بدون تحقیق و مشاهده های میدانی، با شما برای پرداخت خسارت همکاری نخواهند کرد. بهترین راهکار برای حل این مشکل استفاده از دوربین های مداربسته در محل کار یا محل سکونت خود می باشد. فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته طبق قانون جزء مدارک معتبر حقوقی شناخته می شوند. فیلم دوربین های مداربسته در حافظه دستگاه ضبط تصاویر باقی خواهد ماند و حتی با وقوع آتش سوزی از بین نخواهد رفت و به راحتی می توان آن ها را بازیابی نمود. این فیلم ها که به طور دقیق از تمام جزئیات فیلم برداری نموده اند، و از نظر قضائی بهترین مدرک جهت پیدا نمودن منشا حادثه و ارائه آن به کارشناسان بیمه می باشد.

http://dekorasiyon.irمجله خبری دوربین مداربسته بینا در شب این دوربین‌ها برد متوسطی دارد اما می‌توان بنا به ضرورت از دوربین دام مادون قرمز و یا دوربین دام ضد وندال ( ضد ضربه) استفاده نمود. انواع دوربین مداربسته که امروزه تولید می‌شود هر کدام ویژگی‌ها و مزایایی دارند و لازم است بسته به نیاز و فضایی که می‌خواهید دوربین را نصب کنید یکی از مدل‌های دوربین مداربسته را انتخاب کنید. برای نصب در لابی و پارکینگ می‌توانید از دوربین‌های ساده آنالوگ استفاده کنید که قیمت مناسب‌تری هم دارند.

  • در حال حاضر کاربران دیگر تمایلی به تهیه این نوع دوربین ها ندارد زیرا دوربین های بولت یا دام می تواند نیاز آن ها را رفع کند.
  • پیش از خرید حتما برآورد هزینه کنید تا بتوانید از بین انواع دوربین مداربسته گزینه مناسب را انتخاب کنید.
  • این دوربین مداربسته برای طلافروشی و کارخانه ها مناسب بوده و می توانید از آن ها استفاده کنید.
  • در سال 1990 دستگاه های ضبط تصاویر دوربین ها تنها با قابلیت ” ضبط بعد از شناسایی حرکت” وارد بازار شدند که استفاده از دوربین مداربسته را در این کشور بسیار بیشتر کرد.
از جمله دوربین های پرطرفدار داهوا نیز می توان به دوربین hdcvi، دوربین full-color و … اشاره کرد. ضمن اینکه اگر سرقت از خانه شما رخ دهد، با بازبینی تصاویر دوربین به راحتی می توانید مراجع قانونی را در جریان بگذارید. Bnc یا british naval connector نوعی فیش ارتباطیست که به منظور اتصال کابل های کواسیال بکار می رود.

دوربین مدار بسته لامپی مدل v380 FullHD

این دوربین در ابعاد بسیار کوچک حدود 3 در 3 سانتی متر و در مکان هایی که با کاربری خاص که نیاز به ثبت تصاویر به صورت مخفی یا نامحسوس وجود دارد، نصب می شود. شما به راحتی و با داشتن یک شبکه اینترنت (وای فای یا دیتای موبایل) در هر جایی که باشید می توانید تصاویر دوربین های مدار بسته را از طریق نرم افزار نصب شده روی گوشی خود مشاهده کنید. دوربین خودرو برای امنیت بیشتر خودرو و در داخل اتاق خودرو نصب می شود. از کاربرد های مهم آن در هنگام تصادفات برای مشخص شدن مقصر حادثه و یا ثبت تصاویر در هنگام طبیعت گردی است. بعضی از آنها دارای دو دوربین هستند و همزمان نقش دوربین دنده عقب را نیز ایفا می کنند.

پک دوربین مداربسته 4 کانال 5 مگاپیکسل HDCVI داهوا مدل T1-B2A51