قیمت و خرید بهترین دوربین مدار بسته ویژگی‌ها ️ | binacctv

در صورت عدم در نظر گرفتن هزینه های مربوط به نصب ممکن است بعضی مواقع با اختلاف حتی نزدیک به ۵۰ درصد نیز رو به رو شوید که این مورد بستگی به نوع سیستم و نحوه و متراژ کابل کشی دارد . حتما قبل از خرید مدت زمان نیاز به تصاویر ضبط شده را با فروشنده چک کنید . حال اگر محل صنعتی و یا فضای بیرونی مورد نظر است و یا فضایی است که دیده شدن دوربین خیلی اهمیت نداشته باشد و یا حتی لازم باشد از دوربین های بالت استفاده می گردد . به نظرم اگر دیدید که در کاتالوگ دوربین زده این دوربین تا ۴۰ متر IR اش متراژ داره، شما روی حدود ۲۰ متری حساب کنید. و به همین ترتیب به نظرم اعداد متراژ را حدود نصف در نظر بگیرین که ته ماجرا شاکی نشید، چون اونجا نگفته که این متراژ، متراژ مفید و عمقی نیست و خود فروشنده بنده خدا هم اطلاعات فنی نداره که بخواد این رو مطرح کند. جالبه تمام سایت هایی که بالا آمدند ، ادعای بهترین، با کیفیت ترین، ارزون ترین، بهترین گارانتی، فنی ترین و ….

نقاط ضعف دوربین هایک ویژن

با تغییر و رشد در فن آوری های به مجله خبری دوربین مداربسته بینا رفته در محصولات برند بوش این مجموعه را به سمت تولید دوربین های مداربسته سوق داد. برند بوش در زمینه دوربین مداربسته در سال 2001 و با نام Bosch Security آغاز به فعالیت نمود. در سال 2008 تمرکز تولیدی این شرکت در حوزه دوربین مداربسته بر روی نوع شبکه آن معطوف شد.

  • همچنین در کشور ما به دلیل اینکه برند های مختلفی وجود دارد، پیدا کردن بهترین دوربین مداربسته ارزان ایرانی تا حدود زیادی سخت شده است!
  • 6- پردازش اطلاعات در سیستم نظارتی به صورت بی وقفه و دائمی صورت میگیرد، برای وقوع این امر هارد باید بتواند بین خواندن و نوشتن متناوبا عمل کند.
  • دامنه محصولات برند تی وی تی، دوربین‌های مداربسته AHD و تحت شبکه هست.
  • خانه شما باید مکانی امن برای زندگی باشد و داشتن چند دوربین امنیتی در اطراف خانه می‌تواند به شما آرامش بیشتری بدهد.
با هدف جلب رضایت مشتری، ارائه با کیفیت ترین محصول و با قیمتی مناسب را در اولویت کار خود قرار داد. با توجه به زمان کم حضور این برند در بازار رقابتی محصولات امنیتی و نظارتی توانسته مورد توجه خاص متقاضیان قرار گیرد. Honeywell یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته در جهان در لیست است. برند ملورین درواقع یک نام ایرانی است که برای محصولات وارداتی مجموعه خزر موج پویا انتخاب‌شده است. این برند عمر کوتاهی داشته (5 سال) و از قطعات شرکت sectec برای برند خود استفاده می‌کند.

http://dekorasiyon.ir

بکاپ گرفتن از دوربین مداربسته کار آسانی است و حتی خودتان هم می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. در قسمت Format نیز نوع فایل را انتخاب کنید و در پایان روی شروع پشتیبان کلیک کنید تا به طور کامل برای شما فرآیند بکاپ گیری انجام شود. اندازه لنز دوربین مداربسته بین 2.8، 3.6، 4، 6، 8، 12 و 16 میلی متر است. برای استفاده از اندازه های مختلف لازم است مشخص شود که برای چه مکانی مدنظر شماست؟ و براساس میدان دید دوربین مدنظر را انتخاب کنید. شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته نام برده شده، شرکت هایی هستند که دارای جایگاه خوبی در کشور هستند و در سراسر کشور دارای نمایندگی هستند.

بهترین دوربین مدار بسته خانه هوشمند: بزرگنمایی

دوربین تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ05CM را می‌توانید روی هر سطحی نظیر سقف یا دیوار نصب کنید. به واسطه‌ی وزن کم ۲۳۹ گرمی خود، می‌تواند در هر جای دیگری هم قرار بگیرد. مواد به کار رفته در ساخت بدنه‌ی این دوربین، پلاستیک و فلز است که باعث می‌شود در برابر سقوط یا ضربه‌های احتمالی کاملا مقاوم باشد و هیچ آسیبی نبیند. دوربین مداربسته AHD-OR-111 به دلیل برخورداری از منبع تغذیه DC با ولتاژ 12 ولت، با اتصال مستقیم برق کار کرده و در شرایط قطعی برق قادر به استفاده از آن نخواهید بود. از بین نقاط قوت این دوربین مداربسته می‌توان به پشتیبانی از کاهش نویز دیجیتال 2D/3D DNR، امکان استفاده در خارج از محیط مغازه و برخورداری از کابل مقاوم و بلند اشاره کرد.