داهوا لیست قیمت فروش، سفارش و خرید دوربین مدار بسته داهوا DAHUA | binacctv

مانند دوربین های Bullet، آنها نیز بسیار قابل مشاهده هستند و متعاقباً از مجرمان احتمالی جلوگیری می کنند. آنها را در یک محفظه ناهموار که می تواند در برابر دمای شدید مقاومت کند، پیدا خواهید کرد. گفته می شود، می تواند گزینه ای عالی برای راهروها، مراکز خرید، رستوران ها و سایر موارد با نیاز به نظارت بر یک منطقه بزرگ در زاویه وسیع تر باشد.

دوربین مداربسته واید هایک ویژن دوربینی با زاویه دید Wide که برای محیط های داخلی و کوچک بسیار مناسب است. زیرا این نوع از دوربین ها تمام اتاق را به خوبی پوشش می دهند و بخش کمی در نقطه کور دوربین قرار دارد. دوربین مداربسته با لنز 2.8 از دوربین های واید هایک ویژن محسوب می شود.

http://dekorasiyon.ir

سیستم های دوربین مداربسته Dome یک راه عالی برای جلوگیری از مجرمان و افزایش امنیت در کسب و کار شما بدون جلب توجه است. سیستم‌های دوربین مداربسته خانگی را نیز می‌توان بر اساس گزینه‌های اتصال و برق آن‌ها دسته‌بندی کرد. بنابراین در این بخش خاص، ما در مورد انواع اتصالات و قدرت صحبت خواهیم کرد که آنها را بیشتر در زیر شاخه های دیگر طبقه بندی می کند. با مدرن شدن دوربین های مدار بسته حتی برخی والدین برای کنترل رفتار کودکان با یکدیگر و یا نوع برخورد پرستار با بچه ها، خانه های خود را نیز مجهز به دوربین مداربسته میکنند و می توانند از راه دور با گوشی خود محیط خود را نظارت داشته باشند . شاید بالاترین کیفیت و بیشترین قیمت را در این لیست، محصولات هایک ویژن و داهوا داشته باشند.

  • کیفیت ساخت به اندازه کافی خوب است که شرایط آب و هوایی در فضای باز را تحمل کند.
  • بنابراین با توجه به نوع کسب و کار شما همه این عوامل در هنگام تعیین بودجه جهت انتخاب سیستم نظارت تصویری و امنیتی بسیار مهم است.
  • برای بسیاری از شرکتهای بزرگ تولید کننده VMS، بروز ماندن بر اساس قوانین ONVIF و حفظ مداوم یکپارچگی سخت خواهد بود.
  • دوربین بیسیم بیشتر در مکان های کوچک استفاده می شود و برای خرید دوربین مدار بسته بیسیمحتما متراژ محل مکان مورد نظر را بدانید.
  • که این فرمت فشرده سازی در سیستم دوربین مداربسته گوناگون بوده و می تواند در فضای ذخیره سازی سیستم دوربین مدار بسته موثر باشد.

با تنظیم میزان حساسیت می­توان هشدارهای بی­موردی را کاهش داد که نتیجه ورود اجسام کوچک و غیرضروری هستند. منظور از این زمان(واحد ثانیه) زمانی است که پس از ورود جسم به محدوده باید سپری شود تا هشدار فعال گردد.

دوربین بیسیم 10X زوم دار binocular

مجله خبری دوربین مداربسته بینا داشته باشید که فاصله دستگاه و دوربین بیسیم کم باشد تا منجر به قطعی آنتن یا سرعت پایین آن نشود. در دوربین بیسیم برای ذخیره سازی از کارتSD استفاده می شود و قابلیت ذخیره در تلفن همراه را هم دارد. معمولا دوربین هایی که خودشان دارای آنتن وای فای هستند، از برد انتقال زیادی برخوردار نیستند و برای استفاده ی حرفه ای از دوربین های به صورت بی سیم باید از آنتن های حرفه ای دیجیتال استفاده کرد.

دوربین بیسیم بولت آیمو مدل Imou Bullet 2E IPC-F22FP-D