خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته 26 بهمن | binacctv

برای متجاوزان دشوار است که تشخیص دهند مجله خبری دوربین مداربسته بینا در حال حاضر به چه جهتی نگاه می کند. دوربین های خارجی سیمی را می توان بر روی دیوارها یا سقف ها نصب کرد زیرا دقت نظارت را احساس می کنید. علاوه بر این، آنها کیفیت تصویر بهتری تولید می کنند زیرا فشرده سازی داده وجود ندارد. با این حال، نقطه ضعف این است که نصب آنها دشوارتر است و از نظر قرارگیری به راحتی نمی توان آنها را جابجا کرد.

  • نصب سیستم مداربسته برای درب اصلی ورودی ساختمانیکی از کلیدی ترین و مهمترین محل ها برای نصب دوربین مداربسته درب اصلی ورودی می باشد.
  • همچنین پیشنهاد می شود دوربین مداربسته به کار رفته در فضای آسانسور را رو به آینه نصب نمایید تا انعکاس تصویر آینه به سمت لنز دوربین، حداکثر پوشش دهی را از دوربین مداربسته خود داشته باشید.
  • مرحله بعد باید مشخص کنید چه تعداد روز قرار است تا دستگاه دی وی آر DVR شما تصاویر دوربین مدار بسته را بر روی هارد دستگاه ذخیره نماید.
  • رزولوشن تصاویر ارائه شده توسط دوربین های تحت شبکه به مراتب بالاتر از دوربین های آنالوگ است و می تواند تصاویری از 2-3 پیکسل تا حتی 20 پیکسل در برخی محصولات پیشرفته ارائه دهد.
  • این مدل از دوربین مداربسته از نام Dome یا گنبد الگو گرفته است که در واقع بدنه ای کروی و گنبد مانند داشته به همین دلیل دام نامگذاری شده است.

اطلاعات پس از گد گذاری از طریق کابل کواکسیال یا کابل دو زوج منتقل می شوند. اگر به دنبال خرید یک دوربین با برند معتبر جهانی هستید، دوربین HDTVI هایک ویژن می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. دوربین مدار بسته بی سیم در دو نوع وای فای و تحت شبکه (آی پی) وجود دارد. دوربین های آی پی در محل نصب از طریق کابل شبکه به مودم متصل می شوند و از طریق مودم اینترنت تصاویر را ارسال می کنند اما دوربین های وای فای نیازی به کابل شبکه ندارند و فقط کابل برق نیاز دارند. از مزایای دوربین مداربسته بی سیم می توان به هزینه ی نصب پایین تر و راه اندازی آسان تر اشاره کرد.

دوربین بالت دید در شب رنگی داهوا DAHUA 1239TLMP LED

به همین دلیل قیمت دوربین های توربو اچ دی نسبت به دوربین های تحت شبکه پایین تر آمده ولی در عین حال می توانند همان کیفیت را ارائه دهند. در یک دوربین مداربسته Turbo HD بخشی قرار دارد که سیگنال های HD را پردازش می کند. تفاوت آن با دوربین های AHD در این است که اطلاعات را در بستر آنالوگ با استفاده از کابل کواکسیال انتقال می دهد. از انواع دوربین مداربسته توربو اچ دی می توان در جاهایی که نیاز به امنیت بالایی دارند استفاده کرد. در فروشگاه اینترنتی فرافن مارکت می‌توانید انواع دوربین مدار بسته باکیفیت از معتبرترین برندهای جهان را انتخاب و خریداری نمایید و در صورت نیاز به مشاوره فنی کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید. فرافن مارکت با سابقه و قدمت نزدیک به دو دهه فعالیت در زمینه فروش دوربین مداربسته، شما را در انتخاب بهترین دوربین مداربسته و مناسب ترین پکیج دوربین مداربسته یاری خواهد کرد.

پکیج دوربین مدار بسته 6 عددی پنج مگاپیکسل Pg – 119 IP

آنها معمولاً با باتری های قابل شارژ کار می کنند و به دلیل فناوری ماشه حرکت هوشمند، مصرف برق بسیار کمی دارند. کیفیت ساخت به اندازه کافی خوب است که شرایط آب و هوایی در فضای باز را تحمل کند. علاوه بر این، با اتصال سخت به دستگاه ضبط ، می توانید کاملاً به سیستم تکیه کنید. با توجه به آنچه گفته شد، دوربین‌های امنیتی داخلی و خارجی می‌توانند در چندین زیر مجموعه دیگر مانند – سیمی، بی‌سیم، باتری‌دار، خورشیدی، برق متناوب و غیره قرار بگیرند. دوربین های امنیتی در فضای باز برای استفاده در خارج از خانه شما طراحی شده اند.

دوربین مداربسته هایلوک THC-T140-M

طراحی و شکل ظاهری دوربین های بولت در کنار مقاومت بالای آن‌ها باعث شده تا مطمئن‌ترین گزینه برای فضای بیرونی باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن آشنایی با کاربرد و مشخصات این نوع از دوربین، بتوانید بهترین دوربین مداربسته بولت را خریداری کنید. طبق مواردی که در توضیحات بالا به آن اشاره شد و ضمن آشنایی با انواع دوربین مداربسته، کاربرد و قابلیت های هر یک از آنها و سپس با تعیین نیاز ها و بودجه مورد نظرتان به راحتی و با چشمان باز می توانید دوربین مداربسته مورد نظرتان را خریداری کنید. فرافن مارکت با داشتن سیستم مالی شفاف، برای خرید‌های شما فاکتور رسمی ارائه می‌کند. شما می‌توانید دوربین مدار بسته و تجهیزات سیستم نظارتی خود را به‌طور رسمی از ما خریداری کنید. پیش از نهایی کردن سفارش خود روی سایت، با ما تماس بگیرید تا اقدامات مربوط به دریافت فاکتور صورت بگیرد.

http://dekorasiyon.ir