بررسی 12 مورد از بهترین برند دوربین مدار بسته موجود در بازار | binacctv

سلام، پیشنهاد مشاوران مجموعه دیجیرانو به شما از بین برند های ایرانی مثل حارس ، اکسوم، برایتون واکسوم استفاده از برند اکسوم هست. برند ال جی در ساخت لوازم خانگی از محبوب‌ترین برند‌های شناخته شده جهان می‌باشد. استفاده کرده است و این تکنولوژی موجب می شود تا تصاویر فوق العاده واضح را به صورت رنگی در طول شب در اختیار شما قرار دهد. سلام ممنون از اینکه اطلاعات خودتونو در اختیار ما قرار میدین میخواستم اگه ممکنه در مورد دوربین و dvr جنوا jeneva وسون تک 7tech توضیح بدین که آیا مورد تایید شما هستند.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند فلیر

لازم به ذکر است که ما در شهر های تهران، زنجان، سبزوار، ملایر، اهواز، کرج، زاهدان و مجله خبری دوربین مداربسته بیناهر نمایندگی فعال فروش محصولات ایرانی پرکسیس را اعطا کرده ایم تا بتوانیم به تعداد بیشتری از هم وطنان در سراسر کشور خدمت رسانی کنیم. به‌طور معمول، بیشتر شرکت‌ها به دنبال دوربین‌های آی‌پی با کیفیت اچ‌دی هستند تا بتوانند با سهولت به فیلم‌های ضبط شده دسترسی داشته باشند. اگر مارک یا برند مذکور در ایران به صورت قانونی ثبت نشده باشند، از نظر قانونی یک برند یا مارک به حساب نمی آیند و اصطلاحا به اینگونه برندها، مارک های ساختگی و یا برندهای ساختگی می گوئیم. همانطور که از اسم این دوربین ها پیداست، دوربین های باکس بدنه مستطیلی شکل دارند که از جنس پلاستیک هستند. از ویژگی های این دوربین ها به لنز های آنها میتوان اشاره کرد که باید به صورت جداگانه بر روی آنها نصب شود که با توجه با این امکان تصاویر با کیفیت تری نسبت به سایر دوربین ها دارند.

http://dekorasiyon.irلازم به ذکر است که این مورد از بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته سابقه کاری کمی دارد. ولی محصولات تولیدی آن کیفیت ساخت خوبی داشته و می توانند برای مدت زمان زیادی سالم بمانند. شما می توانید این دوربین های مداربسته را در موقعیت های خاصی همچون اداری، تجاری، صنعتی و مسکونی مورد استفاده قرار دهید قطعا استفاده و نصب دوربین مداربسته DMS برای شما مشتریان عزیز حتما پیشنهاد می شود. داشتن بدنه ای قوی و ساختار مستحکم به این محصول اجازه داده تا به صورت ضد آب و ضد ضربه فعالیت کند. مطمئنا این مسئله می تواند امنیت ساختمان و محیط را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد. برند هایلوک یکی دیگر از بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد که محصولات این برند در سال 2018 میلادی به وسیله ی کمپانی هایک ویژن معرفی شد.

  • البته یکی از ایرادات این محصول تولیداتی کم و البته قیمت بالاست که از ضعف های سامسونگ به حساب می آید.
  • محدودیت دسترسی…برای اینکه بتوانید نظر خود را ثبت کنید، باید وارد سایت شوید.
  • سهولت نصب و راه اندازی این دوربین ها یکی دیگر از ویژگی های بالای بهترین برند دوربین های مدار بسته بوش می باشد.
  • جالب است بدانید که یونی ویو به عنوان یکی از مهم ترین برند های موجود در لیست برند های برتر دوربین مداربسته به حساب می آید.
  • بنابراین شما رویدادهای حساسی که ممکن است در هنگام قطعی برق رخ دهد را از دست می دهید.
  • راه دیگر اینکه، ازمیکرو سویچ هایمخصوص در زیر پایه دوربین و همچنین کاور دوربین مداربسته استفاده نمایید تا به محض باز شدن درب کاور و یا شل کردن پیچ پایه دوربین مداربسته، آژیر امنیتی به صدا دربیاید.

محصولات آن در دو دسته Turbo HD و IP و انواع دستگاه ضبط تصاویری DVR & NVR هست. سونی یک برند قوی ژاپنی هست که بیشتر تولید کننده دوربین های تحت شبکه می باشد و در حال حاضر دوربین های آنالوگ را از چرخه تولید خود حذف کرده است. وجود برندهای تقلبی با همین نام و لوگو در بازار که به منظور پیشگیری از این اتفاق حتما ازنمایندگی رسمی هایک ویژن، دوربین خریداری نمایید. داهوا اولین شرکتی است که در چین دستگاه ذخیره‌ساز تصویری دیجیتال ۸ کاناله با پخش در زمان واقعی را در سال ۲۰۰۱ راه‌اندازی کرد.

این شرکت در سال 2016 در بین 50 برند برتر دوربین مداربسته در جهان به نقل از مجله بین المللی A&S، در رتبه چهارم قرار گرفت. با توجه به این که محصولات داهوا دارای تنوع بسیار بالایی هستند، لذا مشتریان می توانند به راحتی متناسب با نیاز خود انتخاب مناسبی داشته باشند. این شرکت در سایر زمینه ها اعم از خدمات AI، IOT، Cloud و… نیز فعالیت می کند. بسیاری از خریداران هنگام خرید به دنبال بهترین و پرفروش ترین برند دوربین مداربسته هستند.

انواع دوربین مدار بسته ایرانی