راهنمای خرید بهترین موس گیمینگ مخصوص بازی-اصیل بخرید

این کابل 2 متری با روکشی از TPE پوشانده شده تا در برابر ضربه مقاومت بیشتری داشته باشد. برای ذخیره‌سازی نوشته نیاز استوارد حساب کاربری خود شوید، اگر حساب کاربری نداریدثبت‌نام کنید. این سنسور نیمه هوشمند در برخی از آمارها، توانسته است که رقم باورنکردنی ۲۰ هزار واحد CPI و ۶۵۰ واحد IPS را ثبت کند. این ماوس قادر است که قبل از خارج شدن از مدار ردیابی، شتابی بالای ۵۰G را تحمل کند.

راهنمای خرید کامپیوتر گیمینگ ارزان قیمت | بهمن ۱۴۰۱

بخش بالایی این موس علاوه بر لوگوی کورسیر و کلید های اصلی، از 2 کلید تنظیم DPI نیز بهره می برد. به کمک نرم افزار اختصاصی این کمپانی می توانید این کلید ها را شخصی سازی کنید تا مطابق بازی مورد نظر تنظیم شوند. در این مقاله به معرفی بهترین و پرفروش ترین مدل‌های بهترین موس گیمینگ پرداختیم. مدل‌هایی که در این مطلب معرفی شد ارزش خرید بسیار بالایی دارد و می‌توانید برای انجام بازی های مختلف، از آن استفاده کنید. ماوس مخصوص بازی کورسیر مدل DARKCORE RGB PRO SE یکی از بهترین ماوس گیمینگ است.

بهترین ماشین لباسشویی چیست؟ + معرفی بهترین مارک آچارباز-اصیل بخرید

اولین پارامتری که در خرید لباسشویی باید به آن توجه داشته باشید گنجایش و ظرفیت آن است برای یک خانواده دو الی سه نفره لباسشویی کوچک با ظرفیت 6 کیلوگرم مناسب است. ولی اگر تعداد اعضای خانواده بالای 4_5 نفر است مدل‌های بزرگ ‌تر با ظرفیت بالای 8 کیلوگرم می‌تواند مناسب باشد. رای این دستگاه علاوه بر حالت شستشوی سریع 30 دقیقه‌ای، حالت شستشوی سریع 15 دقیقه‌ای هم در نظر گرفته شده است. در این حالت می‌توان 2 کیلوگرم لباس نه چندان کثیف را به شکلی خوب شست و آب‌کشی کرد. این دستگاه طراحی زیبا و کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و در دو رنگ سفید و سیلور به فروش می‌رسد که البته مدل سیلور آن کمی گران‌تر است. ولی برایخرید اینترنتیمدل سفید در فروشگاه کالا جنوب هندیجان باید حدود ۱۱ میلیون بپردازید که کمترین قیمت موجود برای این محصول است.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-9000S ظرفیت 9 کیلوگرم

موس مخصوص بازی جنیوس مدل M8-610 کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و آزادی حرکت و راحتی بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. این موس ریزر به‌خاطر داشتن حافظه داخلی امکان ذخیره ۳ حالت مختلف بازی را میسر می‌کند تا بدون نیاز به تنظیم مجدد موس، در کمترین زمان ممکن آماده بازی با رقبا شوید. این بهترین موس گیمینگ ریزر با داشتن لیزر اپتیکال با رزولوشن DPI 8500 حرکات موس توسط شما را تشخیص می‌دهد. می‌توانید ۶ دکمه موجود در موس را توسط برنامه Razer Synapse 3 با توجه به نیاز خودتنظیم نموده و در حین بازی از آنها استفاده کنید. بهترین موس گیمینگ V280 رپو با سنسور اپتیکال که نهایت دقت آن به 7000 dpi می‌رسد و همچنین با طراحی زیبا و ارگونومیک به بازار عرضه شده است. کمپانی لاجیتک را هم می توان جزء برند های لاکچری حوزه موس و کیبورد دانست، البته اگر قیمت بالای آن را نادیده بگیریم، محصولات این شرکت انقلابی در طراحی مدرن به شمار می روند.

می توانید شستن و خشک کردن همزمان لذت ببرید ، زیرا عمق دیگ مناسبی برای این کار دارند . فناوری LoDecibel ال جی به از بین بردن سر و صدای غیرضروری کمک می کند بنابراین در خانه شما هیچ مزاحمتی ایجاد نمی شود. هر چه میزان سرعت چرخش در یک لباسشویی بیشتر باشد، آب بیشتری را از لباس ها می گیرد و در نتیجه لباس ها با سرعت بیشتری خشک میشوند.

شنیدن نام تعدادی زیادی از برندهای ایرانی در زمینه تولید لباسشویی، واقعا مرا شگفت زده کردند. یکی دیگر از برندهای ایرانی که مدت زمان زیادی از تاسیس آن نگذشته است «کلور» نام دارد. این حجم از پیشرفت و همگامی با تکنولوژی های روز دنیا شگفت انگیز است.

راهنمای خرید بهترین زودپز برقی + معرفی بهترین برندها

قیمت رقابتی و حمایت از کالای ایرانی موردی‌ست که بیشتر کاربران اشاره کرده‌اند. اغلب مصرف‌کنندگان قبلی از خدمات پس از فروش اسنوا راضی بوده‌اند، اگرچه همیشه استثنا وجود دارد. صدای زیاد دستگاه موردی‌ست که کاربران بر سر آن توافق ندارند و از تجربه‌های مختلفی از کاملا ناراضی تا راضی نوشته‌اند.

لباسشویی‌های اتوماتیک تنها به آب سرد نیاز دارند و با توجه به نوع البسه، به صورت اتوماتیک توانایی تنظیم دما را بر عهده می‌گیرند. در این حالت مانع از مصرف انرژی شده و بازدهی بالایی را ارائه خواهند داد. همچنین امکان خشک کردن لباس‌ها نیز میسر است و راندمان کار را به بالاترین حد ممکن خواهد رساند. با توجه به نوع لباسشویی امکان خشک کردن لباس‌ها در لباسشویی‌های اتوماتیک میسر شده و مانع از آویزان کردن لباس‌ها خواهد شد. در خرید ماشین لباسشویی قیمت‌های متنوعی وجود دارد که هر کدام با توجه به برند و هم چنین کارایی مشخص شده‌اند. نکته‌ای که مورد اهمیت است آن است که شما لباسشویی را انتخاب کنید در حد هزینه شما باشد.

ماوس‌هایی که دارای چنین طراحی هستند، با اسم ماوس ارگونومیک مطرح می‌باشند. ماوس‌های ارگونومیک، به گونه‌ای طراحی می‌شوند تا برای استفاده‌ی طولانی مدت کاملا راحت باشند و مچ دست و انگشتان کاربر نیز هنگام استفاده از آن‌ها دچار خستگی نشود. از جهتی دیگر، ماوس‌های دوسویه قرار دارند که به واسطه‌ی طراحی متقارنی که دارند، کاربران با هر دو دست خود می‌توانند به خوبی با آن‌ها کار کنند.

حدود ۱۶ نوع برنامه برای شست وشوی انواع مختلف لباس‌ها و پارچه ‌ها را دارد. البته نمونه های جدید آبسال از نظر چهره و فناوری کاملا به روز هستند.اما پاکشوما یه مقدار زیباتره. محصولات جی‌پلاس را می‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی و همچنین نمایندگی‌های جی‌پلاس یا فروشگاه اینترنتی سایت جی‌پلاس بخرید. این مدلها تنها در ظاهر با هم فرق دارنند نه در کارایی و کیفیت.

  • اما نکته مهمی که باید در نظر داشت، بررسی اصالت ماشین لباسشویی است.
  • این لباسشویی از نظر فنی، قدرت بسیار زیادی دارد و می‌تواند با بهینه کردن مصرف انرژی، سبب کاهش هزینه‌های نهایی شما برای پرداخت قبض برق شود.
  • در این ماشین لباسشویی، از برنامه‌های هوشمند مختلفی برای شستشوی لباس‌ها استفاده شده است.
  • سیستم هوشمند تنظیم دور خشک‌ کن نیز از دیگر مشخصات این مدل است.
  • از این قابلیت ها میتوان به قابلیت اضافه و کم کردن لباس حین شستشو، قابلیت برنامه شستشوی بدون صدا، قابلیت شست‌وشو با تاخیر، سیستم ضد چروک لباس مشکی، شست‌وشوی سریع لباس بچه و ….

در نظر سنجی بین برندهای ماشین لباس شویی ایرانی، برند اسنوا به عنوان یکی از پرطرفدارترین و محبوب در این انتخاب شده است. در ادامه با دو مدل از بهترین لباس شویی ایرانی از برند اسنوا آشنا خواهید شد. برند آبسال یکی از برند های قدیمی ایرانی است که در سال ۱۳۳۵ تاکنون فعالیت خود را در زمینه ماشین لباس شویی ادامه داده است. این برند از گذشته تا هم اکنون در زمینه تولید و عرضه محصولات خانگی فعالیت داشته است. ماشین لباس شویی آبسال یکی از جدیدترین محصولات این برند است که اخیراً به لیست محصولات اضافه شده است. این کارخانه، ماشین لباس شویی با گنجایش ۸ کیلوگرم را تولید می کند و می توان به جرات گفت که این برند یکی از بهترین برند های ماشین لباسشویی در بازار ایران می باشد.

همانطور که گفتیم ماوس‌های گیمینگ به منظور افزایش سرعت عمل و کاهش میزان تاخیر در اجرای دستورها، به صورت سیمی طراحی می‌شوند. اما برخی از انواع بی‌ سیم آن نیز دارای طراحی باکیفیت هستند که میزان تاخیر در آن‌ها به حداقل رسیده است. از جمله ماوس‌های بی‌ سیم موجود در بازار که برای گیمینگ مناسب هستند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. این ماوس یک موس سیمی با کابل USB بوده که به حسگر اپتیکال و 6 کلید قابل برنامه‌ریزی مجهز شده است.

این را هم در نظر داشته باشید که باتری ماوس در حالت بی‌سیم قابل قبول است. خرید ماوس گیمینگ که بهترین خروجی ممکن را در هنگام بازی یا حتی کارهای معمول ارائه دهد، کار سختی است. شاید مهم نباشد که چه بازی انجام دهید، همین که ماوس‌تان از سرعت و دقت بالایی برخوردار باشد و طراحی ارگونومیک‌تری را ارائه دهد، شما را فرد برتر میدان می‌کند. این موس از ظاهری گیمینگ بهره می برد و طراحی آن کاملا مطابق ارگونومیک دست انسان طراحی شده است.

معمولا گیمرها زمانی از تجربه‌ی بازی کردن لذت می‌برند که یک ماوس خوب داشته باشند که هم استفاده کردن از آن راحت است و هم با سبک بازی کردن آن‌ها مطابقت دارد. گیمرها می‌توانند از یک ماوس معمولی هم برای بازی کردن استفاده کنند. اما قطعا آن تجربه ناب و خالصی که زمان بازی کردن با یک ماوس حرفه‌ایِ گیمینگ به دست می‌آورند را به دست نخواهند آورد. در واقع، بهترین ماوس گیمینگ تسکو و برندهای معتبر دیگر، ویژگی‌های منحصر به فردی به آن‌ها اضافه می‌کند که کاملا آن‌ها را از ماوس‌های معمولی متمایز می‌کنند. در این مقاله قصد داریم به بررسی کامل بهترین موس گیمینگ ارائه شده در سال 2022 بپردازیم. البته پیش از آن بهتر است با ویژگی‌های کلی یک ماوس گیمینگ خوب آشنا شویم.

۱۰ مدل از بهترین ماوس گیمینگ ارزان تا حرفه‌ای

علاوه بر این موس‌های گیمینگ اغلب زمان پاسخگویی سریع‌تری نسبت به ماوس‌های معمولی دارند که بلافاصله پس از استفاده متوجه آن خواهید شد. شما در بازی‌های خود سریع‌تر و دقیق‌تر حرکت می‌کنید، و یک بار دیگر توانایی‌های بازی خود را به روش‌هایی که ممکن است انتظارش را نداشتید وبسایت اصیل بخرید بهبود ببخشید. ممکن است زیاد به این موضوع فکر نکنید که از چه موسی استفاده می کنید، اما یک ماوس بازی واقعاً تفاوت ایجاد می کند. ماوس Corsair دارای سنسور دقیق DPI بوده که باعث شده کیفیت و کارایی فوق العاده ای را به کاربران هدیه دهد. M65 PRO RGB پر زرق و برق ترین یا منحصر به فرد ترین ماوس موجود نیست، اما یک همراه قابل اعتماد در بازی خواهد بود.

  • بزرگ‌ترین تفاوت ظاهری این موس با نسخه قدیمی‌تر خود یعنی G203 Prodigy، در نورپردازی آن است.
  • موس گیمینگ تسکو به شکل بی‌سیم و سیم‌دار عرضه می شوند و مورد استفاده بسیاری از گیمرهای حرفه‌ایی قرار می‌گیرد.
  • جدا از این مورد ثبات و پردازنده موس نیز بسیار مهم می باشد که این بخش برای انتقال داده های مربوط به کلیک می باشد که باید در کمترین زمان ممکن شکل بگیرد.
  • با توجه به سیمی بودن آن، ۸۰ دلار برای این موس MSRP رقم بالایی است و با این حال، عملکرد راحتی و ماندگارتری را در اختیار شما خواهد گذاشت.

آنها معتقدند این برند از لباسشویی نه‌تنها از طراحی خوبی برخودار است، بلکه قیمت مناسبی هم دارد. البته برخی از خریداران هم نگران‌ نبود تایمر، نداشتن صدای زنگ اتمام شستشو و نبود نمایشگر در برخی از ماشین‌های لباسشویی شکایت دارند. پاکشوما جدا از لوازم خانگی دیگری که تولید می کند، ماشین لباسشویی نقش اساسی را در محصولاتش را دارد. آنقدر که ماشین لباسشویی و ظرفشویی پاکشوما معروف است سایر محصولاتش معروف نیستند که به مرور زمان هم به عنوان محصولات پرفروش پاکشوما خواهید شنید.

یکی از مهم‌ترین مواردی که در هنگام خرید ماشین لباسشویی باید به آن دقت نمایید، ظرفیت و اندازه آن است. اگر خانواده کم‌جمعیتی در حد 2 نفر هستید، ماشین‌های 5 کیلویی می‌تواند برایتان مناسب باشد. در اینجا بهترین ماشین لباسشویی های موجود در بازار را برای شما در نظر گرفته شدەاست. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM دارای 14 برنامه برای شستشو است که شستن لباس ها را راحت می کند. با استفاده از ولوم انتخاب برنامه می توان به راحتی برنامه ای که مناسب جنس لباس هاست را انتخاب کرد. برنامه‌های شست‌وشویی این مدل از ماشین لباسشویی جی پلاس شامل برنامه شستشوی لباس‌های لانژری Go Quick، برنامه شستشوی سریع Strong Wash، برنامه اختصاصی جهت شستشوی قدرتمند اقلام بسیار کثیف Blanket و..

مارک از بهترین اتو بخار ایرانی و خارجی 2021 + راهنمای خرید

لباسشویی‌های ایرانی معمولا خشک کن بین 500 تا 800 دور در دقیقه دارند. سامسونگ در ساخت ماشین لباسشویی پیشرفت بسیار چشمگیری داشته و مدل‌های با کیفیت و بی نظیری را روانه بازار کرده است. ماشین لباسشویی‌های سامسونگ تکنولوژی و قابلیت‌های زیادی را در خود جای داده‌اند و کیفیت بی نظیری را به ارمغان آورده است. سامسونگ از همان سنت قدیمی خود کمک گرفته و از تسمه کمک گرفته است. از مهمترین دست آوردهای کمپانی سامسونگ تولید لباسشویی‌های Add Washیا دو درب است. لباسشویی‌های ادواش از دربی کوچک بالاتر از دررب اصلی کمک گرفته که سبب شده، لباس‌های جامانده و فراموش شده را در هر زمانی از شست و شو به لباسشویی اضافه کرد.

راهنمای خرید بهترین موس گیمینگ مخصوص بازی-اصیل بخرید

مزیت اصلی داشتن یک ماوس با DPI بالا، توانایی تنظیم حساسیت آن است. مخصوصا در بازی‌های شوتر یا تیراندازی که دقت، اهمیت بسیار زیادی دارد. اما زمانی که لازم است دقیق‌تر هدف بگیرید (مثل زمانی که در بازی از سلاح اسنایپر استفاده می‌کنید)، می‌توانید تنظیمات را تغییر دهید و حساسیت را کم‌تر کنید. البته، نباید اینطور فکر کنید که حساسیت زیاد، لزوما نشان دهنده‌ی باکیفیت‌تر بودن بهترین موس گیمینگ است. احتمال اینکه ماوس‌های ارزان قیمت زیادی با DPI بسیار بالا پیدا کنید، زیاد است. زیاد بودن DPI فقط نشان دهنده‌ی این است که سنسور آن حساسیت بالایی دارد.

راهنمای خرید از اگزو