بهترین دوربین مداربسته برای مغازه در سال 1401، 2023 مبیت | binacctv

حتما از برند های واقعی که دارای شرکت های گارانتی کننده واقعی هستند ، استفاده کنید و به هیچ وجه گول تبلیغات اجناس تقلبی و غیر اصیل را نخورید . محتوای این سایت با هدف ارتقا دانش کاربران و گسترش علم از طرف تیم تخصصی شرکت ویرا صنعت به کاربران تقدیم می شود. در این بین برخی مناطق صنعتی پر خطر مانند صنایع شیمیایی و پالایشگاه ها و … نیز وجود دارد که تجهیزات خاص خود را نیاز دارند و در این مقاله مورد نظر ما نیستند. در این ویدیو به شما آموزش میدم که چطور یک سنسور سونی اصل و فیک رو از همدیگه تشخیص بدید. در اکثر برندهای متوسط، دوربین هایی که میکروفون روی خودشان دارند، رو بی خیال دادن صدای خوب بشید.

نقاط قوت دوربین مداربسته برند هایک ویژن

علت از کار افتادگی هارد دیسکهای دوربین مداربسته همچنین می تواند به عواملی مثل مشکل سیستم پاور تامین برق مربوط شود. پاورهای کامپیوتر هم در مدلهای مختلفی برای سیستم های متفاوت طراحی شده اند حال آنکه پاورهای دستگاههای دوربین مداربسته هم همین طور هستند. بعضی موارد پاوری که برای دستگاه DVR استفاده می شود بسیار ضعیف است و نمی تواند بیش از 1 هارد دیسک را هم پشتیبانی نماید.

http://dekorasiyon.irسلام محمد جان، ما به شما دوربین های مداربسته اکسوم رو پیشنهاد میکنیم چرا که این دوربین ها دارای سرور در داخل ایران هستند و در هنگام اختلالات اینترنتی تصویر شما قطع نمیشه. انواع دوربین های مداربسته اکسوم به همراه قیمتشون رو میتونین از این جا ببینین. دوربین‌های دیگر، اگر فضای ذخیره‌سازی محلی داشته باشند، می‌توانند فیلم را ضبط و ذخیره کنند – مثلاً روی کارت microSD – حتی اگر اینترنت قطع باشد. همه آنچه گفته شد، اکثر دوربین های بی سیم برای استفاده از تمام ویژگی های خود همانطور که در نظر گرفته شده است به Wi-Fi نیاز دارند. در حالی که View به شما قابلیت سفارشی سازی زیادی می‌دهد تا بتوانید هر بار که اتفاقی می‌افتد هشدار دریافت کنید.

اکثر نمونه‌های مجله خبری دوربین مداربسته بینا حداقل 720p HD ارائه می‌دهند، در حالی که نمونه‌های کمی بالاتر ممکن است برای جزئیات بیشتر تا 1080p Full HD افزایش پیدا کنند. در اولویت دوم پیشنهاد می‌کنیم طبق همین لیست و پیشنهادهایی که در خلال معرفی برندها توصیه کرده‌ایم را اولویت قرار دهید. نمونه کارها مبتنی بر IP این برند، مقیاس‌پذیری را تضمین می‌کند و یکپارچگی را ساده می‌کند. با استفاده از سخت‌افزار پیشرفته، فناوری‌های پیشرفته تجزیه‌وتحلیل تصویر و هوش مصنوعی، با سابقه بیش از 60 سال نوآوری فنی و پیگیری کیفیت، “ادراکی” جامع از اطلاعاتی که قبلاً غیرقابل درک بود، به‌دست آمده است. فناوری مانیتورینگ مبتنی بر IP D-Link، به کاربران اجازه می‌دهد تا مشخص کننده‌های صدا و حرکت را بدون نیاز به سخت‌افزار و کابل اضافی در دوربین‌ها ادغام کنند. با 25 سال دانش و تجربه بی‌نظیر، نام Zicom اکنون مترادف با صنعت امنیت سایبری در جهان است.

  • از آنجایی که دید در شب مادون قرمز از حسگرهای LED با چشم غیرمسلح نامرئی است، دوربین امنیتی با قابلیت دید در شب، این امکان را می‌دهد که بدون اینکه کسی متوجه شود از افراد فیلم گرفته شود.
  • بهترین دوربین مداربسته برای مغازه از نظر نوع اتصال به دو دسته آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می‌شوند.
  • برند پلکو مربوط به شرکت آمریکایی است که در زمینه تولیدات انواع دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی نظارتی فعالیت دارد.
  • این بهترین دوربین مداربسته برای مغازه با وجود ابعاد کوچک، به دلیل برخورداری از لنز 3.63 میلی‌متری، حسگر قدرتمند CMOS و کاهش نویز دیجیتال 2D NR، قادر است به صورت 24 ساعته و با کیفیت بالا از مغازه شما فیلمبرداری کند.
  • اگر دوربین در فضای داخلی ساختمان نصب شود، ارتفاع نصب چندان زیاد نخواهد بود.
نویز در محیط‌های صنعتی بسیار بیشتر اختلال ایجاد می‌کند پس دوربین مداربسته صنعتی باید بتواند در این محیط بهترین کارایی را داشته باشد. بنابراین وجود پراکندگی در تجهیزات مستر در یک محیط می‌تواند منجر به پراکندگی در دوربین‌های مدار بسته مورد نیاز شود. این کمی با سیستم‌های دوربین مدار بسته مورد استفاده در محیط‎‌‌هایی مانند مناطق مسکونی و اداری متفاوت است. در مناطق مسکونی و اداری معمولا سوژه‌های مورد توجه ما متمرکز و در کنار یکدیگر هستند.

برند های دوربین مداربسته ایرانی